[D2 00 3.3TDI ] Falujące obroty
[D2 00 3.3TDI ] Falujące obroty
Witam. Zauważyłem że na postoju falują mi obroty tzn. stoję normalnie, skrzynia na P, wciskam hamulec, odpalam auto, i obroty zaczynają chodzić tak minimalnie góra dół, góra dół. Po podpięciu Vag'a zero błędów. Co to może być? Jest to tak minimalnie odczuwalne. I czy powinno być też tak, że nacisnę na np. zamykanie lewej i prawej szyby równocześnie to obroty idą do góry, gdy wyłączę klimatronik to obroty idą w dół itp.
Kolego, to że nie ma żadnych błędów to nic nie oznacza. Sprawdziłeś vagiem dawkę wtrysku poszczególnych wtryskiwaczy?
Natomiast przy podnoszeniu szyb pobór prądu jest większy niż normalnie więc obrotu powinny przysiąść, tak samo przy włączaniu climatronika załącza się sprzęgiełko od kompresora i to normalne że obroty spadną... :-)
Natomiast przy podnoszeniu szyb pobór prądu jest większy niż normalnie więc obrotu powinny przysiąść, tak samo przy włączaniu climatronika załącza się sprzęgiełko od kompresora i to normalne że obroty spadną... :-)
A może macie brudny silniczek krokowy ??
Wcześniej w Oplu senatorze falowały mi obroty .
Wykręciłem i przeczyściłem silniczek krokowy i problem znikł .
Może u was jest podobnie ??
Wcześniej w Oplu senatorze falowały mi obroty .
Wykręciłem i przeczyściłem silniczek krokowy i problem znikł .
Może u was jest podobnie ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
W benzynie 4.2 jest pod osłoną V8
W 3.3 TDI nie wiem , ale też gdzieś tam będzie , on jest odpowiedzialny za obroty jałowe .
( chyba dobrze to z interpretowałem )
W 3.3 TDI nie wiem , ale też gdzieś tam będzie , on jest odpowiedzialny za obroty jałowe .
( chyba dobrze to z interpretowałem )
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Chciałem po fotkach dojrzeć , gdzie on jest , ale nigdzie nie znalazłem :-/labas pisze:Ale w klekocie chyba nie ma krokowca.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.