[D3 preFL ALL ] Problem z elektrozaworem ogrzewania .
[D3 preFL ALL ] Problem z elektrozaworem ogrzewania .
Panowie. Bardzo proszę o pomoc w dobraniu elektrozaworu ogrzewania. Kupiłem na allegro elektrozawor denso dokładnie taki jaki mi się popsuł. Okazało się że przysłali mi szrot jeszcze gorszy niż miałem. Krućce na węże były tak stare że rozlecialy się w palcach. Czy mogę kupić elektrozawor (pompe) od poliftowego modelu. Np z 2008 roku żeby było to w dobrym stanie? Czy elektrozawory z d3 zawsze pasują obojętnie jaki numer OEM?
Ostatnio zmieniony 03 lut 2017, 05:16 przez Xavier, łącznie zmieniany 4 razy.
A8 2004
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2082
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
4E0959617C - będą pasowały
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2082
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Możesz mi wierzyć na słowo
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2082
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
OK - pokryje koszty wysyłki do sprzedającego jak nie będzie pasować
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
michalwruszak pisze:OK - pokryje koszty wysyłki do sprzedającego jak nie będzie pasować
Pompa doszła. Z literka "C" na koncu. Działa bezproblemowo tak wiec śmiało kupować. Oby kierunki krućców sie tylko zgadzały. U mnie są w kierunku "od siebie" a niektore mają 4 kruśce na lewo (albo prawo zależy jak sie patrzy hehe) .
Problem jednak w moim przypadku nie został rozwiązany. Wychodzi na to że mam teraz dwie dobre pompy. Moj problem polegał na tym ze po stronie kierowcy leci tylko zimne powietrze i po wymianie pompy jest to samo.
Czy ktos ma jakies pomysły za co teraz sie zabrac. Bezpieczniki posprawdzane.
Co jeszcze odpowida za oddzielne sterowanie lewą i prawą stroną. O elektrozaworu do auta wchodzą ciepłe węże. Dalej cos jest spierdzielone.
POMOCY!!!! PANY!!!
A8 2004
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2082
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nagrzewnice sprawdzałeś ? Wyciągałeś i czyściłeś ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Nie musze. są dobre.wiecej o moim przypadku napisałem tu http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-pr ... htm#285546
A8 2004
-
- Forum Audi A8
- Posty: 207
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Cześć. I jak rozwiązaleś problem?? Pytam z czystej ciekawośći by ewentualnie wiedzieć na przyszłość jak sobie z tym poradzić. Pozdrawiampogi1986 pisze:Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam