![]() |
![]() |
![]() |
[D3 08 4.2FSI ] Spalanie PB
[D3 08 4.2FSI ] Spalanie PB
Mam pytanko, jeżdżę od 15 miesiąca D3 4,2 FSI, auto sprawne, nic nie stuka nie puka, błędów brak no ale jest małe ale. W D2 4,2 MPI PB jeżdżąc tą samą trasą co dziennie, fakt 5 km w jedną stronę, trochę mało, spalanie miałem na poziomie 17 litrów PB, nie jeździłem jak emeryt, w D3 nie mogę zejść poniżej 20 litrów PB, trasa ta sama, noga ta sama a spalanie do bani. A miało być tak pięknie, w testach FSI pali mniej niż MPI a tu kuku. Czy ktoś może mi potwierdzić czy tak ma być czy czegoś zacząć szukać w aucie, np dziury w baku (żarcik)
Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2
20 to zdecydowanie za dużo. Czasem biorę firmowe RS4 B7 do pojeżdżenia i normalnie (moja normalna jazda jest raczej dynamiczna) jeżdżąc auto spala 13-15 L/100km. Dodam, że RS4 ma 420 KM, w D3 jest ich trochę mniej więc biorąc też pod uwagę większą wagę powinno tobie palić mniej więcej tyle samo 
Jaki przebieg auta? Czy coś było robione z silnikiem? Jakieś błędy? Kolektor dolotowy sprawny?

Jaki przebieg auta? Czy coś było robione z silnikiem? Jakieś błędy? Kolektor dolotowy sprawny?
Silnik sprawny, 150 tyś najechane, sprawdzone, kolektor dolotowy i zawory czyściłem, błędów nie ma a pali jak smok, wczoraj tankowałem i wyszło 21L/100, nie na kompie tylko przy przeliczaniu, więc zdecydowanie za duuuużo. Nie wiem gdzie pierwsze zaglądnąć, może przepływkę podmienić?
Przed czyszczeniem też tyle paliła
[ Dodano: 2017-12-14, 09:30 ]
No chyba, że wtryski leją, czy można je sprawdzić bez wyciągania?
Przed czyszczeniem też tyle paliła

[ Dodano: 2017-12-14, 09:30 ]
No chyba, że wtryski leją, czy można je sprawdzić bez wyciągania?
Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2
Chyba za pomocą korekt długoterminowych można by je sprawdzić w VCDS.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG