[D3 ALL ] Światła do jazdy dziennej
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Nie do końca mnie to urządza, poza tym jazda na halogenach w Pl jest nielegalna.Marcin2013 pisze:Jak zakodujesz na "Canada" to w trybie Auto świecą postoje i halogeny przednie, jak zmrok to załącza się xenon.
Kombinuje co zrobić żeby postój się świecił w trybie automatycznym podczas gdy Xenon gaśnie, ma ktoś jakiś pomysł ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Wyżej napisałeś, że jazda na halogenach nielegalna, a chcesz jeździć na W5W co lepsze diagnosta Ci powiedział, że to ok
Dla preFL najlepsza opcja to kupno nowych halogenów na LEDzie, który robi tez za DRL (czy to ringi, czy część LEDów), albo wykorzystanie drogowych na 20, czy 30%, jeśli nie chcesz przerabiać reflektora na P21W z FL, czy LEDów z W12, czy S8.
Druga sprawa, jak się przy tym W5W upierasz to zapewne zrobisz to analogicznie modułem, podpinając go pod moduł świateł w samochodzie i tam sobie ściągnąć plusa, po co to pchać po maskę, jak wszystko elegancko można zrobić sobie pod deską ?
Dla preFL najlepsza opcja to kupno nowych halogenów na LEDzie, który robi tez za DRL (czy to ringi, czy część LEDów), albo wykorzystanie drogowych na 20, czy 30%, jeśli nie chcesz przerabiać reflektora na P21W z FL, czy LEDów z W12, czy S8.
Druga sprawa, jak się przy tym W5W upierasz to zapewne zrobisz to analogicznie modułem, podpinając go pod moduł świateł w samochodzie i tam sobie ściągnąć plusa, po co to pchać po maskę, jak wszystko elegancko można zrobić sobie pod deską ?
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Nie podoba mi się to jak auto jedzie na halogenach, źle mi się to kojarzy, z jakimiś sebixami.dice111 pisze:Wyżej napisałeś, że jazda na halogenach nielegalna, a chcesz jeździć na W5W co lepsze diagnosta Ci powiedział, że to ok
Raz że nie chcę przerabiać reflektora a dwa nie chcę rezygnować z drogowych w h7dice111 pisze: Dla preFL najlepsza opcja to kupno nowych halogenów na LEDzie, który robi tez za DRL (czy to ringi, czy część LEDów), albo wykorzystanie drogowych na 20, czy 30%, jeśli nie chcesz przerabiać reflektora na P21W z FL, czy LEDów z W12, czy S8.
Obawiam się że to ponad moje siły trzeba mieć schematy gdzie jaki przewód przy tym module leci do jakiej żarówki itd ....a jeśli wyprowadzę +12 pod maskę to wystarczy moduł za kilkadziesiąt zł a nawet 2 przekaźniki na zasadzie gaśnie xenon włącza się w5w.dice111 pisze: Druga sprawa, jak się przy tym W5W upierasz to zapewne zrobisz to analogicznie modułem, podpinając go pod moduł świateł w samochodzie i tam sobie ściągnąć plusa, po co to pchać po maskę, jak wszystko elegancko można zrobić sobie pod deską ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Masz jakieś propozycje ? bo chodzi o wymianę całego halogena nie żarówki ?dice111 pisze:Dla preFL najlepsza opcja to kupno nowych halogenów na LEDzie, który robi tez za DRL (czy to ringi, czy część LEDów)
[ Dodano: 2022-01-24, 17:37 ]
W D3 preFL na soczewkach nie wygląda tak źle, jeździłem tak ze 2 lata teraz mam moduł od po lifta zamiast H7 mam Led, ale wkurza mnie brak długich (mimo tego że mam nowe soczewki z odbłyśnikami) jednak wspomaganie drogowych H7 było super.Wojtec1987 pisze:Nie podoba mi się to jak auto jedzie na halogenach, źle mi się to kojarzy, z jakimiś sebixami.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ale jak nie musze rezygnować z h7 ? Z tego co mi wiadomo to w module polifotowym jak uruchomimy światła do jazdy dziennej to h7 świeci na 20-30% mocy, a jak włączysz drogowe to tylko otworzy się przesłona a h7 nie leci na 100 % , więc po module ori czy dokupiony ? Na takie coś mógłbym się zgodzić jeśli zostanie h7 w drogowcyh.dice111 pisze:Z drogowych na H7 nie musisz rezygnować, one wciąż będą spełniać rolę "długich". Schematy podawałem. U mnie było wszystko po module, ale tutaj ludzie podpinali moduły allegrowe "pod maską" także pewnie ktoś się wypowie skąd brał plusa.
No właśnie dlatego nie chcę z tego rezygnować, każdy kto mówi że nie ma różnicy oszukuje sam siebie, także mam w soczewce evoxa.Marcin2013 pisze:
W D3 preFL na soczewkach nie wygląda tak źle, jeździłem tak ze 2 lata teraz mam moduł od po lifta zamiast H7 mam Led, ale wkurza mnie brak długich (mimo tego że mam nowe soczewki z odbłyśnikami) jednak wspomaganie drogowych H7 było super.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Wojtek - miałem w preFL jakiś polski moduł, który dopinasz do fabrycznego preFL modułu świateł (zamiast podpinać się pod lampę, pod maską), który dawał 20, lub bodaj 50% mocy (można se to było przełączać między obydwa), jak włączałeś postojowe/mijania to się wyłączał/odcinał i potem reflektor świecił xenon + można było normalnie se włączać drogowe, także świecił ksenon + doświetlał długimi H7. Współpracował z tego co wiem z funkcją Auto.
Miałem tam jakieś białe 5000k, ale jednak wpadały w żółte na mniejszej mocy, były fajne białe jak świeciły na 100%, teraz trochę lat minęło dużo nowsze żarówki, LEDy można kombinować jak ktoś chce czystą biel.
Marcin - jest ich trochę, trzeba by poszukać po wymiarach, co by dopasowac do tych z D3, fajne znajomemu do Golfa V montowaliśmy zestaw zamiast fabrycznych halogenów, gdzie własnie środek to była soczewka jako halogen LED, a DRL to był ring wokół tego cos takiego jak tutaj: https://tomas-tuning.com/swiatla-do-jaz ... _6838.html
Ew można wybebeszyć OE, te nowe i włożyć bebechy nowych do OE z D3.
Miałem tam jakieś białe 5000k, ale jednak wpadały w żółte na mniejszej mocy, były fajne białe jak świeciły na 100%, teraz trochę lat minęło dużo nowsze żarówki, LEDy można kombinować jak ktoś chce czystą biel.
Marcin - jest ich trochę, trzeba by poszukać po wymiarach, co by dopasowac do tych z D3, fajne znajomemu do Golfa V montowaliśmy zestaw zamiast fabrycznych halogenów, gdzie własnie środek to była soczewka jako halogen LED, a DRL to był ring wokół tego cos takiego jak tutaj: https://tomas-tuning.com/swiatla-do-jaz ... _6838.html
Ew można wybebeszyć OE, te nowe i włożyć bebechy nowych do OE z D3.
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Rozumiem, i wszystkim się wpiąłeś przy module pod kierownicą tak ?dice111 pisze:Wojtek - miałem w preFL jakiś polski moduł, który dopinasz do fabrycznego preFL modułu świateł (zamiast podpinać się pod lampę, pod maską), który dawał 20, lub bodaj 50% mocy (można se to było przełączać między obydwa), jak włączałeś postojowe/mijania to się wyłączał/odcinał i potem reflektor świecił xenon + można było normalnie se włączać drogowe, także świecił ksenon + doświetlał długimi H7. Współpracował z tego co wiem z funkcją Auto.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański