Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 4.2MPI ] Rozrząd G136 oraz G28

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

[D3 04 4.2MPI ] Rozrząd G136 oraz G28

Post autor: PABLO200 » 16 sie 2013, 00:03

Co proponujecie:

Rząd 2 czujnik położenia wałka rozrządu G163 / czuj. położenia wału korbowego G28
Nieprawidłowe przyporządkowanie
00024 P0018 001

Przeskoczył rozrząd czy czujniki ?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 16 sie 2013, 07:31

Może nastawnik poszedł albo ślizg ? http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-co-odp ... vt5871.htm Nic nie hałasuje ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 16 sie 2013, 09:38

Silnik tak dziwnie pracuje ale uruchamianie jest OK
Lekko drży podczas pracy

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 sie 2013, 10:20

nastawnik
zobacz w polu 93 co masz
ze 20 pewnie :-D

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 16 sie 2013, 21:50

Oryginalnie w VAS to błąd "incorrect corelation" - oznacza, że rozrząd przestawiony jest na którejś głowicy o więcej niż +-15*.
A ponieważ masz to tylko na jednej (z opisu błędu wynika, że na lewej), pewnie nastawnik, a raczej brak ślizgu.
Zobacz grupę 90, 91, 92 i 93. Zamieść na forum. I nie jeździj tym autem, bo będziesz - tak jak ja przy tym objawie - lżejszy o 8kpln.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 17 sie 2013, 06:49

Trzeba zdjąć pokrywę zaworów i na 99% będzie widać .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sie 2013, 13:38

ja mam -20
i już 10 tys zrobione
ciekawie jak długo gość poprzedni właściciel z tym żył
tylko u mnie nie mam żadnych objawów :roll:
ale zrobię na dniach

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 17 sie 2013, 14:00

Ją też tak jeździłem. Też miałem -20 :) poprzedni właściciel jeździł tak 3 mce. Ją po kupnie kilka dni. A potem silnik poszedł ma rente :) ale u mnie rzucalo silnikiem.
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sie 2013, 15:48

u mnie jakby nie babol to bym nawet nie wiedział że tak jest
jest cicho perzy paleniu
no może 1 s
na ciepłym coś mi się dłużej odzywa ale to na 90% nie głowica
tylko gdzieś jakaś rolka może pompa wspomy
mało pali równo chodzi
korekty ma nawet równe a to dziwne

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 18 sie 2013, 11:14

-21 czyli nastawnik do wymiany

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 sie 2013, 21:13

no sporo
ale nie koniecznie może tylko przestawiony
a koszty nowego znasz ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl