![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Tłucze przy hamowaniu, krzywe tarcze?
kubas98, Podjedź na stacje diagnostyczną na rolki i będzie wiadomo czy tarcze tobie tłuką ( sprawdzenie około 20 zł ) a jak tarcze oki to poproś o sprawdzenie na szarpakach zawieszenia ( też koszt około 30 zł) .
To są najtańsze sposoby sprawdzenia co się dzieje ;-)
To są najtańsze sposoby sprawdzenia co się dzieje ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

kubas98, A może masz coś z tylnym zawieszeniem ???
Były przypadki gdzie koledzy wymieniali cały przód ( zawias + hamulce ) , a okazywało się , że tylne wahacze były padnięte .
Były przypadki gdzie koledzy wymieniali cały przód ( zawias + hamulce ) , a okazywało się , że tylne wahacze były padnięte .
Ostatnio zmieniony 19 lip 2013, 22:20 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ktos wspominał chyba o tyle że jak juz slaby to autko zaczyna "pływac" moje jeszcze z tyłu zdrowe więc nie ma doswiadczenia w tym zakresie.
Nasuwają mi się jeszcze opony że może ktoraś złapała uszkodzenie osnowy a to niezawsze wykaże na maszynie(kolega miał taki przypadek z nową oponą i dopiero jakieś szczegółowe badanie wykazało)
Na innych kołach masz to samo??
Nasuwają mi się jeszcze opony że może ktoraś złapała uszkodzenie osnowy a to niezawsze wykaże na maszynie(kolega miał taki przypadek z nową oponą i dopiero jakieś szczegółowe badanie wykazało)
Na innych kołach masz to samo??
U mnie tez są te wibracje przy hamowaniu ale nie zawsze bo po wymianie końcowek i górnych wahaczy z prawej strony oraz klocków sie sporo zmniejszyły. Jednak przeglądając wahacze widzialem że dolne tuleje sie już robią miekkie co może być powodem tego że nadal czasami sie pojawią te wibracje jak trza z dużej predkości depnąc heble. I co z tego że zainwestowałem 2500zł w zawieche lemfordera jak polandzkie drogi ją wykańczają w 30-40tyś.... :evil:
ja mam A8 od marca ubiegłego roku.
już 3 raz robilem zawieche z przodu, mam 4-te tarcze na przodzie 2-gie na tyle,
klockow z 6 kompletow poszlo, a zrobiłem w tym czasie 45 kkm po stolicy [non stop remonty/dziury/objazdy] i jej okolicy.
po ostatnim komplecie Lemfordera DE na przodek,
zwaliłem kola 18'cali [ mam 2 komplety do opchniecia jak ktoś szuka],
i kupiłem nowe kola fabryczne od A6 C7,
Pirelli cinturato P7, letnie, 225/60/16, felgi 7.5x16 et 35.
wjechaly tez nowe amorki SACHS.
mam nadzieje ze teraz już uda mi się, nacieszyć się bezawaryjna jazda, bez wymiany elementow zawieszenia.
jeśli przed zima cos padnie - oddam te auto za pol ceny, aby szybciej z oczu zeszlo,
i wracam z podkulonym ogonem do BMW,
jakies E60 sobie sprawie.
miałem kilka E39, auta po 1700-1800kg, wiec niewiele lzejsze od A8,
i mimo katowania, latania bokiem, tam nigdy przenigdy nie padala zawiecha w takim tempie...
- zresztą, byłem w VW po części, polukalem na zawias w Golfie, Scirocco, i Passacie.
wiecie co ? wycofali się z WIELOWACHACZOWEGO zawieszenia.
Czemu ? przecież jakby było dobre....
wnioski:
nie na nasze drogi kola 18-19cali, i nie czesci-zamienniki do 2-tonowej lochy.
najlepsze tarcze po 5-10 kkm zaczynają wibrować. kazda marka, każdy rodzaj.
na zamiennikach przedniego zawiasu Hans-Pries+ amorki no name germany.. [ zakup po namowie mechanika, ze nie warto przeplacac za markowe] zwaliłem zlom po 10kkm, WSZYSTKIE gumy na sworzniach i tuleje POPARCIALE, w gorszym stanie niż ORG po 250kkm.
pisze to, po wydanych parunastu tysiącach na serwis i obsluge 12 letniego dupowozu.
to jakas paranoja...
już 3 raz robilem zawieche z przodu, mam 4-te tarcze na przodzie 2-gie na tyle,
klockow z 6 kompletow poszlo, a zrobiłem w tym czasie 45 kkm po stolicy [non stop remonty/dziury/objazdy] i jej okolicy.
po ostatnim komplecie Lemfordera DE na przodek,
zwaliłem kola 18'cali [ mam 2 komplety do opchniecia jak ktoś szuka],
i kupiłem nowe kola fabryczne od A6 C7,
Pirelli cinturato P7, letnie, 225/60/16, felgi 7.5x16 et 35.
wjechaly tez nowe amorki SACHS.
mam nadzieje ze teraz już uda mi się, nacieszyć się bezawaryjna jazda, bez wymiany elementow zawieszenia.
jeśli przed zima cos padnie - oddam te auto za pol ceny, aby szybciej z oczu zeszlo,
i wracam z podkulonym ogonem do BMW,
jakies E60 sobie sprawie.
miałem kilka E39, auta po 1700-1800kg, wiec niewiele lzejsze od A8,
i mimo katowania, latania bokiem, tam nigdy przenigdy nie padala zawiecha w takim tempie...
- zresztą, byłem w VW po części, polukalem na zawias w Golfie, Scirocco, i Passacie.
wiecie co ? wycofali się z WIELOWACHACZOWEGO zawieszenia.
Czemu ? przecież jakby było dobre....
wnioski:
nie na nasze drogi kola 18-19cali, i nie czesci-zamienniki do 2-tonowej lochy.
najlepsze tarcze po 5-10 kkm zaczynają wibrować. kazda marka, każdy rodzaj.
na zamiennikach przedniego zawiasu Hans-Pries+ amorki no name germany.. [ zakup po namowie mechanika, ze nie warto przeplacac za markowe] zwaliłem zlom po 10kkm, WSZYSTKIE gumy na sworzniach i tuleje POPARCIALE, w gorszym stanie niż ORG po 250kkm.
pisze to, po wydanych parunastu tysiącach na serwis i obsluge 12 letniego dupowozu.
to jakas paranoja...
smoczek, Paranoją jest to co w Polsce jest nazywane drogami publicznymi. Wiem co mówię bo mam problemy z kregosłupem ale jakimś cudem tylko w PL mnie boli gdy jade a w DE juz nie. Może i BMW ma trwalszą zawięchę na polskie drogi ale to nie oznacza że A8 jest szrotem-jest autem co nie nadaje się w "teren" poprostu 
