![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Regeneracja Kompresora Klimatyzacji
[D2 FL ALL ] Regeneracja Kompresora Klimatyzacji
Witam.
Kolejny problem po zakupie A8 he normalne. Jeden ze skrzynią udało się rozwiązać.
Drugie pytanie. Czy warto regenerować kompresor klimatyzacji? Jeśli tak to może też polecicie mi jakiś zakład na pomorzu.
Kolejny problem po zakupie A8 he normalne. Jeden ze skrzynią udało się rozwiązać.
Drugie pytanie. Czy warto regenerować kompresor klimatyzacji? Jeśli tak to może też polecicie mi jakiś zakład na pomorzu.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2016, 10:36 przez PAlllUCH, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Kompresor już sie zatarł czy póki co hałasuje tylko ?
Ja znam tą firmę - http://www.laser-sinex.pl/kontakt/kontakt-wlodarska/
Ogólnie ogarniają dobrze takie tematy
Ja znam tą firmę - http://www.laser-sinex.pl/kontakt/kontakt-wlodarska/
Ogólnie ogarniają dobrze takie tematy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zadzwon proszę do tej firmy to powiedzą Ci czy przyczyna tkwi w samej sprężarce czy gdzieś indziej
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Zdemontoac kompresor to doslownie 10 minut.
Tych kompresorow sie nie regeneruje.Tzn mozna owszem ale jesli ledwo zipie to znaczy ze jest zatarty.
Te kompresory nie posiadaja na tlokach pierscieni, sa bardzo ciasno pasowane.Tloczki sa w powloce niskotracej.Tutaj najwazniejszym punktem jest olej.Ma byc ten jeden i zaden uniwersalny wlasnie ze wzdgledu na ciasne pasowanie tloczkow
Wiec uslyszysz.
- drugi kompresor po regeneracji ~~ 800
-filtroosuszacz
-zaworek rozprezny z filterkiem -Tego to warto przynajmniej co nabijanie klimy wyjac i wydmuchac.
-plukanie ukladu po zatartym komresorze bo inaczej zadnej gwarancji nie otrzymasz.
Tych kompresorow sie nie regeneruje.Tzn mozna owszem ale jesli ledwo zipie to znaczy ze jest zatarty.
Te kompresory nie posiadaja na tlokach pierscieni, sa bardzo ciasno pasowane.Tloczki sa w powloce niskotracej.Tutaj najwazniejszym punktem jest olej.Ma byc ten jeden i zaden uniwersalny wlasnie ze wzdgledu na ciasne pasowanie tloczkow
Wiec uslyszysz.
- drugi kompresor po regeneracji ~~ 800
-filtroosuszacz
-zaworek rozprezny z filterkiem -Tego to warto przynajmniej co nabijanie klimy wyjac i wydmuchac.
-plukanie ukladu po zatartym komresorze bo inaczej zadnej gwarancji nie otrzymasz.
Koledzy doradzcie cos. Mialem malo wydajna klime i zaczalem szukac przyczyn. Podjechalem do goscia i sciagnal 580gram z ukladu. A potem dobil do 800. Na obu wartosciach cisnienie 11bar przy temp na dworze 16st. Kazal sciagnal czynnik bo chcialem wymienic osuszacz dysze rozprezna i odgrzybic parownik. Okalazlo sie na filterku z dyszy jest duzo czarnego brudu i opiłki. I teraz pytanie co robic czy wszystko wymieniac czy narazie sprezarke zostawic? Chodzi ona cicho i bez problemow. Ubytek tych ok270 gram to peknieta uszczelka w osuszaczu. Zastanawiam sie nad wyczyszczeniem calego ukladu i sprawdzenie jego wydajnosci.
Gadalem z jednym gosciem co robi klimy i mowi ze jakies opilki zawsze na filterku beda i jest to normalny objaw inni mowia ze nie ma prawa byc nic??!!. Sam nie wiem co sadzic.
Gadalem z jednym gosciem co robi klimy i mowi ze jakies opilki zawsze na filterku beda i jest to normalny objaw inni mowia ze nie ma prawa byc nic??!!. Sam nie wiem co sadzic.