Trochę "odgrzebię" kotleta, ale może przyda się innym na przyszłość. Miałem przypadek taki, że pełny zbiornik płynu, działa sprysk na lampy (mam xsenony), a za cholerę nie działa na szybę. Pompka słychać, że pracuje, a płyn nie leci. Okazało się, że silnik - pompka płynu na szyby umieszczony na samym dole zbiornika (pompka sprysku lamp umieszczona jest wyżej - gdy płynu jest mało, to działa tylko sprysk na szybę - to info dla niewtajemniczonych) jest zatkany przez jakiś glut (korek powstały z jakichś frakcji płynów do spryskiwania). Było to na tyle skuteczną przeszkodą, że silnik mimo, że działał bez problemu i się nie zatarł nie tłocząc płynu, to jednak nie był w stanie przepompować płynu przez ten glut. Pomogło oczywiście dostanie się do zbiornika, wyjęcie dolnej pompki i wyjęcie tej gumowej, czarnej niby uszczelki, która jednocześnie ma u dołu sitko - filterek. Wyczyszczenie sitka i zbiornika załatwiło sprawę.
Powodzenia wszystkim, którzy borykają się z tym problemem, lub "mają dopiero zamiar"

zmierzyć się z tą usterką.