![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Wiskoza od BMW 7er E32
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Wiatrak zamówiony http://allegro.pl/wentylator-wiatrak-pl ... 29893.html, oczywiście jeden z powodów to uszkodzenie od ciśnienia trójnika od powrotu , wąż również zamówiony . Czyli tak jak pisaliście wiatrak podłączyć bezpośrednio do wiatraka od klimy i wszystko będzie śmigać ?? a i dla innych info średnica otworu w obudowie chłodnicy pod nowy wiatrak 42cm a 14" wiatrak elektryczny ma 38cm.
http://allegro.pl/wentylator-wiatrak-pl ... 29893.html link bez przecinka. Cyknij foty jakieś, jak będziesz robił może komuś się przyda
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Tak wygląda zamontowany wentylator na ramce od chłodnicy , w ramce trzeba wyciąć otwory żeby lekko wsunąć uchwyty z zestawu od wentylatora a następnie wystarczy ścisnąć opaskami . Na zdjęciu jest zamontowany odwrotnie (pomyłka) prawidłowo ta niebieska kropka powinna być skierowana w stronę chłodnicy. ![Obrazek]()
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
średnica tej ramki to 42cm , a wentylatora 38cm . Nie wiem ile ma 16" wiatrak po zewnętrznej .Ale sądze że jest do zrobienia bo same łopatki w tym momencie jeszcze mają ok 1cm luzu do obudowy . Ja zamówiłem 14" bo była potrzebna na już . Jutro będzie wąż od wody ten górny bo wysadziło od temp. przy powrocie . Jak wszystko zmontuje i odpalę żeby się zagrzał to podam wyniki.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
no to by było idealnie i mocniej będzie dmuchać , dzisiaj przyjdzie mi wąż od wody i zobaczymy jak to będzie śmigać , na wyłączonej klimie .
tutaj jest taki http://allegro.pl/cienki-wiatrak-16-typ ... 65334.html
DODANO
NIE polecam tych wentylatorów , może przy 25st C ochłodziły by twarz. Ten od klimy jak załączył się na maxa to łeb urywa a te dziadostwo to daje lekki zefirek i nic więcej. Jeżeli już to montujcie taki sam obok jak klima ma w orginale.
tutaj jest taki http://allegro.pl/cienki-wiatrak-16-typ ... 65334.html
DODANO
NIE polecam tych wentylatorów , może przy 25st C ochłodziły by twarz. Ten od klimy jak załączył się na maxa to łeb urywa a te dziadostwo to daje lekki zefirek i nic więcej. Jeżeli już to montujcie taki sam obok jak klima ma w orginale.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2014, 15:47 przez chicken20091986, łącznie zmieniany 1 raz.
Z wydajnoscia cieniasów chińskich to racja . One maja tylko/aż 80W a od klimy 300W.SPAL-owe mają 160W i one dadza rade w parze z z klimowym no ale jego cena jest cieżka.Ten od klimy nie miesci sie bo wadzi o kolko od wiska.W weekend bede u kumpla pod Lublinem to moze jakis oplowy podejdzie bo dzis mi sie autko przygrzalo w miescie .Oczywiscie bedzie trzeba przy mocniejszym wiatraku pomyslec nad innym zasilaniem bo ori rezystor i uklad nie zniesie takiego obciazenia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Tak jak piszesz SenatorS8 nawet te listki od wiatraka są za małe żeby to powietrze wysysać ze sporą ilością , mi autko się zagotowało . Wiatrak od klimy zasuwał i chłodnica przed klimą chłodna a przed tym guwnianym wiatrakiem gorąca że nie da się dotknąć. założyłem spowrotem wisko i skręciłem je tak żeby było załączone non stop i jest gitara po weselu kupie nowe i założę . Nie ma co kombinować tak jak seria przewiduje tak ma być . Chciałem ominąć to tylko w koszty się wrąbałem 120zł wiatrak i robota nie potrzebna. Polecam kupić nowe wisko i być zadowolonym z jazdy.