![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Kontrolka klocków - ile jeszcze jeździć
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Tak kolego dokładnie na kostce od czujnika,ale u Ciebie to raczej się nie da zrobić.Jakaś epidemia z tymi obciętymi kablami,ja w mojej poprzedniej audiczce C4 też miałem obcięte te kable, a kontrolka świeciła dalej.Widać coś majstrowi nie poszło.Tyle że u mnie trochę tych kabli zostało i było do czego dosztukować,a u Ciebie to poszedł po całości.
No i się wyjaśniło:
1. Kabli do klocków na tył nie ma, sprawdziłem.
2. Przyczyny wyświetlania o zużytych klockach trochę się naszukałem (klocki mam nowe) ale znalazłem, przyczyną był skorodowany odcinek kabla przy wtyczce którą się wpina w kabelek od klocków. Na razie zwarłem kable aby nie wyświetlało mi na zegarach a wtyczkę wziąłem do domu by zalutować nowe kable ale nie mogę wyciągnąć ze środka wtyczki tych końcówek o kształcie rurkowatym, ktoś to wyciągał?
1. Kabli do klocków na tył nie ma, sprawdziłem.
2. Przyczyny wyświetlania o zużytych klockach trochę się naszukałem (klocki mam nowe) ale znalazłem, przyczyną był skorodowany odcinek kabla przy wtyczce którą się wpina w kabelek od klocków. Na razie zwarłem kable aby nie wyświetlało mi na zegarach a wtyczkę wziąłem do domu by zalutować nowe kable ale nie mogę wyciągnąć ze środka wtyczki tych końcówek o kształcie rurkowatym, ktoś to wyciągał?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Zapiekła się ?riki76 pisze:(...)ale nie mogę wyciągnąć ze środka wtyczki tych końcówek o kształcie rurkowatym, ktoś to wyciągał?
Zapewne wina prowadnic lub samych trzpieni, albo po prostu trafił Ci się taki klocekMarcin123 pisze:w temacie klockow jest jeszcze jedna sprawa,nie zdejmujac kola patrzac z zewnetrznej strony klocek moze byc jeszcze ok ale ten wewnetrzny od zacisku moze byc bardziej zluzyty u mnie tak bylo
Black Cars Matters
mysle ze masz racje ze prowadnice lub trzpienie wkladajac zacisk wyczowalem delikatny luz.co prawda po kilkakrotynym wcisnieciu hamulca sprawdzalem jak sie kolo kreci czy z oporem i bylo dobrze ale wystarczy ze klocek lekko bedzie do tarczy przyciskal i na np. 40 tys.km juz bedzie o wiele bardziej zluzyty.pozdrawiam