
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z nawiewem przy skrecaniu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z nawiewem przy skrecaniu
Od jakiegoś czasu mam problem z nawiewem, przy skrecaniu w lewo nadmuch słabnie, pomoże ktoś? 

- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Pewnie gdzieś obciera , ma luzy . http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
W najgorszym wypadku wentylator do wymiany, w najmniejszym źle poskładany po wcześniejszej wymianie.
U mnie Było podobnie. rozebrałem, okazało si, że nasi już tam byli. Brakowało połowy śrub. Po prawidłowym skręceniu wszystkiego problem ustąpił.
Czasami występuje problem z wentylatorem ogrzewania, zaczyna terkotać.
Jedni na potęgę wymieniają cały zespół wiatraków ponieważ uważają że one są powodem, przyczyną.
Czasami przyczyną może być niedokręcona obudowa która jest nad wiatrakami. Pod wpływem pracy nadwozia nagle napotyka na wiatrak i powstają wibracje, które są spowodowane obcieraniem łopatek o obudowę.
Warto to zweryfikować.
Oczywiście nie neguję samego uszkodzenia łożyska, które kosi ośkę wiatraków powodując kontakt łopatek z obudową i jednocześnie uszkodzenie całego zespołu.
Trzeba rozebrać i sprawdzić.
Jesli okaże si, ze po skręcie zaczyna terkotać i po zatrzymaniu pojazdu poruszamy pod maską zespołem osłon wentylatora, to wiadomo,że gdzieś jest luż i coś jest nie skręcone.
U mnie Było podobnie. rozebrałem, okazało si, że nasi już tam byli. Brakowało połowy śrub. Po prawidłowym skręceniu wszystkiego problem ustąpił.
Czasami występuje problem z wentylatorem ogrzewania, zaczyna terkotać.
Jedni na potęgę wymieniają cały zespół wiatraków ponieważ uważają że one są powodem, przyczyną.
Czasami przyczyną może być niedokręcona obudowa która jest nad wiatrakami. Pod wpływem pracy nadwozia nagle napotyka na wiatrak i powstają wibracje, które są spowodowane obcieraniem łopatek o obudowę.
Warto to zweryfikować.
Oczywiście nie neguję samego uszkodzenia łożyska, które kosi ośkę wiatraków powodując kontakt łopatek z obudową i jednocześnie uszkodzenie całego zespołu.
Trzeba rozebrać i sprawdzić.
Jesli okaże si, ze po skręcie zaczyna terkotać i po zatrzymaniu pojazdu poruszamy pod maską zespołem osłon wentylatora, to wiadomo,że gdzieś jest luż i coś jest nie skręcone.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy