części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 3.7PB ] Auto odpala i gaśnie

COLA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 13 paź 2012, 19:07
Lokalizacja: Radymno

[D2 96 3.7PB ] Auto odpala i gaśnie

Post autor: COLA » 13 cze 2013, 21:56

Witam koledzy od jakiegoś czasu mam problem który ostatnio się nasilił. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go auto odpala i gaśnie po 1 sekundzie , przy tym miga kontrolka imobilajzera. Sytuacja może się powtórzyć kilka razy albo wystarczy jeszcze raz wyjąć kluczyk i zapala , Są tez dni że wszystko jest Ok . Według mnie to cos z imobilajzerem ponieważ jeśli kontrolka zgaśnie po włożeniu kluczyka do stacyjki to zapali jeśli miga to nie zapali, dodam iż mam tylko jeden kluczyk z irdą więc nie mogę sprawdzić czy to wina kluczyka . Od czego w takim przypadku zacząć poszukiwania problemu i co jeżeli któregoś dnia gdzieś zaparkuję i już nie odpalę jak wtedy ominąć imobilajzer . Zastanawiam się także czy kluczyk nie traci swojego kodu i imobilajzer go nie odczytuje
Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 22:36 przez COLA, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Flash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 15 maja 2013, 19:59
Lokalizacja: Kraków/Stavanger

Post autor: Flash » 13 cze 2013, 22:11

Wina ewidentnie kluczyka. Ja w A6 miałem podobny problem, brat bw A4. W obydwu przypadkach pomogła powtórna adaptacja klucza przy pomocy kabelka CAN+K i programu can+k commander 1,4. W A/S8 nie sprawdzałem ale może być podobnie. Może bardziej zorientowani koledzy podpowiedzą czy faktycznie tak jest.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 22:33 przez Flash, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 13 cze 2013, 22:27

Może antena od immo już nie zbierać dobrze sygnału (kiedyś w A4 miałem identycznie to pomogło wyczyszczenie złącza anteny -przy stacyjce, spotkałem się z zaleceniem aby je na stałe zlutować). Inna opcja to wywalić z auta immobilizer. Jest to kiepskie zabezpieczenie przed złodziejem, a najprostszy schowany wyłącznik ważnego obwodu na dłużej zatrzyma złodzieja niż ten immobilizer. Kiedyś miałem w rękach testowo urządzenie które w moim aucie immobilizer zdeaktywowało w parę sekund - pisałem kiedyś o tym na forum. To pudełeczko przeznaczone było do niemal wszystkich aut koncenrnu VAG - również Porshe, Bentey :-) Są też emulatory immobilizera, które można wpiąć i go wyłączyć, można to zrobić programowo (jak byś był zainteresowany napisz PW to podam ci namiary na kompetentną firmę która usunie immobilizer ze sterownika - również mozna im wysłać sterownik i za 2 dni masz go z powrotem i immobilizer może się już psuć, a auto odpalisz kluczykiem gdziekolwiek dorobionym - dla Ciebie to może i wygodniej jak masz 1 kluczyk, dorobisz wtedy zapasowy za parę złoty. A jak się boisz że auto ukradną to auto na wiele innych sposobów można zabezpieczyć.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 13 cze 2013, 22:37

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

COLA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 13 paź 2012, 19:07
Lokalizacja: Radymno

Post autor: COLA » 13 cze 2013, 22:45

Auto stoi na mojej posesji więc nie obawiam się kradzieży , więc mógłbym zrezygnować z imobilajzera a jeżeli chodzi o złodzieji to zdaje sobie sprawę iż nie takie rzeczy ich zatrzymają . Pytanie gdybym chciał ci podesłać tą centralkę to jak ja zdemontować i gdzie szukać

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 13 cze 2013, 22:49

COLA pisze:Auto stoi na mojej posesji więc nie obawiam się kradzieży , więc mógłbym zrezygnować z imobilajzera a jeżeli chodzi o złodzieji to zdaje sobie sprawę iż nie takie rzeczy ich zatrzymają . Pytanie gdybym chciał ci podesłać tą centralkę to jak ja zdemontować i gdzie szukać
Ja ci tego nie zrobię, mogę dać ci namiary na firmę która takie rzeczy robi. Sterownik masz przy podszybiu po stronie pasażera pod plastikową osłoną.

COLA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 13 paź 2012, 19:07
Lokalizacja: Radymno

Post autor: COLA » 13 cze 2013, 22:53

ok możesz mi podesłać

Gość

Post autor: Gość » 14 cze 2013, 01:01

Miałem niemal identyczny problem i pomoło zlutowanie na stałe przewodów dochodzacych do anteny. Wywalic immo w tym roczniku można przy pomocy już vag coma(tzw immo box)

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 14 cze 2013, 08:40

COLA pisze:ok możesz mi podesłać
podesłałem

COLA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 13 paź 2012, 19:07
Lokalizacja: Radymno

Post autor: COLA » 14 cze 2013, 21:46

Jutro jade do mechanika i zobaczę co powie na temat immo i jego wyłączenia Vagiem

Gość

Post autor: Gość » 15 cze 2013, 02:08

ja bym zlutował te przewody do anteny i jak problem minie to zostawił immo.

COLA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 13 paź 2012, 19:07
Lokalizacja: Radymno

Post autor: COLA » 15 cze 2013, 22:20

Pytanie czy aby zlutować te styki przy antenie to wystarczy zdemontować obudowę przy kierownicy czy coś więcej

Gość

Post autor: Gość » 15 cze 2013, 22:52

Tylko plastyki przy kolumnie demontujesz i masz jak na dłoni. No kawałeczek tej plastykowej czesci gdzie wchodzi kostka musisz delikatnie wyłamac lub wytopić lutownica by było widac piny i po zalutowaniu jak hasa to najlepiej zalac silikonem i zapomnieć :)

COLA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 13 paź 2012, 19:07
Lokalizacja: Radymno

Post autor: COLA » 18 cze 2013, 20:49

Byłem dzisiaj w warsztacie u siebie i okazało się że mechanik może niby wyłączyć imobilajzer ale będzie to kosztowało około 300 zł , i z tego co wywnioskowałem to nie będzie mu się chciało bawić w naprawę anteny lub innej części bo stwierdził że przyczyn może być wiele, ale jakoś mnie to nie przekonało więc jutro pojadę jeszcze w jedno miejsce a w sobotę lub niedzielę sam rozkręcę obudowę kolumny i zobaczę co z tymi pinami przy antenie. Pytanie tylko mam jak je zlutować tak jak kostka jest wpinana czy inaczej

Gość

Post autor: Gość » 18 cze 2013, 21:28

Fajni mechanicy.... Kostke ucinasz a raczej kosteczke i zlutujesz kable do pinów.
Masz tu troszke literatury :)
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl