[quote="paulo79"]jesli czujnik jest sprawny to daje sie skasowac a jesli nie da sie go skasowac t jest do wymiany badz przeczyszczenia. A tak w nawiasie,test robi sie na wcisnietym hamulcu i jak wywali ten czujnik przy wcisnietym hamulcu
Oczywiście tak było robione.Tylko teraz przeszła akcja ze skrzyni na czujnik.A mnie głównie chodzi o to czy skrzynia działa ok :-|
paulo79. Napisz mi jak mam przeczyścić czujnik :-P
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Tryb awaryjny przy prawidłowo działającej skrzyn
gdybys przeczytal uwaznie co napisalem wczesniej to bys wiedzial po czym poznac i bysmy przeszli do konkretow a nie pieprzyli o byle czym.
Co do czujnika to normalnie- wyciagasz,ogladasz styki czy nie zasniedzialy idp itd. Sprawdzasz opornosc czujnika i wiesz czy nadaje sie do zalozenia czy jest do dupy
Co do czujnika to normalnie- wyciagasz,ogladasz styki czy nie zasniedzialy idp itd. Sprawdzasz opornosc czujnika i wiesz czy nadaje sie do zalozenia czy jest do dupy
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Nie wiem giero co zrobiłeś ale twój stan jest poważny.gierobiala pisze:A u mnie jak jadę do przodu to się koła kręcą,do tyłu też...Czym to jest spowodowane?? Mróz? Śnieg? Rozjechana tydzień temu psia kupa? Dlaczego mnie to spotkało!! Jakby tego było mało to coś mi z tych kratek w konsolecie wieje i są tylko dwa pedały....
Co ja zrobiłem że los tak mnie doświadcza
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Nie wiem skąd to śmieszne stwierdzenie ,że skoro "tryb awaryjny" to odrazu skrzynia pracuje (rusza,jedzie) tylko na 3 biegu. Skrzynia może być w trybie awaryjnym a pracować normalnie tak jak np w moim przypadku było. Palił się tryb awaryjny a wszystko pracowało jak należy.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia