[D2 96 3.7PB/LPG ] CAT, komp nie wyswietla błędów.
[D2 96 3.7PB/LPG ] CAT, komp nie wyswietla błędów.
Witam mam dziwny problem z CAT'em, auto ciężko odpalić na zimnym silniku, za nim sie rozgrzeje przy mocniejszym wciśnięciu gazu silnik tak jakby zacina sie na niskich obrotach i strasznie nim "telepie". Na kompie wyswietliło tylko za niskie napięcie na silniczku krokowym, nie pokazało żadnych błędów z zapłonem. Świece wymieniłem, resetowałem kompa w aucie -bez zmian. (audi a8 d2, 1996, 3.7L, 230KM, PB/LPG) Bardzo proszę o odpowiedzi:)
Ostatnio zmieniony 18 lip 2013, 23:16 przez voodo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego voodo, przy zakładaniu nowego tematu należy zastosować odpowiednie TAGi. Ten temat poprawiłem i mam nadzieję, że kolejne będą już przez Ciebie nazwane poprawnie i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/tag-regulamin-nazy ... vt2943.htm
Proszę też o poprawienie swojego profilu w polu rocznik auta. Jeśli w przyszłości będziesz opisywał bolączki jakie mogą napotkać Twoje auto, to dzięki temu będzie nam łatwiej naprowadzić Cię na właściwy trop.
Pozdrawiam
Simone331
Proszę też o poprawienie swojego profilu w polu rocznik auta. Jeśli w przyszłości będziesz opisywał bolączki jakie mogą napotkać Twoje auto, to dzięki temu będzie nam łatwiej naprowadzić Cię na właściwy trop.
Pozdrawiam
Simone331
Auto juz wogole nie odpala, nawet nie kręci, po przekręceniu kluczyka kontrolki, ktore normalnie sie zapalaja a nastepnie gasna teraz tak jakby migaja i "pstrykaja", reseruje sie godzina i licznik km tak jakby resetował sie komp, VAG nie wyswietla zadnych błędów. Wszystkie świece były zalane olejem;/ PS. przeglądając dokladniej silnik zauwazyłem ze przewód (tak jakby powietrza/spalin) z tyłu prawej głowicy jest kompletnie porozrywany zas po lewej stronie "odnoga" odchodząca od dolotu powietrza jest zaslepiona tasmą izolacyjną. (z gory przepraszam za moj nie fachowy język, mechanikiem niestety nie jestem:( )
sorki za brak dalszych info ale miałem nie złe cyrki z audicą okazalo sie, ze jest zepsuty wskaznik paliwa, ktorego brakło auto kupilem z bakiem zapelnionym do polowy, po trzech tygodniach paliwa ubylo do pierwszej kreski rezerwy, auto na PB chodzi tylko chwile potem przełącza sie na LPG, 4 mechanikow nie miało pojecia o co chodzi:P jeden zapewnial ze bede potrzebowal drugiego etatu:P (w rozwiazaniu problemu pomogło forum) niestety po zwalczeniu jednego problemu pojawil sie nowy padła pompa ABS;/ no i problem CAT'a dalej nie rozwiazany, zaowazylem ze auto ma wyciete katalizatory, czy to moze byc powodem swiecenia kontorlki? aa i jeszcze jedno czsami zdaza sie ze auto trzeba pokrecic kilka razy przy czym słychac takie głuche pukanie, co to tym razem ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko