[D3 02 4.2MPI ] Kręci, kręci... nie odpala
[D3 02 4.2MPI ] Kręci, kręci... nie odpala
Witam,
Jestem świeżym właścicielem 2002 A8 D3 4.2 a to jest mój pierwszy post. Witam i pozdrawiam wszystkich. Mam prośbę o diagnozę:
Samochód mi często nie odpala. Tj. silnik kręci i kręci i nie zapala. Jeżeli postoi np. w garażu dobę to prawie na pewno zapali z samego rana... Ale jak już nim podjadę gdzieś i silnik się nagrzeje, wyłączę go, to potem nie chce zapalić. Po odczekaniu jakiegoś bardzo długiego czasu (kilka godzin)... Znów zapali (lub nie).
Co to możę być? Z góry dziękuję za pomoc w ustaleniu usterki.
Jestem świeżym właścicielem 2002 A8 D3 4.2 a to jest mój pierwszy post. Witam i pozdrawiam wszystkich. Mam prośbę o diagnozę:
Samochód mi często nie odpala. Tj. silnik kręci i kręci i nie zapala. Jeżeli postoi np. w garażu dobę to prawie na pewno zapali z samego rana... Ale jak już nim podjadę gdzieś i silnik się nagrzeje, wyłączę go, to potem nie chce zapalić. Po odczekaniu jakiegoś bardzo długiego czasu (kilka godzin)... Znów zapali (lub nie).
Co to możę być? Z góry dziękuję za pomoc w ustaleniu usterki.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 02:49 przez audiolka, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie sprawdzałem tego bo nie mam w tej chwili kompa pod ręką... Dlatego piszę bo chciałbym chociaż m/w wiedzieć w czym może tkwić problem. Może jutro podjadę na jakąś diagnostykę.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz: strasznie dużo mi pali w cyklu miejskim: 22 - 25,6 L / 100 km. Dodam, że przy dość spokojnej jeździe. Miałem poprzednio 2002 S8 D2 z podobnym silnikiem i palił mniej, tj. 14,5 do 17,5 L. Może jest to jakoś powiązane z tą usterką?
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz: strasznie dużo mi pali w cyklu miejskim: 22 - 25,6 L / 100 km. Dodam, że przy dość spokojnej jeździe. Miałem poprzednio 2002 S8 D2 z podobnym silnikiem i palił mniej, tj. 14,5 do 17,5 L. Może jest to jakoś powiązane z tą usterką?
jak mówią panowie przedmówcy czujnik walu lub instalacja jego do poprawy
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Odświeże temat.
Mam podobny problem. auto na gorącym silniku po około 25 minutowym postoju długo kreci około 4-6 sekund ale zawsze odpala i pracuje później prawidłowo. Na zimnym silniku 9 na 10 razy odpala za pierwszym A czasami zdarzy się że dopiero za drugim ale również po odpaleniu pracuje normalnie. Błędy to tylko poduszki silnika i sonda l(konkretnie grzałka sondy). Kiedy na gorącym silniku postój jest krótszy niż 15 minut zawsze odpali od strzała...
Mam podobny problem. auto na gorącym silniku po około 25 minutowym postoju długo kreci około 4-6 sekund ale zawsze odpala i pracuje później prawidłowo. Na zimnym silniku 9 na 10 razy odpala za pierwszym A czasami zdarzy się że dopiero za drugim ale również po odpaleniu pracuje normalnie. Błędy to tylko poduszki silnika i sonda l(konkretnie grzałka sondy). Kiedy na gorącym silniku postój jest krótszy niż 15 minut zawsze odpali od strzała...
W Twoim przypadku podejrzewam nieszczelność w LPG, dokładniej wtryski lub reduktor.kamil4993 pisze:auto na gorącym silniku po około 25 minutowym postoju długo kreci około 4-6 sekund ale zawsze odpala i pracuje później prawidłowo (...) na gorącym silniku postój jest krótszy niż 15 minut zawsze odpali od strzała