bardzo ciekawe to co piszesz....zrób zdjęcie tego....nie da się tego przenieść?cerbera pisze:jest to część od pneumatyki zawieszenia(samo poziomowanie na zakretach)
MOJA ZŁOTOWŁOSA
Ja tylko prins ew brc(miałem obie w innych autach) ale dostalem ta inst w cenie tej drugiej :-P fotki beda jutro bo sesja do reklamy warsztatu moich mechaników, ta ''gruszke'' podobno da sie przeniesć ale nie daja gwarancji na to bo w srodku jest takie dziwne cos jak kompas itp.Gazownicy to tez znajomi i ogarniaja instalki których nikt nie chce nawet dotykać(jakieś australijskie itp).Jutro Złota :mrgreen: dostaje nowe oleje i płyny.Mam pytanko jaki płyn do wspomagania kierownicy mienralny czy syntetyk??
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
oczywiście zrobisz co chcesz - ja i podejrzewam ze wiekszość która LPG zakładała nie robiło instaacji u Henka na ogródku - ja w GZW Zbrosławice gadałem i też mi o prinsie to samo powiedzieli (sa podobno jednym z lepszych warsztatów LPG w Polsce-poczytaj na LPG forum) kategorycznie stwierdzili-PRINS to najlepsza instalka - ale nie w PL:)
co do przeniesienia gruchy - ja bym Ci odradzał kategorycznie! jak piszesz bez gwarancji-a jak nie wyjdzie ? to zostaniesz się z taką kupą ze hej:)
co do przeniesienia gruchy - ja bym Ci odradzał kategorycznie! jak piszesz bez gwarancji-a jak nie wyjdzie ? to zostaniesz się z taką kupą ze hej:)
A8>eSka
Gaz zakładali mi ci sami koledzy co zawsze ''AlfaGaz'' na ul.zbożowej do nikogo innego nie mam zaufania.Servis auta tylko u kolegów A&G auto servis nikt inny już nie dotknie moich cacek.Butla poszła do bagażnika i nie ma tragedii,co do prinsa mam super zdanie i go nie zmienie w jeepie przelatalem 60kk bez żadnej usterki.Tankuje tylko na shellu :-P
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
w bagazniku chcemy zrobic zabudowe z pleksi
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A jutro zrobie dokladne zdjecia tej gruchy od zawiasu :-P
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
w bagazniku chcemy zrobic zabudowe z pleksi
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A jutro zrobie dokladne zdjecia tej gruchy od zawiasu :-P
ile wchodzi L gazu do takiej butli ?
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ?
kolego silniki 4.2 wolnossace Audi zarowno FSI jaki i starsze nie FSI
nie trzymaja mocy seryjnej
wystarczy popatrzec na wykresy 4.2 zarowno zwyklych "A" jak i "S"
sam mialem wczesniej s6 4.2 teraz a8 4.2 ale doskonale sobie zdaje sprawe ze cos takiego jak "moc seryjna" w tych silnikach nie wystepuje
FSI dodatkowo maja problem z gromadzacym sie nagarem ... przez ktory rs4 b7 czesto maja zamiast 420KM 330-360KM ...
S4 b7 natomiast jak ma 320KM z katalogowych 344KM to nalezy sie cieszyc .
wiec jesli nie jest to uturbione lub "skompresowane" s8 d2 ... to takie 400KM to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia .
chetnych do poczytania na temat silnikow 4.2 N/A odsylam na racingforum do dzialu "Audi sport" i poczytania tematow np. "W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8", "Silniki Audi 4.2 - różnice", "Rs4 b7 problem z moca" itd itp... jest tego tam wiecej ... wystarczy poszukac troche wykresow zeby sie przekonac o tym ze niestety wolnossaki 4.2 nie trzymaja mocy
http://www.racingforum.pl/W-poszukiwani ... 74412.html
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77606
http://www.racingforum.pl/Silniki-Audi- ... 55837.html
to tak w ramach OT i propagowania swiadomosci co do naszych silnikow
ps. na nikogo nie najezdzam bo sam mam 4.2 tak jak pisalem .. i to juz drugie w dodatku jestem bardzo zadowolony z tego silnika ... ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc podana przez producenta.... co mi akurat w niczym nie przeszkadza.
kolego silniki 4.2 wolnossace Audi zarowno FSI jaki i starsze nie FSI
nie trzymaja mocy seryjnej
wystarczy popatrzec na wykresy 4.2 zarowno zwyklych "A" jak i "S"
sam mialem wczesniej s6 4.2 teraz a8 4.2 ale doskonale sobie zdaje sprawe ze cos takiego jak "moc seryjna" w tych silnikach nie wystepuje
FSI dodatkowo maja problem z gromadzacym sie nagarem ... przez ktory rs4 b7 czesto maja zamiast 420KM 330-360KM ...
S4 b7 natomiast jak ma 320KM z katalogowych 344KM to nalezy sie cieszyc .
wiec jesli nie jest to uturbione lub "skompresowane" s8 d2 ... to takie 400KM to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia .
chetnych do poczytania na temat silnikow 4.2 N/A odsylam na racingforum do dzialu "Audi sport" i poczytania tematow np. "W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8", "Silniki Audi 4.2 - różnice", "Rs4 b7 problem z moca" itd itp... jest tego tam wiecej ... wystarczy poszukac troche wykresow zeby sie przekonac o tym ze niestety wolnossaki 4.2 nie trzymaja mocy
http://www.racingforum.pl/W-poszukiwani ... 74412.html
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77606
http://www.racingforum.pl/Silniki-Audi- ... 55837.html
to tak w ramach OT i propagowania swiadomosci co do naszych silnikow
ps. na nikogo nie najezdzam bo sam mam 4.2 tak jak pisalem .. i to juz drugie w dodatku jestem bardzo zadowolony z tego silnika ... ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc podana przez producenta.... co mi akurat w niczym nie przeszkadza.
może grzebane przez MTM?Nowak_zg pisze:a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ?
[ Dodano: 2012-04-29, 07:46 ]
jak kto dba tak ma :-PNowak_zg pisze:.. ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc
[ Dodano: 2012-04-29, 07:59 ]
przestudiowałem...i niczego sensownego nie znalazłem jak żale , i rozczulanie się nad zakatowanymi silnikami....S i RS po to są :shock: a u nas się je kupuje od obcokrajowców kiedy sięgają apogeum ....i dopiero wtedy trzeba je do porządku doprowadzić , ot cała filozofia turbo , biturbo , nagarów , spadków mocy i jak tam któryś fachowiec napisał cyt.:Nowak_zg pisze:wystarczy poszukac troche wykresow zeby sie przekonac o tym ze niestety wolnossaki 4.2 nie trzymaja mocy
http://www.racingforum.pl...V8--t74412.html
http://www.racingforum.pl...showtopic=77606
http://www.racingforum.pl...ice-t55837.html
" przyspieszacz wałka rozrządu" :lol:
żeby przynajmniej napisał nastawnik, fazator ....a rozwiązanie ich problemów jest proste wystarczy je zablokować aby nie pracowały a dawały maksymalny efekt...jedynie troszkę więcej będzie palił i tyle
... ale te mtm to jest kompresor wiec skoro ktos wklada kompresor czy turbo to zmienia postac rzczy co napisalem wyzej ( ja mowie o serii ... a nie o dmuchaniu powietrzem w silnik ):zanjac pisze:może grzebane przez MTM?Nowak_zg pisze:a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ?
"wiec jesli nie jest to uturbione lub "skompresowane" s8 d2 ... to takie 400KM to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia ."
kolego to nie jest jak kto dba tak ma .... ten silnik po prostu nie trzyma seryjnej mocy.zanjac pisze:jak kto dba tak ma :-PNowak_zg pisze:.. ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc
a jesli nie wierzysz to pojedz na hamownie swoja serja i pokaz mi 334KM i 430Nm na hamowni obciazeniowej ... ( pomijam tu firmy ktore rysuja wykresy pod klienta ) albo obojetnie jaka seria 4.2 N/A ktora trzyma katalogowa moc.
cerbera mozesz wrzucic zdjecie tylnej kanapy ? oraz tego ile tam jest miejsca za twoim fotelem ?
i tak pewnie jest ;-)Nowak_zg pisze:to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia ."
[ Dodano: 2012-04-29, 10:54 ]
no nie da rady bo mój trup chodzi na połowie i wyciąga jakieś 102KM ..a tak na poważnie to swoją hamownię poddaj "dozorowi i legalizacji" bo to pewnie ona nie trzyma parametrów 8-) .Nowak_zg pisze:.... ten silnik po prostu nie trzyma seryjnej mocy.
a jesli nie wierzysz to pojedz na hamownie swoja serja i pokaz mi 334KM i 430Nm