Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Demontaż kompresora zawieszenia

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
JIMM

[D3 ALL ] Demontaż kompresora zawieszenia

Post autor: JIMM » 10 sty 2010, 10:17

Demontaż kompresora zawieszenia w A8 D3:
Kompresor znajduje się przed przednim lewym kołem za plastikowym nadkolem ;-) , SAMOCHÓD W TRYBIE PODNOŚNIKA / MMI /
1. zdejmujemy osłonę silnika i ukazuje nam się:
Obrazek
2.odłączamy 3szt kostek na kablu:
Obrazek
3.odłączamy przewód gumowy zasilający w powietrze / kolor czarny/:
Obrazek
4.odkręcamy przewód ciśnieniowy / kolor brązowy , cienki z miedzianą nakrętką/zasilający ciśnieniem nasz układ kluczykiem 10:
Obrazek
5.odkręcamy zawieszenie kompresora na 3szt sprężynek ze śrubami na kluczyk 10
Obrazek
6. i wyjmujemy nasz kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE .
Obrazek
7.kompresorek gotowy do naprawy i wysłania do.........lub samodzielnej nauki :idea:
http://polaudio.webpark.pl/reklama_-_kopia.jpg
http://polaudio.webpark.pl/kontaktt.jpg
Obrazek

[ Dodano: 2010-01-19, 19:36 ]
Kompresorek przyszedł po naprawie z gwarancją......700zł i śmiga jak się patrzy cichutko , system nie pokazuje żadnych błędów , pamięć czysta , pompuje w kilku sekundach i nie wiem po prostu kiedy :shock: i o to chodzi 8-)
Ostatnio zmieniony 14 sty 2014, 21:25 przez JIMM, łącznie zmieniany 2 razy.

silvae
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 03 paź 2011, 14:20
Lokalizacja: kraków

Post autor: silvae » 09 paź 2011, 19:39

hej,

pozwól, że dołączę się do Twojego tematu z tym kompresorem, bo mnie ostatnio też padł - a że przy tej reperaturze trzeba jak najbardziej wymienić też przekaźnik który go załącza, zrobiłem właśnie na ten temat taką małą instrukcje naprawy, żeby już nikt tu więcej nie musiał szukać gdzie on jest zabudowany, pod jakim numerem go zamawiać itd. Sam się trochę naszukałem, inni już tego drugi raz robić nie muszą. ;-)

Przekaźnik J403

silvae :-)

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 09 paź 2011, 20:53

Panowie, wielkie dzięki za informacje. Szukałem tego przekaźnika jakiś czas temu. W serwisie powiedzieli, że skoro dobrze działa to lepiej nie zaczepiać, a chyba nie muszę nikomu tłumaczyć jak po kilku latach rozłączania dużego prądu wygladają styki (zdjęcia mówią same za siebie).
Bądź dobry jak chleb.

kuczi3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Lokalizacja: BP

Post autor: kuczi3 » 08 sty 2013, 01:43

JIMM pisze:kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE .
czym to zrobic najlepiej ?

JIMM

Post autor: JIMM » 10 sty 2013, 16:55

Pisząc zabezpieczyć miałem na myśli osłonę przed brudem...wystarczy taśma izolacyjna :peace:

WiZ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 07 lis 2010, 15:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: WiZ » 27 cze 2013, 20:09

pytanie czy w angliku kompresor bedzie po tej samej stronie?

Pozdro

JIMM

Post autor: JIMM » 27 cze 2013, 20:28

Tak, po tej samej, bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem :-o

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 27 cze 2013, 20:36

JIMM pisze: bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem
Filtry są po obu stronach.

JIMM

Post autor: JIMM » 29 cze 2013, 14:18

Mówię o 4.2 benzynka taki jak znam z autopsji.....pod filtrem mamy jeszcze pompę powietrza :mrgreen:....przągladając etkę i rozbitki na allegro.....kompresor jest w dieslu tam gdzie w benzynce.

WiZ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 07 lis 2010, 15:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: WiZ » 29 cze 2013, 22:00

U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM

Obrazek

Awatar użytkownika
fogg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 08 lut 2012, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk - Taunton

Post autor: fogg » 29 cze 2013, 23:44

WiZ pisze:U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM

Obrazek
dobrze rozumiesz,tam jest kompresor :mrgreen: mocowany na 3 sruby,przygotuj sie na wyjecie lampy i halogenu ,bedzie lepszy dostep,chyba ze ktos ma inny patent na sprawne wypatroszenie pompki.

JIMM

Post autor: JIMM » 03 lip 2013, 14:46

WiZ pisze:Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
dokładnie w głębi widać kompresor ale zacznij inaczej niż w benzynie i odkręć kompresor wraz z wieszakiem......na twoim zdjęciu to ten aluminiowy zakrzywiony element przykręcony do poziomych wsporników na dwie śruby (jedna do poziomego w kierunku lewo prawo a druga do poziomego przód tył)......po wyjęciu lampy powinna być jeszcze jedna.

WiZ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 07 lis 2010, 15:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: WiZ » 04 lip 2013, 23:44

Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.

Pozdro

JIMM

Post autor: JIMM » 26 lip 2013, 07:49

WiZ pisze:Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.

Pozdro
No i jak robota? zakończona operacja? Jeśli tak to jakie efekty i doświadczenia, bo może coś nowego zauważyłeś, a przyda sie dla innych.

Gorthammer
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:08
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorthammer » 12 sty 2014, 21:31

Chyba i mnie to czeka bo jak rano odpalę i zaczyna pompować to głośno pracuje,waszym zdaniem lepiej regenerować czy kupić nową słyszałem że od merca pasuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl