![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z refletorami
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z refletorami
Witam. Posiadam problem z reflektorami przednimi. Konkretnie chodzi o regulację. Gdy światła mijania mam ustawione tak aby oświetlały mój pas to światła drogowe świecą po poboczu. Jak mam ustawić drogowe? Gdy jest ustawie aby świeciły przedemnie to mijania walą po środku drogi dwupasmowej. Sruby do regulacji są dwie jedna od wysokości a druga od kąta. Nie wiem jak ma być prawidłowo w A8. Jak zakupiłem to miałem właśnie tak, że świeciło na lewo. Dopiero sam przekręciłem bo w nocy nic nie widać...
Kolmax1992, A nie masz czasem świateł z anglika ??
Sprawdź czy masz w środku (z tyłu tam gdzie wkładasz żarówkę/żarnik ) taką blaszkę do przestawiania strumienia światła .
Skoro świecą tobie na lewo to pierw musisz przestawić na "europa" , potem ustawić światła .
Sprawdź czy masz w środku (z tyłu tam gdzie wkładasz żarówkę/żarnik ) taką blaszkę do przestawiania strumienia światła .
Skoro świecą tobie na lewo to pierw musisz przestawić na "europa" , potem ustawić światła .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Te blaszki kierują strumień światła tak by nie oślepiały kierowców którzy jadą w naszym kierunku , W Anglii, Australii, i innych krajach gdzie jest ruch lewostronny świecą na lewe pobocze, jak przestawisz przesłonę to świecą tak jak powinno być na Całym ŚwiecieKolmax1992 pisze:A swoja droga po cholere ta blaszka?

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ja u siebie ostatnio ustawiałem w następujący sposób.
Pierw góra dół by obie lampy były na tej samej wysokości.
Wyjazd z podwórka i test drogowy. Na moje szczęście ulica jest słabo oświetlona.
Kiedy już jest ok ustawiasz się przed jakimś murem na odległości około 30m
Światło padające z świateł krótkich ma się pokrywać.
Czyli na takiej odległości __/ prawej lamy i __/ lewej lampy mają się połączyć w jedność czyli na ścianie masz widzieć tylko jedną ___/
Jeśli tak nie jest to regulujesz wtedy kątem prawo lewo.
Jeśli prawa lampa dobrze świeci to korygujesz lewą itp. Zawsze możesz troszkę skorygować obie do siebie.
Kiedy już pokryją to długi będziesz miał centralnie na załamaniu kąta ___/
Całą filozofia.
Jeśli uważasz, że kąty są ok i łądnie świecą na drodze to po pewnym czasie podczas jazdy ocenisz sobie wysokość świecenia.
Ja musiałem swoje troszkę podnieść. Oczywiście pod ścianą by linia była równa.
Pierw góra dół by obie lampy były na tej samej wysokości.
Wyjazd z podwórka i test drogowy. Na moje szczęście ulica jest słabo oświetlona.
Kiedy już jest ok ustawiasz się przed jakimś murem na odległości około 30m
Światło padające z świateł krótkich ma się pokrywać.
Czyli na takiej odległości __/ prawej lamy i __/ lewej lampy mają się połączyć w jedność czyli na ścianie masz widzieć tylko jedną ___/
Jeśli tak nie jest to regulujesz wtedy kątem prawo lewo.
Jeśli prawa lampa dobrze świeci to korygujesz lewą itp. Zawsze możesz troszkę skorygować obie do siebie.
Kiedy już pokryją to długi będziesz miał centralnie na załamaniu kąta ___/
Całą filozofia.
Jeśli uważasz, że kąty są ok i łądnie świecą na drodze to po pewnym czasie podczas jazdy ocenisz sobie wysokość świecenia.
Ja musiałem swoje troszkę podnieść. Oczywiście pod ścianą by linia była równa.
A z tym się nie zgodzę. Załamania powinny być od siebie w takiej odległości w jakiej są od siebie reflektory. Tu ładna instrukcja: http://www.swiatla.its.waw.pl/doc_media ... _wiate.pdfernesto pisze: Czyli na takiej odległości __/ prawej lamy i __/ lewej lampy mają się połączyć w jedność czyli na ścianie masz widzieć tylko jedną ___/
Four rings to rule them all