witam mam taką zagadkę w aucie był bmk a6 z 2007 roku kupiony motor to asb chyba z a8 d3
Zmieniam motor i przy okazji rozrząd tylko jest problem ten silnik nowy niby wyjęty pracujący tylko że jak ustawie go na blokady to jest tak
-ustawiony wał korbowy i wkręcona blokada wałki obrócone o 180 stopni
I W TEJ POZYCJI NIE MOŻNA WAŁKA USTAWIĆ TAK JAK TRZEBA BO KOLIDUJE
Czyli nie mogło samo się przestawić bo by się klepło domniemam ?
Aby wałki przestawić trzeba opuścić tłoki i wykręcić blokadę .
Czy tak przestawiony motor może pracować bo nie chce mi się go wkładać aby za chwile wyjmować .
Jeden dołek jest w wale korbowym aby blokadę wkręcić ????
Wiem że to ostatnie pytanie jest głupie ale niekiedy głupota projektantów jest wielka
![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Rozrząd bmk/asb 3,0 tdi
no kręciłem 20 razy
i nic nie jest ok
Łańcuchy są tak powyciągane napinacze nie wyrabiają i przeskakuje ktoś odkręcał sprzęgło to wtedy przestawiło się pewnie a ja jeszcze swoje .
260 TYS i łańcuchy szmelc
to ta przewaga dzięki technice
[ Dodano: 2018-11-18, 21:17 ]
wie ktoś może czy ten silnik pasuje z a8 do a6 ?
bo nie chce się zejść śruby niby ok tak jakby na sprzegle go trzymało

i nic nie jest ok
Łańcuchy są tak powyciągane napinacze nie wyrabiają i przeskakuje ktoś odkręcał sprzęgło to wtedy przestawiło się pewnie a ja jeszcze swoje .
260 TYS i łańcuchy szmelc

[ Dodano: 2018-11-18, 21:17 ]
wie ktoś może czy ten silnik pasuje z a8 do a6 ?
bo nie chce się zejść śruby niby ok tak jakby na sprzegle go trzymało

tak
tulejek nie ma
kilka razy to obsadzałem tak jakby gdzieś sprzegło blokowało
może wał inny jak jest w 1.8 t tylko że to obydwa automaty
[ Dodano: 2018-11-19, 16:54 ]
zeszło się
był inny wał średnica w środku wchodziło troszkę a dalej się blokowało i to było przyczyną
podszlifowałem tu i tam i ok
[ Dodano: 2018-12-22, 18:37 ]
ten nowy motor trzyma takie zawaliste ciśnienie 7-8 nawet benzyna była by trupem
silnik niby sprawny był .
tulejek nie ma
kilka razy to obsadzałem tak jakby gdzieś sprzegło blokowało
może wał inny jak jest w 1.8 t tylko że to obydwa automaty
[ Dodano: 2018-11-19, 16:54 ]
zeszło się
był inny wał średnica w środku wchodziło troszkę a dalej się blokowało i to było przyczyną
podszlifowałem tu i tam i ok
[ Dodano: 2018-12-22, 18:37 ]
ten nowy motor trzyma takie zawaliste ciśnienie 7-8 nawet benzyna była by trupem

silnik niby sprawny był .