[D2 ALL ] Fotele RECARO
-
- Forum Audi A8
[D2 ALL ] Fotele RECARO
Witam,
Na forum znalazłem już tematy dotyczące mojego zapytania, niestety linki nie są już aktualne(tematy sprzed dwóch lat...) w związku z czym ponawiam sprawę.
A mianowicie, zakupiłem audi, z przełożonym wnętrzem RECARO z anglika. Fabrycznie auto nie miało podgrzewanych foteli, Rearo ma, a chciałbym to uruchomić u siebie. Jeśli ktoś miałby schemat podłączenia tych foteli, byłbym bardzo wdzięczy.
Kolejna sprawa to poduszki powietrzne, u mnie wszyskie z foteli mają wypięte kable, może to głupie pytanie, ale w tych sprawach jestem laikiem. Skoro w tych fotelach są poduszki, to jest jakaś realna szansa, żeby je podłączyć?? Ewentualnie dorzucić jakiś czujnik uderzeniowy i po nowej wiązce je uruchomić?? Jeśli są, to fajnie byłoby mieć je w (odpukać) gotowości.
Pozdrawiam.
Na forum znalazłem już tematy dotyczące mojego zapytania, niestety linki nie są już aktualne(tematy sprzed dwóch lat...) w związku z czym ponawiam sprawę.
A mianowicie, zakupiłem audi, z przełożonym wnętrzem RECARO z anglika. Fabrycznie auto nie miało podgrzewanych foteli, Rearo ma, a chciałbym to uruchomić u siebie. Jeśli ktoś miałby schemat podłączenia tych foteli, byłbym bardzo wdzięczy.
Kolejna sprawa to poduszki powietrzne, u mnie wszyskie z foteli mają wypięte kable, może to głupie pytanie, ale w tych sprawach jestem laikiem. Skoro w tych fotelach są poduszki, to jest jakaś realna szansa, żeby je podłączyć?? Ewentualnie dorzucić jakiś czujnik uderzeniowy i po nowej wiązce je uruchomić?? Jeśli są, to fajnie byłoby mieć je w (odpukać) gotowości.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 02 paź 2012, 09:02 przez bplukaszbp, łącznie zmieniany 1 raz.