[D2 01 3.3TDI ] sterowanie nawiewem
[D2 01 3.3TDI ] sterowanie nawiewem
Czy ktoś ma jakieś podejrzenia ? Mianowicie, kiedy wciskam na panelu sterowania przycisk do nawiewu z frontowych kratek - nic się nie dzieje. Powietrze dalej dmucha na szybę, na nogi, delikatnie po bokach i delikatnie ze środkowego tunelu. Również obieg zamknięty nie działa. Pamiętam, że przed wymiana silnika wszystko działało jak należy. Czyżby czegoś gdzieś nie podłączyli ? Gdzie szukać panowie ? Przycisk nawiewu na szybę reaguje, na nogi również, tylko na front i obieg zamknięty nic
Ostatnio zmieniony 11 paź 2018, 19:57 przez bolciu, łącznie zmieniany 1 raz.
Wrzuć jak możesz fotke bo słowo daje nie widzę u mnie nigdzie otworu na niego. A czy on powinien być zatkany tak jak u mnie ?
[ Dodano: 2018-11-08, 11:19 ]
Po wizycie na kompie oczom my ukazał się taki oto błąd - 01274 - Silnik przepustnicy V71 - sporadyczny - zablokowany lub bez napięcia.
A więc panowie gdzie tego szukać ?
[ Dodano: 2018-11-08, 11:19 ]
Po wizycie na kompie oczom my ukazał się taki oto błąd - 01274 - Silnik przepustnicy V71 - sporadyczny - zablokowany lub bez napięcia.
A więc panowie gdzie tego szukać ?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
W D2 tzw adaptacja to po prostu test klap w skrajnych położeniach, grupa 8 - auto hvac, sprawdź najpierw błędy. Jak będą podaj te tutaj, potem skasuj. Potem wejdź w grupy pomiarowe. Dla grup 001 daj start a potem switch to meas block. Jak przejdzie ok i nie będzie żadnych błędów w grupie 2 to dopiero można zapisać adaptacje 10 - read i zapisz.
Black Cars Matters
Błąd jaki się pojawia to 01274 - Silnik przepustnicy V71 - sporadyczny - zablokowany lub bez napięcia. Jutro podjadę podłącze kompa, tylko z tego co pamiętam to znajomy na warsztacie ma gutmana taki duży zielony. Zobaczę czy uda mi się to ogarnąć
Klapa na podszybiu już działa. Teraz kolejny problem - tunelem na tył nic nie dmucha Jak się do tego zabrać ? Nie wiem jak tam doprowadzane jest powietrze - może jakiś schemat ktoś ma albo wie gdzie dłubnąć ?
Posiedziałem dzisiaj trochę w aucie i zauważyłem, że z tyłu powietrze leci dopiero jak się porządnie nagrzeje. Mam ustawione 25 stopni i kiedy z przodu leci już letnie, tył jest "martwy". Dopiero kiedy auto złapie temperaturę około 50 stopni dopiero coś delikatnie leci na tył. Przy 90 stopniach leci już normalne ciepłe. Trochę to dziwne, bo w każdym poprzednim aucie powietrze nawet letnie ale leciało, a tutaj nie. Na LOW i na HI leci jak głupie. No to chyba na tyle jeśli chodzi o sterownie klapami.
Klapa na podszybiu już działa. Teraz kolejny problem - tunelem na tył nic nie dmucha Jak się do tego zabrać ? Nie wiem jak tam doprowadzane jest powietrze - może jakiś schemat ktoś ma albo wie gdzie dłubnąć ?
Posiedziałem dzisiaj trochę w aucie i zauważyłem, że z tyłu powietrze leci dopiero jak się porządnie nagrzeje. Mam ustawione 25 stopni i kiedy z przodu leci już letnie, tył jest "martwy". Dopiero kiedy auto złapie temperaturę około 50 stopni dopiero coś delikatnie leci na tył. Przy 90 stopniach leci już normalne ciepłe. Trochę to dziwne, bo w każdym poprzednim aucie powietrze nawet letnie ale leciało, a tutaj nie. Na LOW i na HI leci jak głupie. No to chyba na tyle jeśli chodzi o sterownie klapami.
Najprościej tłumacząc: sterownik klimatronica zamyka tył, aby przedni pasażerowie w tym najważniejszy "kierowca" dostawał cieplejsze powietrze.
Włącznie z tyłem zwiększa sie przepływ i więcej czasu potrzeba na uzyskanie tej samej wydajności cieplnej w krótszym czasie. Wszystko jest dobrze, tak ma być, pozdro.
Włącznie z tyłem zwiększa sie przepływ i więcej czasu potrzeba na uzyskanie tej samej wydajności cieplnej w krótszym czasie. Wszystko jest dobrze, tak ma być, pozdro.