części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Buble w a8....(piszcie o takich)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 01 mar 2011, 21:13

jak nie uda się sprzedać
a ile chcesz za nią ??
5tyś zł mogę tobie dać :mrgreen:
Będzie jako dawca :wpale:


Acht pisze:
hamulce - nie takie jak bym chciał :-/

ogólnie samochodu nie zmieniam
zawsze możesz trochę zainwestować i kupić orginal klocki i tarcze i jeszcze mógł byś płyn hamulcowy wymienić i było by okej :peace:

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 01 mar 2011, 21:20

za 5 tyś to mogę Ci sprzedać kompletne koła lato i zima

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 01 mar 2011, 21:25

Inter32 pisze:za 5 tyś to mogę Ci sprzedać kompletne koła lato i zima
takie mam nawet w lepszym stanie ( mówię o felgach) :D

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 02 mar 2011, 00:38

jaki brak samokrytyki - wszyscy kochają swoje zabawki, ale każdy jak w piaskownicy, moja lepsza a twoja gorsza, a moja się nigdy nie popsuje a twoja zanim kupiona to popsuta była - chłopcy zima, piaskownica zamknięta :-P
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
czechu20vt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 10 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: czechu20vt » 03 mar 2011, 12:57

Inter32 pisze:za 5 tyś to mogę Ci sprzedać kompletne koła lato i zima
za taki bubel chcesz tyle kasy myślałem ze go za darmo oddasz albo jeszcze dopłacisz :D
czechu

Acht

Post autor: Acht » 03 mar 2011, 13:17

mdamian pisze:
Acht pisze:
hamulce - nie takie jak bym chciał :-/

ogólnie samochodu nie zmieniam
zawsze możesz trochę zainwestować i kupić orginal klocki i tarcze i jeszcze mógł byś płyn hamulcowy wymienić i było by okej :peace:
wyrzuciłem stare tarcze , wrzuciłem nowe przód nawiercany Zimerman , tyl lite - klocki Brembo (choć nie wiem czy nie za miękkie (choć bardzo się nie zużywają , jakieś takie wrażenie podczas hamowania) , płyn zmieniony na tepm. wrzenia chyba 320 stopni - i tak to nie to.





Acht, poprawiłem cytat bo zjadło Ci się [BBcode] i nie było widać co dokładnie jest cytatem.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 03 mar 2011, 14:26 przez Acht, łącznie zmieniany 1 raz.

kojot1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 94
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kojot1 » 03 mar 2011, 18:28

u mnie to samo ,nowe tarcze i klocki ate, płyn wymieniony na nowy ate sport blue cos takiego tez wyższa temp. wrzenia i do normalnej jazdy ok, ale tylko bardziej agresywnie się poruszam, pohamuje chwile mocniej i lipa, pedał miękki taczka nie hamuje ,jednym słowem porażka !!

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 04 mar 2011, 02:59

kojot1, jeśli chcesz ostro hamować to trzeba było wsadzić tarcze ceramiczne... zauważ że wyhamowanie 2tonowego klocka nie jest takie łatwe :-P przy ostrym hamowaniu pewno przegrzewa Ci płyn a tarcze robią sie czerwone, nie ma sie co dziwić :-P

Acht

Post autor: Acht » 04 mar 2011, 08:37

to nie do końca tak , Land Cruiser waży tyle samo - jednak takich objawów nie ma - chcialbym tłumaczyć zachowania hamulców tonażem jednak , to nie to - skłaniam się ku zaciskom , choć już sprawdzałem , a raczej mechanik - może trzeba skonfrontować u innego ;-)

kojot1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 94
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kojot1 » 04 mar 2011, 10:10

robertas nie chodzi mi tu o hamowanie z 200 km/h do zera ,tylko o bardziej dynamiczna jazdę znaczy sie but hebel but hebel i tak ze 3 razy i już starczy ze hamulce przestają działać jak należy ,myślę ze to wlaśnie można nazwać bublem :mrgreen: , tylko nie wiem czy problemem jest za mala tarcza czy klocki czy zaciski a może wszystko razem , w mercedesie większych różnic nie ma średnica tarczy czy wielkość klocków a hamulce zachowują się zdecydowanie inaczej i waga auta jest większa, więc tu nie o wagę auta chodzi.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 04 mar 2011, 10:20

Panowie ja obstawiam że to wina zacisków,skoro różni ludzie mają różne zestawy (klocki-tarcze) i cały czas zgłaszają problem z hamulcami.

tanatorq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 24 lis 2009, 16:42
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: tanatorq » 04 mar 2011, 12:43

U mnie w A8 popsuły się takie rzeczy:
- Wspomaganie !!!
- wszystkie 4 lędźwie w fotelach (regulacja czy tam masaże jak kto to nazywa)
- antena gps
- ABS !!!
- prawdopodobnie sonda lambda nie wymieniałem ale mam błąd że jeden katalizator jest za słabo rozgrzany to może powinienem ognisko pod autem rozpalać podczas jazdy?


Buble:
- tylna lampka kabinowa dziwna sprawa raz świeci raz nie trzeba tam podociskać czy coś wymieniłem na nową przez rok spokój potem to samo
- faktycznie plastik w drzwiach (uchwyt do zamykania) strasznie się rysuje
- troszkę nie wiem u mnie te drewno koło lewarka jest zrysowane może za miękki lakier i tak samo ten chrom przy lewarku ale to może poprzedni właściciel miał zamiast palców to gwoździe?
- komfort przy szybkim wbiciu amortyzatora taki sobie ale przy wolnym wbiciu amortyzatora to malina lepsza od innych w końcu auto nie produkowane na polskie drogi tylko niemieckie ;p

- oo a jeszcze hamulce, trochę szybko raz musiałem się pospieszyć na ciasnej górzystej ścieżce wyasfaltowanej ale tak mega trudna ścieżka że na szerokość jednego auta, ciaśniutkie zakręty jechałem wtedy na maksa - 3 minuty jazdy i hamulce przegrzane do tego stopnia że dymiły kopciły i w pewnym momencie nie hamowały, ale jak są normalne to z prędkości 200 do 0 to spokojnie dadzą radę na jeden raz, nie chcę wspominać że potrzebowałem hamulce na dłużej niż 3 minuty a średnia jaką tam rozwijałem to pewnie większa jak 50 kmh nie była wiadomka miejscami z 80 może max 90 ale mówię taki odcinek jak na rajdzie

poza tym wszystkim auto malina nie zmienię na żaden inny szajs!!! (mimo poważnych usterek z abs i układem kierowniczym, z którymi nie mogę się uporać ze względu na brak części o odpowiednim numerze seryjnym)

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 04 mar 2011, 13:34

Acht pisze:- skłaniam się ku zaciskom , choć już sprawdzałem , a raczej mechanik - może trzeba skonfrontować u innego ;-)
Dokładnie.
Przerabiałem to w A6, każde tarcze po 1tyś. do wyrzucenia, po wymianie zacisków i tłoczków problem zniknął.
W A8 jeżdżę na oryginalnych tarczach i klockach i nie zdażyło mi się żebym zaorał tarcze, a jeżdżę naprawdę ostro,parę razy klocki potrafiłem zedrzeć po 8 tyś km.

JIMM

Post autor: JIMM » 04 mar 2011, 14:49

toż to wspaniały rezultat :lol:.............."klocki potrafiłem zedrzeć po 8 tyś km."..............może jeździłeś po torze kartingowym a klocki były do Olcita 1.0 :mrgreen: te tzw drewniana rumuńska produkcja................przepraszam moderatorów ,że podtrzymuję ten żałośnie rozwijający się temat ale nie mogłem się powstrzymać :D

[ Dodano: 2011-03-04, 14:54 ]
tanatorq pisze:to z prędkości 200 do 0 to spokojnie dadzą radę na jeden raz
ale to jest jeszcze lepsze :D :D :D :D

[ Dodano: 2011-03-04, 14:58 ]
tanatorq pisze:do tego stopnia że dymiły kopciły i w pewnym momencie nie hamowały
jak się używa tylko gazu i hamulca a jest się Mistrzem Prostej to obca jest technika jazdy silnikiem :-P :D

[ Dodano: 2011-03-04, 15:01 ]
tanatorq pisze:jeden katalizator jest za słabo rozgrzany to może powinienem ognisko pod autem rozpalać
przestałem już słuchać kabaretów w radio, ....tu jest o wiele śmieszniej :lol:

Acht

Post autor: Acht » 04 mar 2011, 21:15

zanjac , gdyby było napisane że zdarł po 2 tyś , potrafię zrozumieć Twoje emocjonalne wzniesienia , natomiast 8 tyś nie jest przecież niemozliwe - choć graniczy z zarzynaniem ;-)

0-200 na jeden raz później sprawność gorsza - dziwisz się , osłabiona sprawność jest normalna przy takim gwałtownym obciążeniu , przecież przy standartowych hamulcach a nie wyczynowych cudów nie ma ( uprzedzając odnosze tylko do 0-200 , i znowu do przodu do 200 i 0-200 - swoją furą masz równie sprawne hamulce od oczątku do końca ?? )

trzecia kpina dotyczy dymiących hamulców : owszem jest to powód do sięgnięcia po iną technikę jazdy , ale jak zauważyłeś autor wspomina o szybkim pokonywaniu trasy , hamując silnikiem nie jestem w stanie wytracić prędkości do oczekiwanej wartości i wtedy posiłkujesz się hamulcem - nawet przy rewelacyie opanowanej technice jazdy chcąc pobawić się w jazdę bliższą gokartowi hamulce zawsze dostaną po dupie

i o to chodzi w tym wszystkim , jedni czerpią energię do śmiechu inni korzystają z doświadczeń - podziel się swoimi :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl