Buble w a8....(piszcie o takich)
Przed miesiacem wymienilem klocki z tylu montujac pastylki Boscha ... nie sposob doczyscic alusow nawet wspomagajac sie specjalistycznym areozolem, dedykowanym do takich akcji,..maciu pisze:nie wiadomo jakie to były klocki, kiepskie zaczynają dymić po kilku hamowankach
maskara,.. odradzam wynalazki tej firmy ,.. :wpale:
dobre klocki mogą bardzo pylić, nie ma regułyrubio pisze:Przed miesiacem wymienilem klocki z tylu montujac pastylki Boscha ... nie sposob doczyscic alusow nawet wspomagajac sie specjalistycznym areozolem, dedykowanym do takich akcji,..maciu pisze:nie wiadomo jakie to były klocki, kiepskie zaczynają dymić po kilku hamowankach
maskara,.. odradzam wynalazki tej firmy ,.. :wpale:
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
tak, tylko zmienialem na tyle montujac to bardziewie,.. sa bezglosne.. zadnych piskow i pojekiwan, ale za to tak masakrycznie zapuszczaja felgi, ze chyba faktycznie je zmienie,... :mrgreen: ... doslownie ta smola wchodzi w jakas reakcje z powloka felg,.. symbioza :-P albo milosc od pierwszego .... ;-)maciu pisze:eee jak to sam tył to zmień klocki bo na tyle to zmienia się bardzo rzadko
czuję że to mnie się tyczyło xD fakt faktem zwykłe hamulce a warunki extremalne nic nie mówię, nie mam porównania z równie szybkimi autami jedynie porównanie mam z chipowanym passatem 1.9tdi 176 koni i audi 100 2.8 174 konie to może za małą moc mają albo za mało extremalnie nadużywałem jak tu 310 koni, zastrzeżenia to sam nie wiem raczej tu nie mam tylko tak napisałem że się potrafią przegrzać gdzie w/w autach mi się nie zdarzyło ;pAcht pisze: 0-200 na jeden raz później sprawność gorsza - dziwisz się , osłabiona sprawność jest normalna przy takim gwałtownym obciążeniu , przecież przy standartowych hamulcach a nie wyczynowych cudów nie ma ( uprzedzając odnosze tylko do 0-200 , i znowu do przodu do 200 i 0-200 - swoją furą masz równie sprawne hamulce od oczątku do końca ?? )
:mrgreen:
[ Dodano: 2011-03-05, 02:07 ]
moje klocki jak coś to TEXTAR do audi a8 i nie radzę innych, powiem tak bo miałem okazję w a8 przerobić 4 marki klocków:maciu pisze:nie wiadomo jakie to były klocki, kiepskie zaczynają dymić po kilku hamowankach
ATF - niby zaciski atf mam tarcze pewnie jak zaciski choć nie wiem ale miałem zawsze do czynienia z tą firmą i powiem tak, na gorszych klockach chyba nie jeździłem, tyle że droższe od poniższych NO NAME są miękkie i brudzą i nie hamują u mnie z tego co zauważyłem to samo w mojej A 100 C4 klocki ATF do kitu były
BOSH - troszkę twardsze ale skuteczność gorsza od ATF nie wiem czemu, najgorsze z jakich jeździłem nie kupię mimo że mniej brudzą
NO NAME - kupiłem tanie i takie miałem w audi 100 i w a8 brudzą jak ATF nie bardziej czasem skłaniam się powiedzieć że mniej ale skuteczność hamowania podobna do ATF także jeżeli podróbka a ATF to tą podróbkę bym kupił
TEXTAR - no TEXTAR mnie nie zaskoczył bo już je miałem w mercedesie Sprinterze i Audi 100 C4 2.8 - najtwardsze ale o dziwo najlepsza skuteczność hamowania, najmniej brudziły u mnie, no bo w końcu twarde jakoś już nie zmienię ich na inne klocki takie zostaną do standardowych hamulców
tamte hamowania przy EXTREMALNYCH warunkach tyczyły się TEXTARÓW
ODPOWIADAM:Acht pisze:zanjac , gdyby było napisane że zdarł po 2 tyś , potrafię zrozumieć Twoje emocjonalne wzniesienia , natomiast 8 tyś nie jest przecież niemozliwe - choć graniczy z zarzynaniem ;-)
0-200 na jeden raz później sprawność gorsza - dziwisz się , osłabiona sprawność jest normalna przy takim gwałtownym obciążeniu , przecież przy standartowych hamulcach a nie wyczynowych cudów nie ma ( uprzedzając odnosze tylko do 0-200 , i znowu do przodu do 200 i 0-200 - swoją furą masz równie sprawne hamulce od oczątku do końca ?? )
trzecia kpina dotyczy dymiących hamulców : owszem jest to powód do sięgnięcia po iną technikę jazdy , ale jak zauważyłeś autor wspomina o szybkim pokonywaniu trasy , hamując silnikiem nie jestem w stanie wytracić prędkości do oczekiwanej wartości i wtedy posiłkujesz się hamulcem - nawet przy rewelacyie opanowanej technice jazdy chcąc pobawić się w jazdę bliższą gokartowi hamulce zawsze dostaną po dupie
i o to chodzi w tym wszystkim , jedni czerpią energię do śmiechu inni korzystają z doświadczeń - podziel się swoimi :mrgreen:
1.jazda sportowa - układ hamulcowy wyczynowy,sport itd
2.samochód użytkowy - układ bezpieczny hamulcowy ,dedykowany dla marki.
PS Jak się chcę powściekać samochodem to latam RS6 / hamulce ceramika/ .............lub motorem czy quadem po moczarach
NIE MA SPRZĘTU/RZECZY DO WSZYSTKIEGO
..........acha i dupy nie zawracać z hamulcami itp...... jak się używa czegoś nie zgodnie z przeznaczeniem :diabel: lub tyłek podetrzeć taniochą made in china and italy
Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 09:31 przez JIMM, łącznie zmieniany 2 razy.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
tak jak napisałem wcześniej:123mielony pisze:jeśli dla Ciebie dwa ostrzejsze hamowania to jest jakieś szczególne szaleństwo
"lub tyłek podetrzeć taniochą made in china and italy" trzeba sobie kupić markową,solidną tarczę , klocki i płyn dedykowane do tego samochodu a najlepiej komplet jednego producenta z górnej półki.
PS. Mam założone wszystko z orginału w ASO w Szwajcarii i nie odczuwam żadnego dyskomfortu,palenia,spadków efektywności itd
http://www.audi.ch/ch/brand/de/service_ ... layerModal
[ Dodano: 2011-03-05, 16:02 ]
bez histerii...........coś przesadzasz.123mielony pisze:7 samochodów na każdy dzień tygodnia inny a jeszcze do kiosku po gazety jakiś
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Ok markowe części są lepsze nie ma dwóch zdań ale czy dla Ciebie Textar,ATE i tp. to jest chińszczyzna?Wiadomo że jak ktoś zaoszczędzi na tarczach i klockach to niech ma pretensję ale wyłącznie do siebie.Nie chodzi aby ósemkę katować na torze bo przecież nie do tego stworzono ten samochód,ale w zwykłym użytkowaniu ze dwa ostrzejsze hamowania i skuteczność tych hamulców spada drastycznie niestety.