części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Kontrolk (P) ręcznego nie swieci

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

[D2 00 4.2PB/LPG ] Kontrolk (P) ręcznego nie swieci

Post autor: kryhawrc » 13 gru 2016, 18:38

Dziś rano jak odpaliłem auto kontrolka ręcznego (P) ledwo co swieciła. Po dojechaniu do celu jeszcze słabiej, niemal żarzyła się. Po powrocie juz sie nie swieciła wcale.
Podłaczyłem VAG/licznik/test- świeci-czyli licznik odpada
Jakos dostałem sie do stycznika pod rączką ręcznego i nie ma tam prądu.
Czy jest jakiś przekażnik czy bezpiecznik od tej kontrolki??? Bo wykazie bezpieczników nie mogę tego znaleść.
Ewentualnie gdzie jeszcze mogę szukac przyczyny?

[ Dodano: 2016-12-13, 18:38 ]
Czy posada ktoś może jakieś schematy elektryczne???
Były by pomocne w znalezieniu usterki

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 13 gru 2016, 20:13

Four rings to rule them all

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 11 sty 2017, 19:24

Dziękuję ci bardzo <buzi>(hehe-bez skojażeń) - Zaraz będę szukał

[ Dodano: 2017-01-11, 19:24 ]
No niestety ale nie ogarniam za bardzo tego schematu i nie wiem jak to ugryść, a nie chce dac zarobic elektrykowi i rozwiązac problem sam.
Czy ktos z Was miał może podobny przypadek i wie jak sie do tego zabrac ,co sprawdzić?
Bede wdzięczy za wszelka pomoc

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 11 sty 2017, 21:13

Włącznik przy dźwigni ręcznego jest z jednej strony podpięty do masy (brązowy przewód), a z drugiej do pinu 14 niebieskiej kostki licznika (przewód szary z zielonym paskiem). Żeby sprawdzić czy problem leży we wiązce należałoby dostać się do włącznika (na 99% trzeba rwać cały tunel środkowy) i miernikiem sprawdzić przejście pomiędzy 1 pinem włącznika i masą, pomiędzy 2 pinem włącznika i 14 pinem w niebieskiej kostce licznika, a także sam czujnik, czy zamyka obwód po wciśnięciu/puszczeniu.
Four rings to rule them all

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 12 sty 2017, 20:17

No super o taka podpowiedz mi chodziło-dzięki gtfan
W sobotę będe działał- mysle ze ściądne przewody jakimis dłuższymi szczypcami i nie bede rozbierał tunelu

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 12 sty 2017, 20:59

Ok, tu masz poglądowy rysunek dźwigni ręcznego. Włącznik to nr 10 ;)
Obrazek

A w razie czego, instrukcja demontażu tunelu tu: http://www.a8team.pl/d2-all-demontaz-tu ... vt2058.htm
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl