[D3 05 4.2MPI/LPG ] Woda w kabinie
[D3 05 4.2MPI/LPG ] Woda w kabinie
Witam wszystkich.
Dziś zauważyłem przeciek, za który obwiniałem szyberdach, aczkolwiek okazało się, że najprawdopodobniej problem leży między szybą a karoserią auta.
Wcześniej zalało panel MMI i oczywiście ze złym skutkiem.
Na foto może być nie widoczna plama, ale po otworzeniu szyber. sucho a podsufitka wilgotna.
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Dziś zauważyłem przeciek, za który obwiniałem szyberdach, aczkolwiek okazało się, że najprawdopodobniej problem leży między szybą a karoserią auta.
Wcześniej zalało panel MMI i oczywiście ze złym skutkiem.
Na foto może być nie widoczna plama, ale po otworzeniu szyber. sucho a podsufitka wilgotna.
Czy ktoś miał podobny przypadek?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Witam,podłączam się pod temat bo mam trudny przypadek;węże drożne a przecieka z tyłu przy jeździe pod górę,zdjąłem boczne tylne osłony podsufitki i widać jak z rurek osłaniającyh linki ciagnące szyber kapie,uszczelnienie odpada w rękach,na zdjeciu rurki są powyżej rury odpływu,moje pytanie,jak to ugryźć ?
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
przewalone, ja tak to widzę że bez rozbebeszenia całości się nie obejdzie...
ale... linka nie powinna pracować w wodzie... więc uważam zacznij od odrożnienia wszystkich
4ech odpływów i nie powinno się tego tyle tam zbierać żeby wylatywało przez te osłony
ale... linka nie powinna pracować w wodzie... więc uważam zacznij od odrożnienia wszystkich
4ech odpływów i nie powinno się tego tyle tam zbierać żeby wylatywało przez te osłony
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Odpływy drożne, sprawdzone,w ogóle czysto w nich było,może dlatego że moje A8 rzadko jest używane,najczęściej stoi w garażu.Tak jak pisałem uszczelnienie tej rurki rozpadło mi się w ręce,więc widzę tu problem który dosięgnie każdy taki egzemplarz w tym roczniku.
Podsufitka do zdjęcia,może uda się to uszczelnić bez ściągania całego szybra,czekam bo możę napisze ktoś co już to przerobił.
Na zdjęciu widać element plastykowy na koncu prowadnicy w który wchodzi rurka.
Podsufitka do zdjęcia,może uda się to uszczelnić bez ściągania całego szybra,czekam bo możę napisze ktoś co już to przerobił.
Na zdjęciu widać element plastykowy na koncu prowadnicy w który wchodzi rurka.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
Witam.
Mój przypadek, woda w kabinie po myciu auta, zalana podsufitka, okazało się że szyba się odparzyła. Od wewnątrz szyba lekko pchnięta było widać że przy dachu sią rusza.
Szyba została wycięta i ponownie wklejona, wcześniej też walczyłem z odpływami szyberdachu ale to był ślepy zaułek bynajmniej w moim przypadku.
Ja miałem problem z szybą czołową.
Pozdrawiam.
Mój przypadek, woda w kabinie po myciu auta, zalana podsufitka, okazało się że szyba się odparzyła. Od wewnątrz szyba lekko pchnięta było widać że przy dachu sią rusza.
Szyba została wycięta i ponownie wklejona, wcześniej też walczyłem z odpływami szyberdachu ale to był ślepy zaułek bynajmniej w moim przypadku.
Ja miałem problem z szybą czołową.
Pozdrawiam.