![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Jak sprawdzić visco?
[D2 98 4.2PB/LPG ] Jak sprawdzić visco?
Witam mam problem z dogrzaniem auta podejrzewam ,że visco złapało .Czy wie ktoś jak je sprawdzić ?Czy da sie visco zatrzymć na zimnym silniku bo w bmw tak da sie sprawdzić czy nie chwyciło .
PIPPEN poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę... wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS
PIPPEN poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę... wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 20:26 przez PIPPEN, łącznie zmieniany 2 razy.
kolego jeden ze sposobów to złapać delikatnie za wentylator przy zgaszonym silniku , niech ktoś odpali a ty w tym momencie zobacz czy dasz radę utrzymać wentylator .
Jak nie to masz dobre wisko , jak tak to masz do du.y . :mrgreen:
Uważaj za palce .
Jak nie to masz dobre wisko , jak tak to masz do du.y . :mrgreen:
Uważaj za palce .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

kręci się samoczynnie bo jest napędzane przez pasek , w momencie jak jest za wysoka temperatura to załącza się sprzęgło w tym wisko i wentylator o ile mi się dobrze wydaje chodzi z takimi samymi obrotami jak silnikPIPPEN pisze:a8 ciągle chodzą czy dopiero jak dostaną temperatury
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

No tak powinno być jutro sprawdze na zimnym silniku ,z tego co wiem to lapiac je a potem odpalajac silnik to powinno sie je utrzymac a jak sie pusci to sie bedzie krecic ale nie tak szybko jak silnik tylko tak swobodnie a potem jak termik zadziała to już tak jak obroty silnika.Możesz mi napisać do ilu ci sie grzeje auto i jak szybko
riki76, Tak jest , ja mam to samo ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Mam u siebie takie same skoki tempeatury w koreczku jak upal za oknem to wskazowka wedruje poza 90. A czy visco na zgaszonym gorącym silniku powinno się swobodnie ręką obracac??Czy powinno być zblokowane do przestygnięcia??
Znalazlem sposob samodzielnej regeneracji za pomoca jakiegos oleju na forum bmw-czy to ma zastosowanie w naszych tez?? I jeszcze jedno pytanko jaka jest maxymalna bezpieczna temperatura dla naszych V8??
100pytań do ... ale odpowiedzi dośc przydatne jak ktos wie
Znalazlem sposob samodzielnej regeneracji za pomoca jakiegos oleju na forum bmw-czy to ma zastosowanie w naszych tez?? I jeszcze jedno pytanko jaka jest maxymalna bezpieczna temperatura dla naszych V8??
100pytań do ... ale odpowiedzi dośc przydatne jak ktos wie

Od BMW E32 i rzedowych silnikow pasuje visko i mozna kupic za grosze sprawne. Ja mam trzy od Audi i zadne nie działa. A od BMW z 87r działa. Trzeba tylko zwrócić uwage na ile śrub jest mocowany wiatrak(trzy czy cztery)
Co do regeneracji myśle, że visko jest identycznej budowy. Jutro rozbiore jedno i będzie wiadomo na 100%
Sprawne visko działą tak ze jak odpalamy zimny silnik to chwile pracuje, przestaje a jak sie zagrzeje silnik to zaczyna znowu pracować. Jak dodamy lekko gazu to słychać dośc głośno szum powietrza. Jak silnik sie ochłodszi to wiadomo przestaje działać. Jak temperatura dojdzie do 95 na liczniku i nie słychać ze pracuje to na 100% jest walnięte.
Co do regeneracji myśle, że visko jest identycznej budowy. Jutro rozbiore jedno i będzie wiadomo na 100%
Sprawne visko działą tak ze jak odpalamy zimny silnik to chwile pracuje, przestaje a jak sie zagrzeje silnik to zaczyna znowu pracować. Jak dodamy lekko gazu to słychać dośc głośno szum powietrza. Jak silnik sie ochłodszi to wiadomo przestaje działać. Jak temperatura dojdzie do 95 na liczniku i nie słychać ze pracuje to na 100% jest walnięte.