[D2 ALL ] LPG do silnika V8 za 3300zł ?
[D2 ALL ] LPG do silnika V8 za 3300zł ?
Witam.
Czy ktoś orientuje się co to za podzespoły? Bo cena przyznać trzeba, że dobra.
http://moto.allegro.pl/montaz-inst-gazo ... 79521.html
Kolego ptasiek, przy zakładaniu nowego tematu należy używać TAGów. Masz ich całą rozwijana listę, a wystarczy tylko wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam
Simone331
Czy ktoś orientuje się co to za podzespoły? Bo cena przyznać trzeba, że dobra.
http://moto.allegro.pl/montaz-inst-gazo ... 79521.html
Kolego ptasiek, przy zakładaniu nowego tematu należy używać TAGów. Masz ich całą rozwijana listę, a wystarczy tylko wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 22:51 przez ptasiek, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak jesteś z Poznania to tylko te 2 firmy:
http://www.autogaz-swarzedz.pl/
http://www.pitec.pl/
Montowałem w pierwszej z nich.
Co do tego co podesłałeś to tyle co moge podpowiedziec że zamiast 1 reduktora wiele osób Ci powie że lepiej to zrobić na 2. Aczkolwiek 3 lata gwarancji może być zachęta, pod warunkiem że to nie będą 3 lata wizyt później w tym zakładzie.
http://www.autogaz-swarzedz.pl/
http://www.pitec.pl/
Montowałem w pierwszej z nich.
Co do tego co podesłałeś to tyle co moge podpowiedziec że zamiast 1 reduktora wiele osób Ci powie że lepiej to zrobić na 2. Aczkolwiek 3 lata gwarancji może być zachęta, pod warunkiem że to nie będą 3 lata wizyt później w tym zakładzie.
Normalna cena na jednym reduktorze.
Zapytaj czy w tej cenie będziesz miał wlew
w klapce ? I jaka butla w kole ?
Czy demontują kolektor przed nawierceniem ?
czy też wiercą magicznymi wiertłami wyciągającymi opiłki :-)
Bo jeżeli 55 litrów w bagażniku, wlew w zderzaku
nawiert bez demontażu, i jeden reduktor
- to cena nie jest jakoś super atrakcyjna.
No i oczywiście kwestia samego montażu, to dobrze by było
abyś zobaczył jakieś ich profesjonalnie złożone instalki,
ewentualnie poszukał opinii dot. zakładu w okolicy...
- mniejsza szansa na wtopkę
pozdrawiam
Zapytaj czy w tej cenie będziesz miał wlew
w klapce ? I jaka butla w kole ?
Czy demontują kolektor przed nawierceniem ?
czy też wiercą magicznymi wiertłami wyciągającymi opiłki :-)
Bo jeżeli 55 litrów w bagażniku, wlew w zderzaku
nawiert bez demontażu, i jeden reduktor
- to cena nie jest jakoś super atrakcyjna.
No i oczywiście kwestia samego montażu, to dobrze by było
abyś zobaczył jakieś ich profesjonalnie złożone instalki,
ewentualnie poszukał opinii dot. zakładu w okolicy...
- mniejsza szansa na wtopkę
pozdrawiam
Nic dodać, nic ująć ;-) 100% racji.jarekONE pisze:Normalna cena na jednym reduktorze.
Zapytaj czy w tej cenie będziesz miał wlew
w klapce ? I jaka butla w kole ?
Czy demontują kolektor przed nawierceniem ?
czy też wiercą magicznymi wiertłami wyciągającymi opiłki :-)
Bo jeżeli 55 litrów w bagażniku, wlew w zderzaku
nawiert bez demontażu, i jeden reduktor
- to cena nie jest jakoś super atrakcyjna.
No i oczywiście kwestia samego montażu, to dobrze by było
abyś zobaczył jakieś ich profesjonalnie złożone instalki,
ewentualnie poszukał opinii dot. zakładu w okolicy...
- mniejsza szansa na wtopkę
pozdrawiam
tutaj możesz zobaczyc jak to założyli http://www.a8team.pl/s8-d2-01-lpg-insta ... vt4229.htmptasiek pisze:No i takie rzetelne odpowiedzi chciałem usłyszeć. Dzięki Panowie! Wiem już na co zwrócić uwagę. Dzisiaj jadę do Swarzędza obadać firmę którą polecił miAra$,
Panowie czy dadzą rade czy nie zalezy od wielu czynników począwszy od umiejscowienia, rodzaju wtryskiwaczy po pytanie co znaczy dadzą rade?
Zamarzną/ będą miec spadki większe niż 0.2 czy 0,5. I jakie będą warunki na drodze( bo jak -25 a reduktory w zderzaku gdzie dmucha na nie powietrze to i czerwone zamarzną bo gazu w gazie mało i zimne powietrze wystudzi mocno. A wtedy to wiadomo ciśnienia nie będzie i pipipi...
Zamarzną/ będą miec spadki większe niż 0.2 czy 0,5. I jakie będą warunki na drodze( bo jak -25 a reduktory w zderzaku gdzie dmucha na nie powietrze to i czerwone zamarzną bo gazu w gazie mało i zimne powietrze wystudzi mocno. A wtedy to wiadomo ciśnienia nie będzie i pipipi...
Jest dokładnie tak jak hipcio pisze. Jest bardzo dużo zmiennych od których żależy działanie i wydajność reduktorów. Na poprawnie zmontowanym zestawie s8 jeździ poprawnie. Nie twierdzę z kolei, że przy katowaniu i prędkościach rzędu 200-250 km/h przez dłuższy czas, nie zabije się termiki 2 czarnych ac. Tylko gdzie po naszych drogach tak jeździć :roll: