części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 3.7PB/LPG ] Problem z przeplywomierzem, brak TIP-a

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

[D2 98 3.7PB/LPG ] Problem z przeplywomierzem, brak TIP-a

Post autor: babel1 » 24 maja 2013, 21:31

witam
jestem tu nowy, mam problem po ostatniej burzy, auto mu troche woda podlala, wkoncu po dlugich walkach A8 dalo glos, ale mam pewne problemy.
W vadze mam takie bledy
Silnik:
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Skrzynia

18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
526 Włącznik świateł hamowania -F
nieprawidłowy sygnał 0 ten blad byl od zawsze

pirwszy moj problem Tiptronik przestal sie zalaczac 0 przy przelozeniu dzwigni w pozycje tip nic sie nie dzieje nie mozna biegow zmieniac, pozatym skrzynia wmiare normalnie zamienia biegi nie zauwazylem zeby jakos inaczej zmieniala biegi,
a drugi problem jest z silnikiem: odpala czasem OK a czasem zagada i gasnie od razu,
przy wcisnieciu gazu jakby go podlewalo czasem przy ruszaniu zgasnie, czasem nie .
mam polskiego Vaga i niby zmieniaja sie parametry przeplywki w bloku 2 poz 3 do ponad 200


Kolego babel1, przy zakładaniu nowego tematu należy zastosować odpowiednie TAGi.
Ten temat poprawiłem i mam nadzieję, że kolejne nazwiesz już poprawnie i zgodnie z regulaminem.

Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 10:01 przez babel1, łącznie zmieniany 3 razy.

Gość

Post autor: Gość » 24 maja 2013, 21:41

Kolego zasuwaj sie przywitac w odpowiednim dziale bo zostaniesz skasowany.
Co do auta to sprawdzałes czy komputery nie pływaja czasem?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 maja 2013, 22:02

Pewnie pływa
i ma to co ma

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

Post autor: babel1 » 24 maja 2013, 22:29

niby dostalem sie tam do obu ECU ale zeby tam jakas woda byla a jeszcze w znacznej ilosci to mi sie raczej nie wydaje ale jak cos lukalem tam ruszylem lekko jakims kablem to wywalilo mi skrzynie w tryb awaryjny ale zaden nowy blad nie wyskoczyl , po reseciku vagiem tryb awaryjny znikl, ale bledy dalej pozostaja

Gość

Post autor: Gość » 24 maja 2013, 22:30

A sprawdzałes w jakim mstanie sa te połaczenia?? Jak miałes problem z woda to może jej pozostałosci spustoszenie sieją.

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

Post autor: babel1 » 26 maja 2013, 19:38

dzis wzielem rozbebeszylem wszystko co przy ECU silnika i skrzyni poczyscilem zlacza itp , wody nie znalazlem, ale dalej mam ten sam problem z blędami w kompie skrzyni i silnika, doszedlem juz ze cos jest z przeplywka bo czy jest podlaczona czy nie to i tak tak samo auto srednio chodzi sprawdzalem miernikiem napienicie dochodzi do przeplywki czy jakos inaczej mozna ja sprawdzic ???? i co z bledem skrzyni moze to z przeplywka zwiazane??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 maja 2013, 21:26

możesz na kabel sygnałowy się wpiąć i miernikiem obaczyć co pokazuje
albo vagiem

1 Wyjście czujnika temperatury- nie zawsze
2. Zasilanie z instalacji 12V.
3. Masa.
4. Stabilizowane napięcie referencyjne 5V.
5. Sygnał do ECU.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 maja 2013, 22:02

pepi pisze:możesz na kabel sygnałowy się wpiąć i miernikiem obaczyć co pokazuje
albo vagiem

1 Wyjście czujnika temperatury- nie zawsze
2. Zasilanie z instalacji 12V.
3. Masa.
4. Stabilizowane napięcie referencyjne 5V.
5. Sygnał do ECU.
To w polifcie ;) W przedlifcie jest:
1. Masa
2. Napięcie wyjściowe (-)
3. Zasilanie z instalacji 12V
4. Napięcie wyjściowe (+)

Możesz dla pewności rozkręcić sterownik silnika i popatrzeć czy nie widać fizycznych uszkodzeń na płytce, bo miałem kiedyś taki przypadek.
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 maja 2013, 07:34

a nie obaczyłem który rok :oops:

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

Post autor: babel1 » 27 maja 2013, 11:32

witam
czy to mozliwe ze dane na vadze ktore pokazuja wartosci przeplywki od okolo 10 do ponad 200, pokazuja to samo z podlaczona przeplywka jak i bez jak to tak mozliwe????? bo mam zagwozdke, bo blad caly czas na vadze ze brak przeplywki z i bez...

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

Post autor: babel1 » 02 cze 2013, 20:13

temat rozwiklany, mozna go zakonczyc

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 02 cze 2013, 20:41

babel1, A jaka przyczyna była ???

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 cze 2013, 21:03

kabel ?

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

Post autor: babel1 » 08 cze 2013, 16:48

Przeplywka panowie koledzy. Wszystkie kable ok. Po wymianie wszystko wrocilo do stanu normalnosci
:-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl