części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 preFL ALL ] Koszty naprawy

Awatar użytkownika
Saillupus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2010, 13:22
Lokalizacja: Szczecin

[D3 preFL ALL ] Koszty naprawy

Post autor: Saillupus » 26 kwie 2014, 11:35

Witam
nie wiem czy dobry dział, wiec jak coś to proszę o przeniesienie

jakie mogą być koszty naprawy tych aut:
http://otomoto.pl/audi-a8-a8l-4-2-quatt ... 70647.html
http://otomoto.pl/audi-a8-lpg-C32994589.html

szukam autka z uderzonym przodem aby móc od razu taniej zrobić dużą mordkę.
Faktycznie mogą być to niegroźne uderzenia?
pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014, 11:47 przez Saillupus, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukma A8 d3 4.2 :)

ernesto

Post autor: ernesto » 26 kwie 2014, 12:07

Nie wiem czy jest sens.
Kolega -> http://www.a8team.pl/mario-975,u,5583.htm robił ostatnio taki zabieg i wyszło w granicach 8 tyś. Dodaj do tego jeszcze pakiet startowy, malowanie całego przodu to jest błotniki, zderzak, maska : w 1000 z malowaniem się nie zmieścisz.
Przekalkuluj dokładnie czy jest to opłacalne.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 26 kwie 2014, 18:40

W obu najpierw proponuję sprawdzić elektronikę, to podstawa, bo z blachami i resztą pójdzie. Czy nie zadziałały jakieś czujniki uderzenia i czy są zarejestrowane jakieś dane z uderzenia. Druga sprawa, to pytanie, jak daleko doszły uszkodzenia: czy czujniki parkowania całe i działają (w granatowym nie ma) i czy spryskiwacze sprawne? W granatowym masz całe reflektory, ale skoro chcesz większy grill, to i tak pójdą do wymiany (było na forum). Ewentualnie, jeśli przetwornice nie padły - można sprzedać. Dalej, w jakim stanie są chłodnice (skraplacz do klimy), osuszacz do klimy, 2 klaksony, chłodnice płynu chłodzącego silnik i płynu wspomagania. Czy całe są wentylatory (i czy działają)? W jakim stanie mocowania (tzw. pas przedni). Czy uszkodzone są rolki napinające pasa wieloklinowego (prowadzące i napinająca), czy uszkodzone są mocowania kompresora klimatyzacji, pompy wspomagania i alternatora (krzywo prowadzony pasek będzie spadać i narobi szkód). Czy rozrząd jest nienaruszony (paski, rolki, napinacz). Czy w beżowym aucie jest uszkodzony kompresor klimy (lewe koło)? Z blachy, to maska, błotniki (oba) i nakładka zderzaka (w tym listwy, kratki i atrapy) do wymiany. Aluminium nie poklepiesz, choć można próbować wyciskać. Ale w D3 ładnie wyginają się te łapki dookoła górnego grillka i cała maska do wymiany. Jak obadasz te sprawy to będzie można coś oszacować. Auto da się zrobić - tragicznie nie jest. Jeśli będziesz wiedział co do wymiany to ceny znajdziesz na allegro (orientacyjne), ale można kupić cały przód i potargować się. Zostanie lakierowanie (to aluminium), chyba że znajdziesz używki w podobnym kolorze i w dobrym stanie. Pozdrawiam
Bądź dobry jak chleb.

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 27 kwie 2014, 08:33

Oprócz tego co koledzy pisza warto sprawdzić pneumatyke bo czesto siada przy kolizjach. Ta 1-sza jest bodajze z USA wiec warto sie zainteresowac w jakim stanie trafiło do PL

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 27 kwie 2014, 09:53

Ta na jednej i drugiej aukcji wuidac że pneumatyka juz nie trzyma.
1 aukcja prawy przód klapnięty w porównaniu do prawego
2 aukcja prawy tył siedzi az opona w nadkole wchodzi - tak byc nie powinno

ernesto

Post autor: ernesto » 27 kwie 2014, 12:26

Kolego moja rada jest taka że:
- lepiej dołożyć i kupić z brodą,
- kupić bez brody ale w dobrym stanie a potem odkładać i robić dokładkę.

Daj sobie spokój bo może się to skończyć że auto będzie częściej widzieć mechaników niż ty na Swoim pojeździe.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 27 kwie 2014, 17:44

Granatowa to eska, więc jest niższa. Przede wszystkim komputer i odczyt błędów - to podstawa przy D3, bo bez tego to jak wróżenie z fusów w ciemnej sieni w okularach przeciwsłonecznych. Ja nie mówię, że nie, bo jeśli uszkodzeń nie ma zbyt wiele i nie są specyficzne, to jest to do zrobienia nawet własnymi siłami i raczej w 8-10 tys. zł powinno się zmieścić, ale to szacunek na podstawie zdjęć. Auta koniecznie trzeba obejrzeć i podpiąć po komputer. Jeśli akumulator dobry, to po przekręceniu kluczyka kompresor powinien podnieść auto.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 27 kwie 2014, 18:11

Granatowa to tylko trochę wygląda jak eska .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 27 kwie 2014, 18:18

pioter pisze:Granatowa to tylko trochę wygląda jak eska .
Trochę tak, ale rozumiem, że w to już nie wnikamy, bo można jeszcze więcej popisać, czego jej brakuje z wyposażenia. I wygląda na to, że prawy błotnik ma dobry.
Bądź dobry jak chleb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl