części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Parktronik tył uszkodzony!?

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

[D2 FL ALL ] Parktronik tył uszkodzony!?

Post autor: Danio » 06 lip 2012, 21:36

nie działa parktron tył, przód działa!. Po włączeniu "R" lub naciśnięciu guzika od parktronu słychać krótki dzwięk z przodu i z tyłu (nie jest to dzwięk uszkodzenia) powiadamiający o aktywności parku. przednie czujki działają a tył nie, nie cykają, na vagu nic, zaznaczam głośniczek w tylnej półce daje dzwięk aktywności. miał ktoś coś podobnego? i co sugerujecie.
Jeżeli ten temat juz był,to przepraszam ale nie znalazłem go lub ominąłem.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 07 lip 2012, 06:19

U mnie jest podobnie, jak czujniki są czyste to działają OK, jak tylko jest trochę mokro lub pobrudzą się codzienną jazdą zaczynają szwankować... Zadowolony że zaraz zdiagnozuję padnięty czujnik podpinam pod VAGa i się zdziwiłem :shock: Nie ma żadnych błędów a czujnik dalej działa jak chce...

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 07 lip 2012, 08:52

Czasami wystarczy że jakaś mucha się przyczepi i już szwankuje.

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 07 lip 2012, 22:26

labas pisze:Czasami wystarczy że jakaś mucha się przyczepi i już szwankuje.
no ale 4 czujki na raz? bo żaden z tyłu nie pika, też tak mieliście że więcej niż jedna czujka?

He he ciężko żeby na wstecznym wbić muche na zderzak bo troche za mała siła przy cofaniu, chyba ze ktoś umie 100km/h na wstecznym to szacun :mrgreen: no ale na poważnie to jutro to sprawdze. A moze jak ostro hamowałem to mi mucha w du..e sie sama wbiła??? :mrgreen:
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 08 lip 2012, 18:36

Nie woskowales auta?
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 08 lip 2012, 23:10

leon0376 pisze:Nie woskowales auta?
Nie

sprawdziłem i nie są zasyfione, co tydzien lub dwa myję auto karcherem więc i środki są czyściutkie.
A jakby jakis kabel sie odłączył to brak obwodu powinno chyba sygnalizować jako błąd???
Wczołgam się jeszcze pod zderzak i zobacze czy coś w kostkach nie szwankuje
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 08 lip 2012, 23:10

Skoro masz komputer do auta to naucz się z niego korzystać :evil: Błędy to nie wszystko, było sprawdzić co odczytują czujniki gdy są włączone, jak mierzą odległości itp. Z reguły w autach można sprwadzić działanie czujników bez użycia komputera.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 09 lip 2012, 10:06

shaqal pisze:Skoro masz komputer do auta to naucz się z niego korzystać :evil: Błędy to nie wszystko, było sprawdzić co odczytują czujniki gdy są włączone, jak mierzą odległości itp. Z reguły w autach można sprwadzić działanie czujników bez użycia komputera.
Kolego zamiast się wymądrzać może po prostu napisz co i jak sprawdzić ponieważ nie każdy jest specjalistą od VAGa. Jeżeli wiedza ta jest tajemna i chcesz ją zachować dla siebie to w ogóle nie zabieraj głosu w tej dyskusji, może ktoś inny pomoże...

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 09 lip 2012, 20:40

Wystarczy odrobina chęci, wchodzimy w moduł czujników parkowania, tam mamy bloki pomiarowe, klikająć kanały pokolei, w końcu natrafimy na interesujące nas wartości. Zasada jest taka sama jak w innych modułach typu silnik.

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 10 lip 2012, 16:12

shaqal pisze:Wystarczy odrobina chęci, wchodzimy w moduł czujników parkowania, tam mamy bloki pomiarowe, klikająć kanały pokolei, w końcu natrafimy na interesujące nas wartości. Zasada jest taka sama jak w innych modułach typu silnik.
1. Jak widać ty masz chęci i dużą wiedze,
2. ja gdybym mógł się połączyć z blokami czujników przez vaga to bym sobie to zrobił bez zakładania tego tematu (akurat mój program nie otrzymał odpowiedzi od sterownika)
3. co do sprawdzenia czujników to wiem ze jest kilka mozliwośći ale nikomu się nie chce ich wyciągać a poza tym to prościej jest zapytac na forum bo po to ono jest a ciebie jak to irytuje to nie pisz postów tylko po to żeby zaraz stać się Klubowiczem na maxa
4. Jesteś tu nowy i od razu się wymądrzasz
5. cyt "w końcu natrafimy na interesujące nas wartości" to jakie to są twoim zdaniem te wartości????????
6. Skoro się już wymądrzasz to napisz coś sensownego a nie tylko krytykę (może pomożesz a nie tylko wkurzysz!)
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl