Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Kontrolka CAT

Viking
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:16
Lokalizacja: SB

Post autor: Viking » 26 cze 2013, 12:33

foxik33 pisze:jakieś podpinki pod sondy lambda porobione
Jak najbardziej mozna sie wpiac w sondy po stronie auta, sterownik ma wtedy podglad wskazan sond i do strojenia jak najbardziej pomocne. Pomijam ze to + vcds w przypadku aut grupy VAG to najlepsze rozwiazanie lub nawet sonda szerokopasmowa w wydechu. Wywalanie bledu zadko kiedy ma cos z tym wspolnego. Trzeba patrzec na korekty na wolnych obrotach na benz i lpg, bo to bardzo czesto powoduje bledy sond. Blad wywala jak korekty sa o ponad 25%

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 26 cze 2013, 15:00

kocur2510 pisze: tylko czemu się tak dzieje też na Pb
jak padł reduktor to na pb będą takie same objawy.

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 26 cze 2013, 15:16

kocur2510 tutaj masz najlepszy program -> VCDS LITE 1.2


zacznij od odczytu błędów.


P.s co do tych sond to u mnie taki jakiś burdel w instalacji od nich.. tak jakby oryginalne kable wyciete i wlutowane to jakoś inaczej.. kawałek instalacji by się przydał.. taki magiczny gazownik widocznie instalację montował. :roll:

Viking
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:16
Lokalizacja: SB

Post autor: Viking » 26 cze 2013, 15:50

W tej puszcze przy samym kompie tam mozna ladnie wlutowac. A reszta, no to coz, szybko wrzucic, szybko skasowac i moze klient nie wroci

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 26 cze 2013, 16:08

Viking pisze:W tej puszcze przy samym kompie tam mozna ladnie wlutowac. A reszta, no to coz, szybko wrzucic, szybko skasowac i moze klient nie wroci
ano widzisz.. i teraz sie zastanawiam co z tym zrobić.. sond już kilka wsadziłem, i wywala błędy nadal, a sondy mam z pewnego źródła - auta z DE.

Kawałek instalacji oryginalnej by się przydał może..

Gość

Post autor: Gość » 26 cze 2013, 16:42

Viking pisze:W tej puszcze przy samym kompie tam mozna ladnie wlutowac. A reszta, no to coz, szybko wrzucic, szybko skasowac i moze klient nie wroci
No ale jest gwarancja na to więc jak spaprze to musi sie potem z tym dalej paprać. A to przecie strata czasu dla mechanika.

Viking
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:16
Lokalizacja: SB

Post autor: Viking » 27 cze 2013, 08:59

Gwarancja jest, podłączone jest, to o co klientowi chodzi. Przecież działa, byle jak, ale działa. Jeszcze dużo warsztatów tak funkcjonuje.

Gość

Post autor: Gość » 27 cze 2013, 09:03

Ma dzialać idealnie. Juz nawet kiedyś na TVN Turbo był program o LPG jak powinno pracowac więc nawet laik powinien wiedzieć.

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 27 cze 2013, 11:29

Apophis pisze:Ma dzialać idealnie. Juz nawet kiedyś na TVN Turbo był program o LPG jak powinno pracowac więc nawet laik powinien wiedzieć.
no na lpg autko pracuje good, nie moge narzekać..

No ale te cyrki przy sondach mnie irytują.. zmiana sond nic nie pomaga.. cały czas wywala błąd i " CAT " razi w oczy :evil:

Viking
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:16
Lokalizacja: SB

Post autor: Viking » 27 cze 2013, 11:53

Wiec, tak jak wczesniej było już napisane. Jaki konkretnie błąd sie pokazuje, której sondy dotyczy, oraz jak wyglądają korekty krótko i długo terminowe - to takie podstawy, bez których dalej można jedynie wróżyć, co jest nie tak.

kocur2510
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 23 cze 2013, 22:07
Lokalizacja: Tychy

Post autor: kocur2510 » 27 cze 2013, 15:19

Witam bestie odebrałem od gazownika i co następuje bestia od założenia gazu przejechała 20000 km i ani razu nie była servisowana po wymianie wszystkich filtrów i konfiguracji sterownika bestia odżyła koszt 280 zł a co do kontrolki CAT to u mnie potrzebne było konkretne czyszczenie i po problemie a to wszystko dzięki gazownikowi Pozdrawiam
Kocur

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 cze 2013, 21:46

ciekawie na jak długo :mrgreen:
daj fotki
bo może w tym jest problem
a takie podlepienie i puszczenie gościa jest na chwilę

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl