[Wrocław] Warsztaty Audi
[Wrocław] Warsztaty Audi
Otwieram ten temat by każdy mógł w nim wpisać adresy warsztatów nie koniecznie polecanych ze 100%owym sumieniem, ale tak żeby było z 70% sumienia przy polecaniu, które specjalizują się w większej lub mniejszej mierze w naszych cackach (A8) i innych Audi, ponieważ nie każdy wie gdzie i ile jest takich warsztatów i czasem jak się ktoś na jednym warsztacie zawiódł, czasem nie ma gdzie uderzyć do innego warsztatu.
Także czekamy na posty :-)
Także czekamy na posty :-)
Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, 21:02 przez tanatorq, łącznie zmieniany 1 raz.
koledzy a we wrocku zeby zmienic olej w skrzyni i filtr kto poleci cos dobrego bo juz dzwonilem do kilku firm i kazdy w a8 automat to nie robia gdzie moge tooo zrobic dobrze a chce zrobic wymiane dynamiczna i filtr oleju
pomoze ktos
macie namiar to pisac :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
pomoze ktos
macie namiar to pisac :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
audi forever
sprzedam KAWASAKI 636 z 2002 roku 11 tys
sprzedam KAWASAKI 636 z 2002 roku 11 tys
Kolego wrocław koło CH Korona Ul. Rakowa, jak bedziesz jechał od oławy strachocińską to przed mercedesem skręc w lewo, jedziesz jakies 300 m do końca, kręcisz w prawo i zaraz po prawej stronie masz serwis skrzynek do 4.2 Q 450zł olej i filtr to bie pewnie mniej oleju wejdzie to troszke może taniej. 609 099 099 Grzegorzziege36 pisze:koledzy a we wrocku zeby zmienic olej w skrzyni i filtr kto poleci cos dobrego bo juz dzwonilem do kilku firm i kazdy w a8 automat to nie robia gdzie moge tooo zrobic dobrze a chce zrobic wymiane dynamiczna i filtr oleju
pomoze ktos
macie namiar to pisac :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
ASB Długołęka P. H. U. Robert Dolińskiziege36 pisze:koledzy a we wrocku zeby zmienic olej w skrzyni i filtr kto poleci cos dobrego bo juz dzwonilem do kilku firm i kazdy w a8 automat to nie robia gdzie moge tooo zrobic dobrze a chce zrobic wymiane dynamiczna i filtr oleju
pomoze ktos
macie namiar to pisac :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
WROCŁAW - DŁUGOŁĘKA
Ul. Wrocławska 6g
55 - 095 Długołęka
tel./fax (71) 315-26-72, tel. (71) 315 23 27, tel. kom. 0-609-100-340
polecam 100%.
ja oddawałem kiedyś u niego audi 100 c4 ze skrzynią, nie popisali się, pourywali szpilki łączące kolektory wydechowe z rurą wydechową z obu stron i nie chcieli przymocowywać ich powiedzieli żeby to zrobili tłumikarze, dali mi 5 adresów i żaden z nich nie podjął się, wróciłem do nich i poraz kolejny mi odmówili pomocy mówiąc że muszę auto zostawić na miesiąc bo muszą wyciągnąć silnik by mieć dobre dojście by móc wykręcić pourywane szpilki ale jak i to w życiu bywa nie ma nic za darmo, za jedną usługę zawsze trzeba płacić dwa razy, nie dałem im auta i zrobiłem prowizorycznie po jednej dziurce z każdej strony i zwykła śrubą z nakrętką to skręciłem, jeździłem całyczas ze strachem że w pewnym momencie zrobię skok o tyczce własną audicą.
Nie wiem może jak zawsze tylko ja mam pecha, nie mówię że jego odradzam, przy skrzyni mi dobrze porobili wszystko lecz te elementy poboczne no niestety, jeśli ma być tak że jadę z jedną usterką do jednego mechanika a wrócić do domu muszę po kolejnych wizytach u innych mechaników to średnio się z tym czuję
Nie wiem może jak zawsze tylko ja mam pecha, nie mówię że jego odradzam, przy skrzyni mi dobrze porobili wszystko lecz te elementy poboczne no niestety, jeśli ma być tak że jadę z jedną usterką do jednego mechanika a wrócić do domu muszę po kolejnych wizytach u innych mechaników to średnio się z tym czuję
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
po koleji
na początku były problemy z rozruchem po nocy , wtedy podpinałem się do drugiego auta i odpalił bez problemu ( było tak przez jakieś cztery poranki )
Ostanio po przejechaniu 150 km zjechałem by zatankować. Jak dotąd bez problemu , jednak chcą odpalić moje V8 na desce rozdzielczej było zupełnie ciemno , w ogóle w całym aucie , poprostu zero prądu. Wyszedłem na zewnątrz chcą zamknąć i otwirzyć ponownie i nic światła nie mrugają , zamek nie działa. Wszedłem z powrotem do środka , przekręciłem kluczyk i jak gdyby nic bez żadnych problemów wszystko zadziałało - wydawałoby się że super.
po 50 km dojechałem na miejsce , po kilku godzinach chcą uruchomic silnik przytrafiło się to samo co poprzednich poranków - rozrusznik kręci a motor nie zaskakuje - dopiąłem rozruch i nic.
w chwili obecnej VAG pokazał błąd :16706 P0322 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu - czy to samo co czujnik położenia wału ? jak wymienie dam znać
akumulator okazał się szrotem , wstawię nowy ( może to było przyczyną tego chwilowego zaniknięcia prądu po tankowaniu???)
tak czy inaczej , choć temat nie na to forum , dzięki za zainteresowanie
na początku były problemy z rozruchem po nocy , wtedy podpinałem się do drugiego auta i odpalił bez problemu ( było tak przez jakieś cztery poranki )
Ostanio po przejechaniu 150 km zjechałem by zatankować. Jak dotąd bez problemu , jednak chcą odpalić moje V8 na desce rozdzielczej było zupełnie ciemno , w ogóle w całym aucie , poprostu zero prądu. Wyszedłem na zewnątrz chcą zamknąć i otwirzyć ponownie i nic światła nie mrugają , zamek nie działa. Wszedłem z powrotem do środka , przekręciłem kluczyk i jak gdyby nic bez żadnych problemów wszystko zadziałało - wydawałoby się że super.
po 50 km dojechałem na miejsce , po kilku godzinach chcą uruchomic silnik przytrafiło się to samo co poprzednich poranków - rozrusznik kręci a motor nie zaskakuje - dopiąłem rozruch i nic.
w chwili obecnej VAG pokazał błąd :16706 P0322 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu - czy to samo co czujnik położenia wału ? jak wymienie dam znać
akumulator okazał się szrotem , wstawię nowy ( może to było przyczyną tego chwilowego zaniknięcia prądu po tankowaniu???)
tak czy inaczej , choć temat nie na to forum , dzięki za zainteresowanie