[D2 00 4.2BP ] Pstrykanie w tiptronicu
[D2 00 4.2BP ] Pstrykanie w tiptronicu
Witam. Mam problem z dziwnym pstrykaniem w okolicy skrzyni. Auto kupiłem nie dawno. Zrobiłem nim ok 2000 km i wszystko było ok. Wczoraj rano jak wsiadłem do auta i je odpaliłem usłyszałem dziwne pstryknięcie. Odgłos ten wydobywa się ze skrzyni biegów w momencie kiedy lekko wcisnę hamulec ( dosłownie 1 cm). Dzieje się tak podczas postoju. Podczas jazdy jest ok. Dźwięk ten nie jest metaliczny. Odgłos podobny do pstrykania przekaźnika czuć to na lewarku. Słyszalny jest tylko w kabinie. Ma ktoś jakieś pomysły co to?
Dodam że w okolicy nie ma zakładu który specjalizuje się w automatach. najbliższy 120 km.
Dodam że w okolicy nie ma zakładu który specjalizuje się w automatach. najbliższy 120 km.
Na fisie wszystko ok. Nie było żadnych komunikatów które by świadczyły o jakiejś nieprawidłowości. Najbardziej mnie martwi to że to wydobywa się ze skrzyni. Mówicie że jest ok. Wierze ale pytanie czemu tego wcześniej nie było? Normalnie zmieniałem biegi wciskałem pedał hamulca i nic nie pstrykało i nie czułem tego na lewarku.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Odgrzeje troszkę .
U mnie pstrykanie jest owszem na P lecz występowało również na D w momencie zatrzymania auta i ruszania czy tak było dobrze??
Pytam ponieważ zaniknęło mi te cykanie na D albo na R Błędy na skrzyni to 00293 P0705 Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125)
i czy może to powodować obniżenie obrotów aż do 580obr. na zapiętym biegu i co za tym idzie po puszczeniu hamulca auto już tak nie rusza na biegu, sądzę że pod dużą górkę to by nie podjechał bez gazu.
Dodam że w momencie zaniknięcia pstrykania obroty zaczeły spadać niżej niż wcześniej
U mnie pstrykanie jest owszem na P lecz występowało również na D w momencie zatrzymania auta i ruszania czy tak było dobrze??
Pytam ponieważ zaniknęło mi te cykanie na D albo na R Błędy na skrzyni to 00293 P0705 Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125)
i czy może to powodować obniżenie obrotów aż do 580obr. na zapiętym biegu i co za tym idzie po puszczeniu hamulca auto już tak nie rusza na biegu, sądzę że pod dużą górkę to by nie podjechał bez gazu.
Dodam że w momencie zaniknięcia pstrykania obroty zaczeły spadać niżej niż wcześniej
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin