
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Tryb awaryjny przy prawidłowo działającej skrzyn
[D2 ALL ] Tryb awaryjny przy prawidłowo działającej skrzyn
Witam.Mam pytanko.Postanowiłem dziś wymienić bezpieczniki na nowe i przekręcając stacyjkę wyświetliły się mi wszystkie P R N D 1 2 3 Na czerwono (tryb awaryjny). Bezpieczniki wymieniłem zgodnie z instrukcją( wydaję się mi że one nie mają nic do tego że fis pokazał awarię) Skrzynia chodzi dobrze bez ślizgów itp.Co może być powodem tego zjawiska? 

Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 13:22 przez PEPOL D2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
musiales moze cos popieprzyc skoro bylo dobrze. Sprobuj zresetowac maszyne i podepnij sie potem aby pokasowac bledy czujnikow i spadku napiecia. Gdyby problem nie ustapil to wpinaj sie pokoleji w silnik i skrzynie i szukaj. Skrzynia moze wejsc w tryb awaryjny z roznych powodow i wcale nie musi to byc spowodowane jej usterka a np bledem z silnika, spadku napiecia sterownika itd itp
Jesli nie pala Ci sie kontrolki PRND123 na czerwono - to nie masz trybu awaryjnego.
Jesli się palą i wrzucasz D to samochód, jesli skrzynia w ogole może - to rusza i jedzie i tak tylko na 3-im biegu.
Nie powinno się jezdzić na trybie awaryjnym, bo mozna narobić sobie tylko więcej kosztów.
Podłączałeś VAG?
Jesli się palą i wrzucasz D to samochód, jesli skrzynia w ogole może - to rusza i jedzie i tak tylko na 3-im biegu.
Nie powinno się jezdzić na trybie awaryjnym, bo mozna narobić sobie tylko więcej kosztów.
Podłączałeś VAG?
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
SJake pisze:Jesli nie pala Ci sie kontrolki PRND123 na czerwono - to nie masz trybu awaryjnego.
Jesli się palą i wrzucasz D to samochód, jesli skrzynia w ogole może - to rusza i jedzie i tak tylko na 3-im biegu.
Nie powinno się jezdzić na trybie awaryjnym, bo mozna narobić sobie tylko więcej kosztów.
Podłączałeś VAG?
Jadę we wtorek. :-| I od razu wezmę psa do weterynarza bo ma biegunkę.
Cholera zmartwiłeś mnie.Skrzynie w audi a8 to jednak niewypał
Daj jej węgiel w kapsułkach i zapewnij dostęp do swiezej wody.
Kanapę obłuż grubą folią malarską, co by Ci nie nasrała na skóry, bo nie doczyścisz...
ale do wtorku powinno już jej przejsc.
Skrzynie - jak to skrzynie - jak ktoś nie dba, nie dbał - to predzej czy pózniej musi paść. W A8 sa skrzynie typowo ciśnieniowo - olejowe - trzeba o tym pamietać i dbac o czystość.
Nie martw się... moze być jakaś pierdoła.
Kiedy wymieniałeś olej i filtr?
Kanapę obłuż grubą folią malarską, co by Ci nie nasrała na skóry, bo nie doczyścisz...
ale do wtorku powinno już jej przejsc.
Skrzynie - jak to skrzynie - jak ktoś nie dba, nie dbał - to predzej czy pózniej musi paść. W A8 sa skrzynie typowo ciśnieniowo - olejowe - trzeba o tym pamietać i dbac o czystość.
Nie martw się... moze być jakaś pierdoła.
Kiedy wymieniałeś olej i filtr?
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
Olej czysty, jednak nie wymieniałem ani nic nie dolewałem.Dużo osób jest zdania że jeśli skrzynia pracuje dobrze lepiej nic nie wymieniać a tym bardziej dolewać.Niestety nie mam swojego kabla do vaga i muszę czekać w kolejce do jutra. Czy jeśli jest to wina oleju, może ona przejść w tryb awaryjny? :oops:
Nie wciskam jej w obroty,jeżdze raczej spokojnie. Od 5 lat mam tylko automaty i nigdy nie miałem problemów ze skrzynią
Nie wciskam jej w obroty,jeżdze raczej spokojnie. Od 5 lat mam tylko automaty i nigdy nie miałem problemów ze skrzynią
sa dwie opcje:
albo skrzynia chodzi w trybie awaryjnym i wtedy wszystko swieci na czerwono caly czas, auto jedzie nie zmienia biegow, ciezko rusza z miejsca (wtedy jest tryb awaryjny) lub wszystkie biegi swieca na czerwona a skrzynia pracuje normalnie czyli rusza ostro i zmienia biegi to problem moze byc w elektronice czyli cos gdzies sie odlaczylo czy zasniedzialo stad bledne wskazania na liczniku. Musisz sie okreslic czy ona faktycznie jest w trybie awaryjnym czy tez nie. Czy resetowales wszystko?
albo skrzynia chodzi w trybie awaryjnym i wtedy wszystko swieci na czerwono caly czas, auto jedzie nie zmienia biegow, ciezko rusza z miejsca (wtedy jest tryb awaryjny) lub wszystkie biegi swieca na czerwona a skrzynia pracuje normalnie czyli rusza ostro i zmienia biegi to problem moze byc w elektronice czyli cos gdzies sie odlaczylo czy zasniedzialo stad bledne wskazania na liczniku. Musisz sie okreslic czy ona faktycznie jest w trybie awaryjnym czy tez nie. Czy resetowales wszystko?
Przed chwilką wróciłem z diagnostyki auta.Skrzynia jest ok.Ale wyskoczył mi błąd 00526.Jeśli dobrze rozumiem chodzi o czujnik świateł stop.Wszystko na fisie świeci ok ale pokazał się komunikat .....
![Obrazek]()
Poza tym pokazało mi.
Podst.2Sonda 1
Podst.1+2 Sonda 1 ,Obwód grzania Co o tym myślicie?
SJake co o tym sądzisz :?: :-)
Poza tym pokazało mi.
Podst.2Sonda 1
Podst.1+2 Sonda 1 ,Obwód grzania Co o tym myślicie?
SJake co o tym sądzisz :?: :-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Po skasowaniu błędów nic się nie pojawia.Wszystko na fisie wskazuje ok, wyskakuje to co napisałem wyżej. Skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny (WIEDZIEŁEMM) Natomiast powiedziano mi w warsztacie że może być coś z czujnikiem świateł stopu.I to może mieć wpływ na to że zapaliły się mi wszystkie PRND123 na czerwono a skrzynia w ogóle nie weszła w tryb awaryjny.Powiedziano mi również że nie można wymieniać oleju w skrzyni (Takie samo jest stanowisko Audi De w tej sprawie) ,lepiej jest dolać niż wymieniać. :-o
Czekam na wiadomość od Was.Co o tym zjawisku sądzicie?.......
Czekam na wiadomość od Was.Co o tym zjawisku sądzicie?.......
jesli czujnik jest sprawny to daje sie skasowac a jesli nie da sie go skasowac t jest do wymiany badz przeczyszczenia. A tak w nawiasie,test robi sie na wcisnietym hamulcu i jak wywali ten czujnik przy wcisnietym hamulcu to do wymiany. Zjawisko normalne, mnie w tych autach juz nic nie zdziwi. Przyczyna tego moglo byc cos w elektronice jak pisalem wyzej. Pojezdzisz troche i wepnij sie znowu.