Witam
nie wiem czy dobry dział, wiec jak coś to proszę o przeniesienie
jakie mogą być koszty naprawy tych aut:
http://otomoto.pl/audi-a8-a8l-4-2-quatt ... 70647.html
http://otomoto.pl/audi-a8-lpg-C32994589.html
szukam autka z uderzonym przodem aby móc od razu taniej zrobić dużą mordkę.
Faktycznie mogą być to niegroźne uderzenia?
pozdrawiam!
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 preFL ALL ] Koszty naprawy
[D3 preFL ALL ] Koszty naprawy
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014, 11:47 przez Saillupus, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukma A8 d3 4.2 

Nie wiem czy jest sens.
Kolega -> http://www.a8team.pl/mario-975,u,5583.htm robił ostatnio taki zabieg i wyszło w granicach 8 tyś. Dodaj do tego jeszcze pakiet startowy, malowanie całego przodu to jest błotniki, zderzak, maska : w 1000 z malowaniem się nie zmieścisz.
Przekalkuluj dokładnie czy jest to opłacalne.
Kolega -> http://www.a8team.pl/mario-975,u,5583.htm robił ostatnio taki zabieg i wyszło w granicach 8 tyś. Dodaj do tego jeszcze pakiet startowy, malowanie całego przodu to jest błotniki, zderzak, maska : w 1000 z malowaniem się nie zmieścisz.
Przekalkuluj dokładnie czy jest to opłacalne.
W obu najpierw proponuję sprawdzić elektronikę, to podstawa, bo z blachami i resztą pójdzie. Czy nie zadziałały jakieś czujniki uderzenia i czy są zarejestrowane jakieś dane z uderzenia. Druga sprawa, to pytanie, jak daleko doszły uszkodzenia: czy czujniki parkowania całe i działają (w granatowym nie ma) i czy spryskiwacze sprawne? W granatowym masz całe reflektory, ale skoro chcesz większy grill, to i tak pójdą do wymiany (było na forum). Ewentualnie, jeśli przetwornice nie padły - można sprzedać. Dalej, w jakim stanie są chłodnice (skraplacz do klimy), osuszacz do klimy, 2 klaksony, chłodnice płynu chłodzącego silnik i płynu wspomagania. Czy całe są wentylatory (i czy działają)? W jakim stanie mocowania (tzw. pas przedni). Czy uszkodzone są rolki napinające pasa wieloklinowego (prowadzące i napinająca), czy uszkodzone są mocowania kompresora klimatyzacji, pompy wspomagania i alternatora (krzywo prowadzony pasek będzie spadać i narobi szkód). Czy rozrząd jest nienaruszony (paski, rolki, napinacz). Czy w beżowym aucie jest uszkodzony kompresor klimy (lewe koło)? Z blachy, to maska, błotniki (oba) i nakładka zderzaka (w tym listwy, kratki i atrapy) do wymiany. Aluminium nie poklepiesz, choć można próbować wyciskać. Ale w D3 ładnie wyginają się te łapki dookoła górnego grillka i cała maska do wymiany. Jak obadasz te sprawy to będzie można coś oszacować. Auto da się zrobić - tragicznie nie jest. Jeśli będziesz wiedział co do wymiany to ceny znajdziesz na allegro (orientacyjne), ale można kupić cały przód i potargować się. Zostanie lakierowanie (to aluminium), chyba że znajdziesz używki w podobnym kolorze i w dobrym stanie. Pozdrawiam
Bądź dobry jak chleb.
Granatowa to eska, więc jest niższa. Przede wszystkim komputer i odczyt błędów - to podstawa przy D3, bo bez tego to jak wróżenie z fusów w ciemnej sieni w okularach przeciwsłonecznych. Ja nie mówię, że nie, bo jeśli uszkodzeń nie ma zbyt wiele i nie są specyficzne, to jest to do zrobienia nawet własnymi siłami i raczej w 8-10 tys. zł powinno się zmieścić, ale to szacunek na podstawie zdjęć. Auta koniecznie trzeba obejrzeć i podpiąć po komputer. Jeśli akumulator dobry, to po przekręceniu kluczyka kompresor powinien podnieść auto.
Bądź dobry jak chleb.