części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 preFL ALL ] Problem z elektrozaworem ogrzewania .

Xavier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 22 wrz 2016, 11:16
Lokalizacja: Zielona Gora

[D3 preFL ALL ] Problem z elektrozaworem ogrzewania .

Post autor: Xavier » 02 lut 2017, 21:31

Panowie. Bardzo proszę o pomoc w dobraniu elektrozaworu ogrzewania. Kupiłem na allegro elektrozawor denso dokładnie taki jaki mi się popsuł. Okazało się że przysłali mi szrot jeszcze gorszy niż miałem. Krućce na węże były tak stare że rozlecialy się w palcach. Czy mogę kupić elektrozawor (pompe) od poliftowego modelu. Np z 2008 roku żeby było to w dobrym stanie? Czy elektrozawory z d3 zawsze pasują obojętnie jaki numer OEM?
Ostatnio zmieniony 03 lut 2017, 05:16 przez Xavier, łącznie zmieniany 4 razy.
A8 2004

ernesto

Post autor: ernesto » 03 lut 2017, 00:33

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku

Xavier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 22 wrz 2016, 11:16
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: Xavier » 03 lut 2017, 06:17

Numery OEM z mojego elektrozaworu to 4e0959617a . Zastanawiam się czy 4e0959617c nie będą pasowały do A8 z 2004 roku?
A8 2004

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2082
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 lut 2017, 08:35

4E0959617C - będą pasowały
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Xavier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 22 wrz 2016, 11:16
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: Xavier » 03 lut 2017, 15:44

michalwruszak pisze:4E0959617C - będą pasowały
Dzięki bardzo . Pocieszyles mnie, bo właśnie te są w wiekszosci zadbane.
. A czy to sprawdzona informacja , czy po wyglądzie stwierdziłes?
A8 2004

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2082
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 lut 2017, 15:48

Możesz mi wierzyć na słowo :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Xavier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 22 wrz 2016, 11:16
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: Xavier » 07 lut 2017, 16:57

michalwruszak pisze:Możesz mi wierzyć na słowo :)
Te z literką "C" są od Diesli z tego co widze. Kupie taką ..... będzie na ciebie ;)
A8 2004

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2082
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 lut 2017, 17:24

OK - pokryje koszty wysyłki do sprzedającego jak nie będzie pasować :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Xavier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 22 wrz 2016, 11:16
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: Xavier » 24 lut 2017, 17:40

michalwruszak pisze:OK - pokryje koszty wysyłki do sprzedającego jak nie będzie pasować :)

Pompa doszła. Z literka "C" na koncu. Działa bezproblemowo tak wiec śmiało kupować. Oby kierunki krućców sie tylko zgadzały. U mnie są w kierunku "od siebie" a niektore mają 4 kruśce na lewo (albo prawo zależy jak sie patrzy hehe) .

Problem jednak w moim przypadku nie został rozwiązany. Wychodzi na to że mam teraz dwie dobre pompy. Moj problem polegał na tym ze po stronie kierowcy leci tylko zimne powietrze i po wymianie pompy jest to samo.

Czy ktos ma jakies pomysły za co teraz sie zabrac. Bezpieczniki posprawdzane.
Co jeszcze odpowida za oddzielne sterowanie lewą i prawą stroną. O elektrozaworu do auta wchodzą ciepłe węże. Dalej cos jest spierdzielone.

POMOCY!!!! PANY!!!
A8 2004

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2082
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 24 lut 2017, 18:24

Nagrzewnice sprawdzałeś ? Wyciągałeś i czyściłeś ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Xavier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 22 wrz 2016, 11:16
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: Xavier » 24 lut 2017, 19:29

Nie musze. są dobre.wiecej o moim przypadku napisałem tu http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-pr ... htm#285546
A8 2004

pogi1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)

Post autor: pogi1986 » 12 sty 2019, 00:02

Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk <boisie> Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator <hmm> Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań <hmm> Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 18 maja 2023, 16:36

pogi1986 pisze:Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk <boisie> Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator <hmm> Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań <hmm> Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam
Cześć. I jak rozwiązaleś problem?? Pytam z czystej ciekawośći by ewentualnie wiedzieć na przyszłość jak sobie z tym poradzić. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl