części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

MOJA ZŁOTOWŁOSA

JIMM

Post autor: JIMM » 24 kwie 2012, 19:47

cerbera pisze:jest to część od pneumatyki zawieszenia(samo poziomowanie na zakretach)
bardzo ciekawe to co piszesz....zrób zdjęcie tego....nie da się tego przenieść?

Awatar użytkownika
cerbera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 158
Rejestracja: 04 wrz 2009, 21:53
Lokalizacja: kraków

Post autor: cerbera » 24 kwie 2012, 21:17

Ja tylko prins ew brc(miałem obie w innych autach) ale dostalem ta inst w cenie tej drugiej :-P fotki beda jutro bo sesja do reklamy warsztatu moich mechaników, ta ''gruszke'' podobno da sie przeniesć ale nie daja gwarancji na to bo w srodku jest takie dziwne cos jak kompas itp.Gazownicy to tez znajomi i ogarniaja instalki których nikt nie chce nawet dotykać(jakieś australijskie itp).Jutro Złota :mrgreen: dostaje nowe oleje i płyny.Mam pytanko jaki płyn do wspomagania kierownicy mienralny czy syntetyk??
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 366
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 25 kwie 2012, 08:08

oczywiście zrobisz co chcesz - ja i podejrzewam ze wiekszość która LPG zakładała nie robiło instaacji u Henka na ogródku - ja w GZW Zbrosławice gadałem i też mi o prinsie to samo powiedzieli (sa podobno jednym z lepszych warsztatów LPG w Polsce-poczytaj na LPG forum) kategorycznie stwierdzili-PRINS to najlepsza instalka - ale nie w PL:)
co do przeniesienia gruchy - ja bym Ci odradzał kategorycznie! jak piszesz bez gwarancji-a jak nie wyjdzie ? to zostaniesz się z taką kupą ze hej:)
A8>eSka

Awatar użytkownika
cerbera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 158
Rejestracja: 04 wrz 2009, 21:53
Lokalizacja: kraków

Post autor: cerbera » 25 kwie 2012, 20:07

Gaz zakładali mi ci sami koledzy co zawsze ''AlfaGaz'' na ul.zbożowej do nikogo innego nie mam zaufania.Servis auta tylko u kolegów A&G auto servis nikt inny już nie dotknie moich cacek.Butla poszła do bagażnika i nie ma tragedii,co do prinsa mam super zdanie i go nie zmienie w jeepie przelatalem 60kk bez żadnej usterki.Tankuje tylko na shellu :-P
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
w bagazniku chcemy zrobic zabudowe z pleksi
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
A jutro zrobie dokladne zdjecia tej gruchy od zawiasu :-P
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 25 kwie 2012, 20:10

plus takiej butli że nie musisz na stacje tak często zajeżdżać :-D
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2012, 20:56 przez badyl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Nowak_zg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 137
Rejestracja: 23 mar 2011, 17:27
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Nowak_zg » 25 kwie 2012, 20:13

ile wchodzi L gazu do takiej butli ?
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 :D

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 25 kwie 2012, 20:14

strzelam butla 100 L

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 366
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 25 kwie 2012, 20:26

zmieniaj felgi:) :-P
co do tankowania to akurat moja działka jest więc to ze tankujesz na shellu nic w temacie jakości LPG nie zmienia - bo to ORLEN jest :-P
co do strony wizualnej instalacji to identyko mamy ;-)
A8>eSka

Awatar użytkownika
cerbera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 158
Rejestracja: 04 wrz 2009, 21:53
Lokalizacja: kraków

Post autor: cerbera » 25 kwie 2012, 20:45

Butla 90 albo 95l pierwsze tankowanie 234zl.Fele sa w następnej kolejności a te może sprzedam.
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 366
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 25 kwie 2012, 21:11

pamiętaj jak chcesz 19 z S8 to dawaj znaka:)
A8>eSka

Awatar użytkownika
cerbera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 158
Rejestracja: 04 wrz 2009, 21:53
Lokalizacja: kraków

Post autor: cerbera » 28 kwie 2012, 22:27

Wymienione wszystkie płyny,olej Mobil 5w30,na poniedziałek zamówione 5 wahaczy, końcówki drążków i olej do skrzyni,cała reszta cacy.Czekam tez na spotkanie z kolegą z krk który ma d2 s8 coś ponad 400hp.Czy ktoś mogłby mi zrobić w fotoshopie moją Złotą w felach z s8 i ori słoneczkach??
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl

Awatar użytkownika
Nowak_zg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 137
Rejestracja: 23 mar 2011, 17:27
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Nowak_zg » 29 kwie 2012, 02:08

a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ?

kolego silniki 4.2 wolnossace Audi zarowno FSI jaki i starsze nie FSI
nie trzymaja mocy seryjnej
wystarczy popatrzec na wykresy 4.2 zarowno zwyklych "A" jak i "S" ;)

sam mialem wczesniej s6 4.2 teraz a8 4.2 ;) ale doskonale sobie zdaje sprawe ze cos takiego jak "moc seryjna" w tych silnikach nie wystepuje ;)

FSI dodatkowo maja problem z gromadzacym sie nagarem ... przez ktory rs4 b7 czesto maja zamiast 420KM 330-360KM ...

S4 b7 natomiast jak ma 320KM z katalogowych 344KM to nalezy sie cieszyc ;).

wiec jesli nie jest to uturbione lub "skompresowane" s8 d2 ... to takie 400KM to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia :).

chetnych do poczytania na temat silnikow 4.2 N/A odsylam na racingforum do dzialu "Audi sport" i poczytania tematow np. "W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8", "Silniki Audi 4.2 - różnice", "Rs4 b7 problem z moca" itd itp... ;) jest tego tam wiecej ... wystarczy poszukac troche wykresow zeby sie przekonac o tym ze niestety wolnossaki 4.2 nie trzymaja mocy :)

http://www.racingforum.pl/W-poszukiwani ... 74412.html
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77606
http://www.racingforum.pl/Silniki-Audi- ... 55837.html

to tak w ramach OT i propagowania swiadomosci co do naszych silnikow ;)

ps. na nikogo nie najezdzam bo sam mam 4.2 tak jak pisalem .. i to juz drugie ;) w dodatku jestem bardzo zadowolony z tego silnika ... ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc podana przez producenta.... co mi akurat w niczym nie przeszkadza.

JIMM

Post autor: JIMM » 29 kwie 2012, 07:45

Nowak_zg pisze:a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ?
może grzebane przez MTM?


[ Dodano: 2012-04-29, 07:46 ]
Nowak_zg pisze:.. ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc
jak kto dba tak ma :-P

[ Dodano: 2012-04-29, 07:59 ]
Nowak_zg pisze:wystarczy poszukac troche wykresow zeby sie przekonac o tym ze niestety wolnossaki 4.2 nie trzymaja mocy :)

http://www.racingforum.pl...V8--t74412.html
http://www.racingforum.pl...showtopic=77606
http://www.racingforum.pl...ice-t55837.html
przestudiowałem...i niczego sensownego nie znalazłem jak żale , i rozczulanie się nad zakatowanymi silnikami....S i RS po to są :shock: a u nas się je kupuje od obcokrajowców kiedy sięgają apogeum ....i dopiero wtedy trzeba je do porządku doprowadzić , ot cała filozofia turbo , biturbo , nagarów , spadków mocy i jak tam któryś fachowiec napisał cyt.:
" przyspieszacz wałka rozrządu" :lol:
żeby przynajmniej napisał nastawnik, fazator ....a rozwiązanie ich problemów jest proste wystarczy je zablokować aby nie pracowały a dawały maksymalny efekt...jedynie troszkę więcej będzie palił i tyle :D

Awatar użytkownika
Nowak_zg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 137
Rejestracja: 23 mar 2011, 17:27
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Nowak_zg » 29 kwie 2012, 10:32

zanjac pisze:
Nowak_zg pisze:a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ?
może grzebane przez MTM?
... ale te mtm to jest kompresor wiec skoro ktos wklada kompresor czy turbo to zmienia postac rzczy co napisalem wyzej ( ja mowie o serii ... a nie o dmuchaniu powietrzem w silnik ):

"wiec jesli nie jest to uturbione lub "skompresowane" s8 d2 ... to takie 400KM to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia ."

zanjac pisze:
Nowak_zg pisze:.. ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc
jak kto dba tak ma :-P
kolego to nie jest jak kto dba tak ma .... ten silnik po prostu nie trzyma seryjnej mocy.
a jesli nie wierzysz to pojedz na hamownie swoja serja i pokaz mi 334KM i 430Nm na hamowni obciazeniowej ... ( pomijam tu firmy ktore rysuja wykresy pod klienta ) albo obojetnie jaka seria 4.2 N/A ktora trzyma katalogowa moc.

cerbera mozesz wrzucic zdjecie tylnej kanapy ? oraz tego ile tam jest miejsca za twoim fotelem ?

JIMM

Post autor: JIMM » 29 kwie 2012, 10:52

Nowak_zg pisze:to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia ."
i tak pewnie jest ;-)

[ Dodano: 2012-04-29, 10:54 ]
Nowak_zg pisze:.... ten silnik po prostu nie trzyma seryjnej mocy.
a jesli nie wierzysz to pojedz na hamownie swoja serja i pokaz mi 334KM i 430Nm
no nie da rady bo mój trup chodzi na połowie i wyciąga jakieś 102KM :D..a tak na poważnie to swoją hamownię poddaj "dozorowi i legalizacji" bo to pewnie ona nie trzyma parametrów 8-) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl