[D2 97 ] Model żaróweczek do klimatronica.
Podbijam:
Od pewnego już czasu gnębił mnie taki oto widok.
Z uwagi że mam troszkę wolnego czasu postanowiłem się za to zabrać. Zakupiłem w tym celu żarówki 1.2W sztuk 3
Na początek odkręcamy boczki koło nóg. Przykręcone po jednej śrubce. Następnie wysuwamy do przodu i wyjmujemy. Po stronie pasażera pomaga otwarcie schowka by wysunąć boczek.
Po demontażu, ukazuje nam się konsola środkowa.
Odkręcamy śruby mocujące konsolę po dwie sztuki na stronę na klucz Ampol.
Następnie demontujemy środkową kratkę ogrzewania. Jest na wcisk więc delikatnie można pomału z każdej strony podważać śrubokrętem.
Bo wyjęciu kratki wentylacyjnej ukaże nam się na górze następna śrubka trzymająca całą ramkę.
Wyciągamy całą konsolę środkową.
Następnie odkręcamy 4 nakrętki trzymające samą ramkę drewnianą, po dwie na stronę.
Po odkręceniu pomału odchylamy ramkę do góry. Pomału bo są do niej przymocowane przełączniki.
Po jej odchyleniu ukaże nam się panel klimatronika.
Zewnętrzny jest przykręcony małymi śrubkami na x.
Odkręcamy i pomału odjeżdżamy przednim panelem klimatronika. Ostrożnie ponieważ jest taśma.
Delikatnie odchylamy i od tylnej strony ukazują nam się 3 otwory w których siedzą żaróweczki.
Wymieniamy najlepiej wszystkie by za jakiś czas nie robić sobie znowu roboty.
Nastepnie skręcamy wszystko do kupy w kolejności odwrotnej.
Miłego świecenia
Od pewnego już czasu gnębił mnie taki oto widok.
Z uwagi że mam troszkę wolnego czasu postanowiłem się za to zabrać. Zakupiłem w tym celu żarówki 1.2W sztuk 3
Na początek odkręcamy boczki koło nóg. Przykręcone po jednej śrubce. Następnie wysuwamy do przodu i wyjmujemy. Po stronie pasażera pomaga otwarcie schowka by wysunąć boczek.
Po demontażu, ukazuje nam się konsola środkowa.
Odkręcamy śruby mocujące konsolę po dwie sztuki na stronę na klucz Ampol.
Następnie demontujemy środkową kratkę ogrzewania. Jest na wcisk więc delikatnie można pomału z każdej strony podważać śrubokrętem.
Bo wyjęciu kratki wentylacyjnej ukaże nam się na górze następna śrubka trzymająca całą ramkę.
Wyciągamy całą konsolę środkową.
Następnie odkręcamy 4 nakrętki trzymające samą ramkę drewnianą, po dwie na stronę.
Po odkręceniu pomału odchylamy ramkę do góry. Pomału bo są do niej przymocowane przełączniki.
Po jej odchyleniu ukaże nam się panel klimatronika.
Zewnętrzny jest przykręcony małymi śrubkami na x.
Odkręcamy i pomału odjeżdżamy przednim panelem klimatronika. Ostrożnie ponieważ jest taśma.
Delikatnie odchylamy i od tylnej strony ukazują nam się 3 otwory w których siedzą żaróweczki.
Wymieniamy najlepiej wszystkie by za jakiś czas nie robić sobie znowu roboty.
Nastepnie skręcamy wszystko do kupy w kolejności odwrotnej.
Miłego świecenia
Miałem spaloną od tempreatury pasażera, a gościu w sklepie nie miał tych o mniejszej mocy - świeci trochę jaśniej od lewej. Jutro zrobię foto to zobaczysz jak to wygląda.pioteros pisze:odkopie... fabrycznie siedza tam 0.9w wyciagnalem 3 zarowki 1.2 z licznika i sie zastanawial czy nie bedzie za bogato, ktos moze wkladal 1.2w zaroweczki do klimatronika ?