Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 LPG ] Wyciek na łączeniu wał-dyferencjał tył

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 16 kwie 2013, 12:07

tomi5 pisze:No to ja chyba jakis ślepy jestem, od wczoraj szukałem tego i nic, a dzisiaj jak na talerzu masakra

P.S. mam po Polsku :)
Właśnie zobaczyłem, że do Twojego rocznika praktycznie wszystkie procedury są przetłumaczone na polski.. Do mojego niestety bardzo ubogo z tym, więc od kilku lat z automatu miałem ustawiony angielski ;)
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 16 kwie 2013, 13:34

Chłopaki skąd wziąć ta ETKę?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 16 kwie 2013, 13:57

Z Internetu :D Ja używam wersji 7.3 Plus 2012, ale widzę, że jest już nowsza, szukaj w google pod hasłem "Etka 7.4 Plus 2013" ;-)
Four rings to rule them all

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 16 kwie 2013, 15:27

gtfan pisze:
tomi5 pisze:No to ja chyba jakis ślepy jestem, od wczoraj szukałem tego i nic, a dzisiaj jak na talerzu masakra

P.S. mam po Polsku :)
Właśnie zobaczyłem, że do Twojego rocznika praktycznie wszystkie procedury są przetłumaczone na polski.. Do mojego niestety bardzo ubogo z tym, więc od kilku lat z automatu miałem ustawiony angielski ;)
Czyli chcąc zobaczyć cos w starszym roczniku, wystarczy zmienić język na angielski i już pokaże się więcej procedur??

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 16 kwie 2013, 17:55

tomi5 pisze: Czyli chcąc zobaczyć cos w starszym roczniku, wystarczy zmienić język na angielski i już pokaże się więcej procedur??
Nom, tak to wygląda dla A8 1995r.
Obrazek
Four rings to rule them all

justinos1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 156
Rejestracja: 04 gru 2011, 14:19
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: justinos1 » 16 kwie 2013, 20:25

Panowie, a ppo tej wymianie uszczelniacza jaki olej mamy zalać do dyfra? 75w90? Pytam, bo mój się trochę poci, ale narazie nie mam zbytnio czasu żeby to zrobić i poprostu skontroluję stan i doleję oleju, narazie musi wystarczyć...

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 16 kwie 2013, 21:13

Tak, 75W90 ;-)
Four rings to rule them all

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 23 kwie 2013, 12:09

A czy wymiery uszczelniacza wału są takie same do S8 i A8.

Przy okazji mógłby mi ktoś podać jeszcze nr części:

Uszczelniacz wału przód
uszczelniacz na łaczeniu skrzynia silnik

S8 2000r
WAUZZZ4DZ1N002924

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 12 maja 2013, 21:42

w jaki sposób zalewa sie olej do tylnego dyferencjału (między skrzynią a wałem) w 4hp24 CML. nie ma takiego korka z boku tak jak na większości zdjęć które znalazłem.
A8- nie dla idiotów !!

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 13 maja 2013, 08:03

W 4HP oddzielnie zalewa się tylko dyferencjał przedniej osi, w środkowym jest ten sam olej co w reszcie skrzyni.
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl