[D2 95 3.7PB/LPG ] Zamiana gwintu na komfort
[D2 95 3.7PB/LPG ] Zamiana gwintu na komfort
Posiadam zawieszenie gwintowane. chciałem wymienić wkłady amortyzatorów bo już się skończyły.Doszedłem do wniosku ze jednak auto jest za twarde i chciałbym podnieść komfort jazdy. nie chce żeby auto wyglądało jak na szczudłach i nie wiem co zastosować, jakie sprężyny, jakie amory żeby było choć trochę wygodniej niż na gwincie. dużo jest tego na forum ale szczerze mówiąc nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. a książce serwisowej wykazuje ze posiadałem zawieszenie standardowe 1BA - teraz gwint. wiec jeszcze raz koledzy proszę o podpowiedź.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2013, 00:01 przez ponti222, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam kompletne zawieszenie gwintowane FK Germany - wkłady do wymiany ( dwa amory regenerowane)
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Po trzech latach prób z zawieszeniem, najlepsze co udało mi się stworzyć jeśli chodzi o dobrą glebę z jednoczesnym zachowaniem komfortu, świetnym prowadzeniem i brakiem dobijania to Bilstein B8 przód + K.A.W -60mm ze zdjętymi odbojami w nadkolach. Tył nie jest już taki wymagający. Warto jednak także założyć i tu B6 lub B8 + stabilizator tylny od S8 lub 1BE do tego nawet jakiś obniżający Jamex da sobie rade. K.A.W -30mm z kompletu jest b.dobry ale tył stoi delikatnie o jakieś 10mm za wysoko jak dla mnie. Pamiętaj, że przy obniżaniu najważniejszy jest dobry, sprawny amortyzator dostosowany skokiem i długością do krótkich sprężyn :->
Odgrzeję temat, chciałbym trochę poprawić komfort w swojej A8. Na chwile obecną mam zawieszenie Eskowe i alu 20cali. Powiem szczerze że jest dosyć twardo, może i za twardo jak na A8. Myślałem żeby wrzucić sprężyny z innej A8 z cieńszego drutu wiadomo auto pewnie się podniesie, ale wolę komfort Które sprężyny możecie polecić? może poza tymi standardowymi od A8 bo wtedy przód jest mega wysoko.