Znalazłem taki temat , może być przydatny :mrgreen: http://eaeshzp.a8team.pl/next_topic/897.htm
I jeszcze coś takiego http://motoryzacyjnie24.pl/dane_technic ... ronic.html
[D3 ALL ] Tiptronik czy Multironik
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Nie muszę sprawdzać, bo pamiętam :mrgreen:labas pisze:Sprawdź jeszcze raz, nie walnąłem babola :lol:arti_dg pisze:W D3 były tylko w 3.0 fwd, w D2 nie było, więc sam też walnąłeś babola :-Plabas pisze:Panowie ale walnęliście babola :lol:
W A8 był montowany multitronic, zarówno w D2 jak i w D3.
Na AKP są dosyć dokładne .
Oto dowód - dane techniczne bezpośrednio od producenta:
1. A8 D2 2.8 i 2.5 TDI z końca produkcji - wszystko w Tiptronicu (zresztą sam taka miałem przez chwilę)
http://www.audi.de/content/dam/ngw/prod ... _25tdi.pdf
http://www.audi.de/content/dam/ngw/prod ... 28_142.pdf
2. A8 D3 3.0 i 3.2 FSI multitronic
http://www.audi.de/content/dam/ngw/prod ... tronic.pdf
http://www.audi.de/content/dam/ngw/prod ... 2l_fsi.pdf
Reasumując: multitronic był montowany TYLKO w D3 3.0 oraz 3.2 FSI, w D2 NIE było w ogóle.