[D2 preFL ALL ] dodatkowy pilot
kamilson, ogolnie jest tak ze jak jest podczerwien...to nie ma kluczyka scyzoryka...ten typ wszedl juz w poliftach i scyzoryk( kluczyk grot chowany) jest juz na fale radiowe... jesli masz dokladany alarm a tak jest na 99% to bedzie gdzies w aucie cala centralka, ale gdzie to CI nie powiem dokladnie, pewno gdzies pod deska rozdzielcza, jedyne wyjscie to zamienic ta centralke na jakas z tych chinskich wyrobow, do ktorej sa scyzoryki... a jesli chodzi o jakis przyklad.... chocby takie cos...
http://allegro.pl/alarm-samochodowy-aut ... 71171.html
http://allegro.pl/alarm-samochodowy-aut ... 71171.html
Kilka uwag ode mnie:
- Nie polecam montowania chińszczyzny, a tym bardziej chińskich scyzoryków, raz, że są tandetne w wyglądzie to jeszcze w wykonaniu. Średnio po roku, może dwóch mechanizm grotu jest rozklekotany i nie działa. Nie wspomnę już o braku trzymania wymiarów przez chińskie groty oraz materiał z jakiego są wykonane (zamiast jakiegoś stopu mosiądzu jest stal). Jeżeli z kolei będziesz chciał przełożyć oryginalny grot do chińczyka to trzeba go odpowiednio spiłować, czego efektem będzie, że będzie pasował tylko do chińszczyzny.
- Jeżeli do auta masz oryginalny scyzoryk to zgaduję, że jest w aucie również do niego centralka. Najprawdopodobniej poprzednik miał z nim problem i łatwiej mu było założyć chińczyka. Proponuję abyś sprawdził czy oryginalny pilot działa (niektóre punkty usługowe mają przyrządy do sprawdzania pilotów czy nadają) i jeżeli tak to spróbować go przyuczyć do samochodu - myślę, że procedurę gdzieś znajdziesz na forum.
PS. Na co dzień dorabiam klucze tak więc temat dość nieźle znam.
W pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... .htm#99683
Simone331
- Nie polecam montowania chińszczyzny, a tym bardziej chińskich scyzoryków, raz, że są tandetne w wyglądzie to jeszcze w wykonaniu. Średnio po roku, może dwóch mechanizm grotu jest rozklekotany i nie działa. Nie wspomnę już o braku trzymania wymiarów przez chińskie groty oraz materiał z jakiego są wykonane (zamiast jakiegoś stopu mosiądzu jest stal). Jeżeli z kolei będziesz chciał przełożyć oryginalny grot do chińczyka to trzeba go odpowiednio spiłować, czego efektem będzie, że będzie pasował tylko do chińszczyzny.
- Jeżeli do auta masz oryginalny scyzoryk to zgaduję, że jest w aucie również do niego centralka. Najprawdopodobniej poprzednik miał z nim problem i łatwiej mu było założyć chińczyka. Proponuję abyś sprawdził czy oryginalny pilot działa (niektóre punkty usługowe mają przyrządy do sprawdzania pilotów czy nadają) i jeżeli tak to spróbować go przyuczyć do samochodu - myślę, że procedurę gdzieś znajdziesz na forum.
PS. Na co dzień dorabiam klucze tak więc temat dość nieźle znam.
W pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... .htm#99683
Simone331
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 00:16 przez klesk1986, łącznie zmieniany 1 raz.
Sterownik bodajże jest w pompie centralnego zamka (powiem szczerze, że niezbyt pamiętam). Odnośnie kluczyków to trochę dziwna sprawa. Jeżeli masz kluczyk z jednym przyciskiem to są dwie opcje :kamilson pisze:klesk1986, ogolnie scyzoryk "działa" tzn dioda swieci i mam takze drugi kluczyk z jednym przyciskiem a wiesz moze gdzie w tych autach znajdowały sie seryjne centralki?
- jest to przycisk od podświetlenia i kluczyk nie ma pilota (w środku jest tylko żarówka i bateria 625A)
- jest to pilot na podczerwień (w środku 4 baterie LR44 i płytka elektroniczna) i znaczy to, że coś jest pokręcone (w jednym aucie nie może być sterowania podczerwienią i radiowo)
Rodzaj sterownika można sprawdzić VAG'iem - szczegóły znajdziesz gdzieś na forum.