[D3 04 3.0TDI ] Nieszczelność klimatyzacji
[D3 04 3.0TDI ] Nieszczelność klimatyzacji
Witam mam problem po sprawdzeniu klimatyzacji okazało się że jest nieszczelna ucieka czynnik przez kratki nawiewu w środku auta i pytanie do was czy to jest spowodowane przez parownik? Dodam że czynnik miałem nabity do pełna A po 3 dniach zero
Z góry dziękuję za odpowiedź
Z góry dziękuję za odpowiedź
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tak. W D3 podobno idzie łatwiej niż w D2.
1d3-all-wymiana-parownika-pomoc-vt23743.htm
1d3-all-wymiana-parownika-pomoc-vt23743.htm
Black Cars Matters
Czy ktoś może mi wyjaśnić? po zatarciu sprężarki klimy w serwisie powiedzieli, że pobrali próbkę z układu i stwierdzili, że jest dużo opiłków i większość elementów do wymiany + płukanie. To, że do wymiany przy zatarciu to rozumiem, ale czy jest możliwość pobrania "próbki" i stwierdzenia tam opiłków, może z filtra jakiegoś? Dzięki za info. Za taką usługę zażyczyli sobie w ASO 450 ale nie zapłaciłem i próbujemy się dogadać.
[ Dodano: 2020-07-10, 16:59 ]
450 za stwierdzenie tych opiłków oczywiście.
[ Dodano: 2020-07-10, 16:59 ]
450 za stwierdzenie tych opiłków oczywiście.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Opiłki sprawdzasz na filtrze. Jak tam fakt dużo tego było to do czyszczenia, sprawdzić parownik czy tam też są, jak są - to jego fizyczne czyszczenie także wymagane. Wtedy cały układ do rozebrania i czyszczenia. Nie wiem co tam chcą wymieniać oprócz osuszacza i nowego filtra (pomijam sprężarkę zatartą, bo opiłki są z niej), plus rzecz jasna wszystkich oringów, uszczelek przy demontażu przewodów.
Resztę się czyści.
Resztę się czyści.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dice111, łącznie zmieniany 2 razy.
Black Cars Matters