Witam Was. Gdy zakupiłem moją A8 dostałem tylko 1 kluczyk, teraz chciałbym dorobić ponieważ różnie to bywa zgubi się itd. Powiedzcie mi czy da radę dorobić kluczyk po prostu przez vaga (mogę zakupić kabel + program tylko nie drogo) oczywiście muszę też zakupić cały kluczyk wraz z pilotem. Myślę właśnie czy jest sens brać się za to i czy kupić kluczyk używany czy nowy??
Najtańsza opcja używany. Kupujesz kluczyk z pilotem. Grot trzeba dorobić i wymienić, pilota można zaprogramować i trzeba dograć kluczyk do immobilizera. Jeśli znasz PIN IMO to niewielki problem, jeśli nie znasz PIN-u tam gdzie dorabiaja klucze z Immobilizerem powinni dać radę go odczytać i dopisać kluczyk do Immoblilizera. U mnie w okolicy jeśli znasz PIN immobilizera dorabiają grot, zaprogramują pilota i dopiszą klucz do immobilizera za 100, bez PIN-u ok 150 zł.
Do D2 po lifcie mam kluczyk którego mógłbym się pozbyć..
Kupiłem auto juz 2 lata temu ale do tej pory nie mialem czasu na dorobienie kluczyka.
Dostałem z samochodem kluczyk serwisowy oraz drugi wraz z pilotem tzw scyzoryk. DO tego dostałem jeszcze drugi pilot do scyzoryka, bez samego grota i transpondera w nim.
Wraz z kluczami dostałem zawieszkę.
TEraz pytanie jak to najlepiej zrobić, żeby dokodować do tych kluczy co mam ten kolejny klucz co nie mial transpondera. Końcówke i grot już kupiłem i dorobiłem zgodnie z innymi. ZOstał mi zakup transpondera, czystego lub końcówki klucza z już zakodowanym transponderem i dokodowanie go w liczniku.
Pytanie jak to najlepiej zrobić? Dokupić nowy transponder prekodowany czy uzywany kluczyk z transponderem? Wiem że transponder to id48(crypto48) http://allegro.pl/transponder-crypto-48 ... 13017.html
Myslalem cos takiego kupić i zakodowac od nowa klucze vagiem wedlug tej procedury http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... y_Matching
Druga sprawa czy na tej zawieszce jest pin do licznika?