[D2 98 3.7PB/LPG ] Problem z przeplywomierzem, brak TIP-a
[D2 98 3.7PB/LPG ] Problem z przeplywomierzem, brak TIP-a
witam
jestem tu nowy, mam problem po ostatniej burzy, auto mu troche woda podlala, wkoncu po dlugich walkach A8 dalo glos, ale mam pewne problemy.
W vadze mam takie bledy
Silnik:
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Skrzynia
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
526 Włącznik świateł hamowania -F
nieprawidłowy sygnał 0 ten blad byl od zawsze
pirwszy moj problem Tiptronik przestal sie zalaczac 0 przy przelozeniu dzwigni w pozycje tip nic sie nie dzieje nie mozna biegow zmieniac, pozatym skrzynia wmiare normalnie zamienia biegi nie zauwazylem zeby jakos inaczej zmieniala biegi,
a drugi problem jest z silnikiem: odpala czasem OK a czasem zagada i gasnie od razu,
przy wcisnieciu gazu jakby go podlewalo czasem przy ruszaniu zgasnie, czasem nie .
mam polskiego Vaga i niby zmieniaja sie parametry przeplywki w bloku 2 poz 3 do ponad 200
Kolego babel1, przy zakładaniu nowego tematu należy zastosować odpowiednie TAGi.
Ten temat poprawiłem i mam nadzieję, że kolejne nazwiesz już poprawnie i zgodnie z regulaminem.
Pozdrawiam
Simone331
jestem tu nowy, mam problem po ostatniej burzy, auto mu troche woda podlala, wkoncu po dlugich walkach A8 dalo glos, ale mam pewne problemy.
W vadze mam takie bledy
Silnik:
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Skrzynia
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
526 Włącznik świateł hamowania -F
nieprawidłowy sygnał 0 ten blad byl od zawsze
pirwszy moj problem Tiptronik przestal sie zalaczac 0 przy przelozeniu dzwigni w pozycje tip nic sie nie dzieje nie mozna biegow zmieniac, pozatym skrzynia wmiare normalnie zamienia biegi nie zauwazylem zeby jakos inaczej zmieniala biegi,
a drugi problem jest z silnikiem: odpala czasem OK a czasem zagada i gasnie od razu,
przy wcisnieciu gazu jakby go podlewalo czasem przy ruszaniu zgasnie, czasem nie .
mam polskiego Vaga i niby zmieniaja sie parametry przeplywki w bloku 2 poz 3 do ponad 200
Kolego babel1, przy zakładaniu nowego tematu należy zastosować odpowiednie TAGi.
Ten temat poprawiłem i mam nadzieję, że kolejne nazwiesz już poprawnie i zgodnie z regulaminem.
Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 10:01 przez babel1, łącznie zmieniany 3 razy.
niby dostalem sie tam do obu ECU ale zeby tam jakas woda byla a jeszcze w znacznej ilosci to mi sie raczej nie wydaje ale jak cos lukalem tam ruszylem lekko jakims kablem to wywalilo mi skrzynie w tryb awaryjny ale zaden nowy blad nie wyskoczyl , po reseciku vagiem tryb awaryjny znikl, ale bledy dalej pozostaja
dzis wzielem rozbebeszylem wszystko co przy ECU silnika i skrzyni poczyscilem zlacza itp , wody nie znalazlem, ale dalej mam ten sam problem z blędami w kompie skrzyni i silnika, doszedlem juz ze cos jest z przeplywka bo czy jest podlaczona czy nie to i tak tak samo auto srednio chodzi sprawdzalem miernikiem napienicie dochodzi do przeplywki czy jakos inaczej mozna ja sprawdzic ???? i co z bledem skrzyni moze to z przeplywka zwiazane??
To w polifcie W przedlifcie jest:pepi pisze:możesz na kabel sygnałowy się wpiąć i miernikiem obaczyć co pokazuje
albo vagiem
1 Wyjście czujnika temperatury- nie zawsze
2. Zasilanie z instalacji 12V.
3. Masa.
4. Stabilizowane napięcie referencyjne 5V.
5. Sygnał do ECU.
1. Masa
2. Napięcie wyjściowe (-)
3. Zasilanie z instalacji 12V
4. Napięcie wyjściowe (+)
Możesz dla pewności rozkręcić sterownik silnika i popatrzeć czy nie widać fizycznych uszkodzeń na płytce, bo miałem kiedyś taki przypadek.
Four rings to rule them all
babel1, A jaka przyczyna była ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.