![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Uszczelniacz w proszku do chłodnicy
[D2 ALL ] Uszczelniacz w proszku do chłodnicy
Hej mam mały problem ucieka mi borygo ale w bardzo małej ilości na 100ml na tydzień i zastanawiam sie czy użyć tego uszczelniacza a jak tak to ile bo opis jest dziwny jest napisane że wsypać zawartość opakowania po czym piszą że opakowanie starcza na 40l.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lut 2015, 10:35 przez szamil1, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
płyn chłodniczy może świecić pod lampą UV , nie lej żadnego świństwa tam tylko zlokalizuj wyciek i napraw łącze lub jeśli już coś ma swoje lata to wymienić - ubytek płynu równa się przegrzany płyn w automacie więc za jakiś czas zawitasz z pytaniem Panowie jaki koszt naprawy ASB, odpowiedź 4 tysiące albo lepiej ;-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
kolega szamil1, dostał już odpowiedź na pw bo tak pytał
ponieważ temat idzie dalej to niech będzie dla innych też
ubytek nawet mały płynu chłodzącego ma b. duże znaczenie dla działania automatycznej skrzyni. Silniki mamy zazwyczaj V i sa to jednostki które potrafią przejechać sporą odległość w ogóle bez chłodzenia, czego niestety nie da się powiedzieć o automatycznej skrzyni. W chłodnicy silnika w wersji z automatem jest dodatkowo mała spiralna chłodniczka która dba o odpowiednią temperaturę płynu w ASB. W chłodnicy może być 2/3 poziomu i silnik będzie przy tym działał jak gdyby nic się nie działo natomiast dla skrzyni będzie to zabójcze. Płyn w ASB bardzo szybko osiągnie graniczną temperaturę a w rezultacie straci swoje właściwości i skrzynia ugotowana - dosłownie czyli remont a to już koszty wiemy
ponieważ temat idzie dalej to niech będzie dla innych też
ubytek nawet mały płynu chłodzącego ma b. duże znaczenie dla działania automatycznej skrzyni. Silniki mamy zazwyczaj V i sa to jednostki które potrafią przejechać sporą odległość w ogóle bez chłodzenia, czego niestety nie da się powiedzieć o automatycznej skrzyni. W chłodnicy silnika w wersji z automatem jest dodatkowo mała spiralna chłodniczka która dba o odpowiednią temperaturę płynu w ASB. W chłodnicy może być 2/3 poziomu i silnik będzie przy tym działał jak gdyby nic się nie działo natomiast dla skrzyni będzie to zabójcze. Płyn w ASB bardzo szybko osiągnie graniczną temperaturę a w rezultacie straci swoje właściwości i skrzynia ugotowana - dosłownie czyli remont a to już koszty wiemy