![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Co to się poci
-
- Super Klubowicz
- Posty: 534
- Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
- Lokalizacja: Poznań
-
- Super Klubowicz
- Posty: 534
- Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
- Lokalizacja: Poznań
-
- Super Klubowicz
- Posty: 925
- Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
- Lokalizacja: Lubin
Móglbyś podać jakis nr zamiennika.AMSTAFF pisze:jak z wału to trzeba skrzynie tarmosić :-/ roboty od cholery... a uszczelniacz zamiennik koszt 30-40zł sam oring...
Natomiast w Aso występuje oring z kołnierzem alu i koszt 1080zł :shock:
Wymieniałem u siebie simeringi na wał dyfer tył i wał dyfer przód(czy co to tam jest gdzie wał wchodziw skrzynie, jeden kosztował mnie 80zł drugi 180zł w ASO ale ten za 1080zl to juz przegięcie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
nie podam Ci numeru zamiennika bo niestety nie spisywałem... ale spokojnie tak jak Maciu pisze ze starym w ręku dobiorą zamiennik. Nie wiem czy w poliftach jest inny bo takie ceny w ASO jak piszesz (80i 180zł) nie przewijały się... od razu zapodali 1080zł za oring wraz z kołnierzem alu :shock: (jest to uszczelniacz wału korbowego tył) a zamiennik dostępny był z dnia na dzień za kwotę 32 zł (sama guma która jest wymienna)tomi5 pisze:Móglbyś podać jakis nr zamiennika.
Wymieniałem u siebie simeringi na wał dyfer tył i wał dyfer przód(czy co to tam jest gdzie wał wchodziw skrzynie, jeden kosztował mnie 80zł drugi 180zł w ASO ale ten za 1080zl to juz przegięcie.