![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak oświetlenia bagażnika
mam jeszcze pytanie z innej beczki ,,mianowicie jak odłączyć klapkę nawiewu która jest na samej górze na wysokości nawiewów która odpowiada za nawiew na kierowcę bo strasznie warczy że przesłuchać jej się nie da ,chciałem odciąć kable niech wcale nie steruję i będzie cicho ale tam nie ma gdzie palca wsadzić ,nawet przy zapalonym silniku słychac masakra
A to warczenie jest cały czas, czy takie jakby przerywane i po kilkunastu sekundach ustaje? Może to nie silniczek od klapki a wentylator od czujnika temp. wewnętrznej.. W TYM temacie zaznaczałem gdzie ten wentylator się znajduje.
Jeśli to jednak silniczek klapki to niżej masz zdjęcia jak wygląda obudowa nawiewu w A8. Do silniczków zaznaczonych na zielono dostaniesz się po zdjęciu boczków tunelu, a do czerwonych tylko jak wyjmiesz całą deskę.
![Obrazek]()
Jeśli to jednak silniczek klapki to niżej masz zdjęcia jak wygląda obudowa nawiewu w A8. Do silniczków zaznaczonych na zielono dostaniesz się po zdjęciu boczków tunelu, a do czerwonych tylko jak wyjmiesz całą deskę.
Four rings to rule them all
to jest takie warczenie przerywane (co sekundę)zaraz jak się przekręci kluczyk a jak sie odpali samochód to warczy jak traktor stary po zgaszeniu samochodu jeszcze 3 razy zawarczy i cisza ...nie wieje mi nawiew na kierowcę a tak wszystkie nawiewy ok czyli na pasażera i środek wieje więc słychać to z okolicy górnego środkowego nawiewu stąd moje przypuszczenia żeby odpiąć te klapkę a jak zdemontowałem zegary to zasłania te klapki aluminiowy podłużny wspornik , słychać jeszcze jak ta klapka próbuje się przestawic ale coś blokuje ją ,jak wezmę klimatronik na off to też warczy
z tego co wiem to nie programuje się szyb, dziwne bo u mnie szyby właśnie tak działają jak mówisztomek808 pisze:ma kolega z 1998 roku więc powinna pasować tylko roboty sporo ...kolego jak zaprogramowac szyby żeby podnosiły sie za 1 kliknięciem b tylko od kierowcy automatycznie sie obniża a do góry trzeba przycisk trzymac