![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Ledy w A8... dzienne, kierunki i inne
- Grzehuu
- Forum Audi A8
- Posty: 65
- Rejestracja: 05 sty 2011, 14:46
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Grzehuu
- Forum Audi A8
- Posty: 65
- Rejestracja: 05 sty 2011, 14:46
- Lokalizacja: Zgorzelec
to dobra wiadomość dla rezaczy.. bo po wyciagnięciu wskazówek moje troszkę się powyciągały i trzeba je było ręcznie zwijać do stanu fabrycznegoApophis pisze:Grzehuu, Mam info że poliftowe S8 nie mają spręzynek ale już na silniczkach

Moje świniaczki
A8 d3 4.2 V8 quattro '03 czarna lift zewn. na '08
A8 d2 3,7 V8 '96 zielona lift zewn. na S8
A8 d3 4.2 V8 quattro '03 czarna lift zewn. na '08
A8 d2 3,7 V8 '96 zielona lift zewn. na S8
-
- Super Klubowicz
- Posty: 972
- Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
- Lokalizacja: RZ
A ja sie zastanawiam czy nie zrobic tego tak jak na tym schemacie co narysowałem.
Dzienne byłyby z wykorzystaniem zarowki do h1 do dlugich. Po zaplonie zarowka swieciłaby sie od razu a po wlaczeniu swiateł pozycyjnych przełączałoby sie na bixenon i dalej zarowka h1 by świeciła jakby wlaczylo sie dlugie. Dodatkowo można by obniżyć napięcie na zarowce po stacyjce lub zastosowac zarnik ksenonowy ktory nie wydziela tyle ciepla co zarowka i nie kombinowac w instalacji
POtrzebny zwykly przekaznik
Dzienne byłyby z wykorzystaniem zarowki do h1 do dlugich. Po zaplonie zarowka swieciłaby sie od razu a po wlaczeniu swiateł pozycyjnych przełączałoby sie na bixenon i dalej zarowka h1 by świeciła jakby wlaczylo sie dlugie. Dodatkowo można by obniżyć napięcie na zarowce po stacyjce lub zastosowac zarnik ksenonowy ktory nie wydziela tyle ciepla co zarowka i nie kombinowac w instalacji
POtrzebny zwykly przekaznik