Witam może sie orientujecie co może dolegać silnikowi przy moim audi 3,3 tdi. słychać metaliczny odgłoś z tyłu silnika znaczy od grodzi. Objawy: jak z chodzi z obrotów to tak jak by szumiało łożysko ocierając o coś. Czy możliwe że jest do wymiany jakiś napinacz przy lancuszku czy jakoś tak??? I czy ewentualnie miał ktoś taki przypadek. audi ma przejechane coś koło 338000 i jest po wymianie paska rozrządu, pompy i wszystkich rolek. Od strony grodzi nic nie robione. jeden z mechaników obstawia własnie ten napinacz. co o tym sądzicie?
Jakiś czas temu zaczeły mi falować obroty na postoju mechanik obstawia ze zanieczyszczenia z separatora spowodowały zatarcie napinacza olejowego łańcuszka. jest to możliwe??
Czekam na wasze opinie i sugestie. Pozdrawiam Pinio
[D2 00 3.3TDI ] Dziwne objawy :/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
- Lokalizacja: Zabierzów
Tak spróbuje nagrać tylko auto stoi już u mechanika i nie wiem czy coś robili koło niego znaczy rozkręcali :-/
Co do turbo to mi sie wydaje że auto jezdzi normalnie bez żadnych spadków mocy i wogóle
[ Dodano: 2013-07-01, 17:30 ]
panowie co sie okazuje w 3,3 nie ma żadnego łańcucha od tyłu silnika łaczącego wałki a są koła żębate i to od przodu :oops:
Także czeka mnie chyba sprawdzenie wałków bo sie z prawej strony zawory tłuką.
Użytkownicy 3,3 tdi wiecie możę jak są podstawiane własnie te zawory ???
dajcie znać od czego by taka awaria powstała (skąd te objawy)
pozdrawiam
Co do turbo to mi sie wydaje że auto jezdzi normalnie bez żadnych spadków mocy i wogóle
[ Dodano: 2013-07-01, 17:30 ]
panowie co sie okazuje w 3,3 nie ma żadnego łańcucha od tyłu silnika łaczącego wałki a są koła żębate i to od przodu :oops:
Także czeka mnie chyba sprawdzenie wałków bo sie z prawej strony zawory tłuką.
Użytkownicy 3,3 tdi wiecie możę jak są podstawiane własnie te zawory ???
dajcie znać od czego by taka awaria powstała (skąd te objawy)
pozdrawiam
Hey
Witam
Moim zdaniem wskazuje to jednak na zużyte turbo. Tylko pytanie które ? bo są tam dwa. Wirnik z turbo zwalnia wolniej niż obroty silnika i jeżeli w tym czasie coś słychać to może wirnik ma luzy i obciera w jakimś momencie o obudowę ? Może też być wynikiem braku smarowania osi wirnika.
Daj znać jak znajdzie się przyczyna.
Pozdrawiam
Moim zdaniem wskazuje to jednak na zużyte turbo. Tylko pytanie które ? bo są tam dwa. Wirnik z turbo zwalnia wolniej niż obroty silnika i jeżeli w tym czasie coś słychać to może wirnik ma luzy i obciera w jakimś momencie o obudowę ? Może też być wynikiem braku smarowania osi wirnika.
Daj znać jak znajdzie się przyczyna.
Pozdrawiam
Panowie który czujnik odpowiada za taki bląd i jak sprawdzić który jest zepsuty
19464 Nie znany kod b³êdu
brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY
19464 P3008 4C08 Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - przekroczony górny limit > niepewny wirnik, wyrównanie
[ Dodano: 2013-07-04, 15:40 ]
Koledzy z forum moje kolejne pytanie jakie są objawy jak nawala wałek rozrządu, bo sprawej strony głowicy slychaż mi zawory i wyskakuje mi ten bląd co opisałem wyżej.
mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą co mają sprawdzać najpierw żeby nie potrzebnie nie wpędzać w koszty.
Dajcie znac jeśli ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi :roll:
[ Dodano: 2013-07-24, 21:51 ]
Usterka lokalizowana ktoś zalożył jakiś czas temu źle wałki, zaczeło byc słychać liftery czy jakoś tak :roll: Rozrząd podobno był dobrze założony, przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Przy okazji dowiedziałem sie że wałki są w bdb stanie i nie wymagają wymiany
19464 Nie znany kod b³êdu
brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY
19464 P3008 4C08 Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - przekroczony górny limit > niepewny wirnik, wyrównanie
[ Dodano: 2013-07-04, 15:40 ]
Koledzy z forum moje kolejne pytanie jakie są objawy jak nawala wałek rozrządu, bo sprawej strony głowicy slychaż mi zawory i wyskakuje mi ten bląd co opisałem wyżej.
mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą co mają sprawdzać najpierw żeby nie potrzebnie nie wpędzać w koszty.
Dajcie znac jeśli ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi :roll:
[ Dodano: 2013-07-24, 21:51 ]
Usterka lokalizowana ktoś zalożył jakiś czas temu źle wałki, zaczeło byc słychać liftery czy jakoś tak :roll: Rozrząd podobno był dobrze założony, przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Przy okazji dowiedziałem sie że wałki są w bdb stanie i nie wymagają wymiany
Hey