nie prawda bo ja mam taki sam w audi u żony :-D
z roku 2006-7 coś koło tego
jeszcze taki płaski z naklejką
To jest bardzo dobry sterownik z którym można wszystko
teraz mam lpgtech
i tu przejście na lpg jest mega dziwne na ciepłym silniku to ok
ale pierwsze przejście jest tak głupio realizowane ze szok
ustawione mam sygnał przejścia
tylko nie wiem czemu piszczy jak każdy cylinder się zapina
i to przejście jest tak ze 500-800 metrów
na ciepłym już jest inaczej realizowane i można zrobić od cykli
Mogłeś wymienić sterownik za jedyne 45 pln :-D
piotr z aconu bardzo fajny i układny gość
a masz jeszcze ten sterownik ??
[D2 96 3.7PB/LPG ] Reanimacja LPG - Sterownik OSCAR-N
ciągle na nim jeżdżę, bo pełny plac aut nie pozwala mi zająć się swoim, eh - szewc bez butów....
mam tego AGIS-a w ameliniowej obudowie bez oznaczeń, tylko numer homologacji, ale w wolnej chwili sprawdzę typ firmware-u
[ Dodano: 2013-08-23, 17:28 ]
gdyby się dało ogarnąć firmware/ustawienia przełączania, to bym jeszcze jakiś czas na tym jeździł, ale generalnie montaż jest dramatyczny- pełno makaronu pod maską, zamiast połapać np sygnały wtrysku w skrzynce z ECU na podszybiu, to dali go obok lampy i wszystkie kable pd maską...
auto gaśnie przy każdym przełączaniu realizowanym na wolnych obrotach...
mam tego AGIS-a w ameliniowej obudowie bez oznaczeń, tylko numer homologacji, ale w wolnej chwili sprawdzę typ firmware-u
[ Dodano: 2013-08-23, 17:28 ]
gdyby się dało ogarnąć firmware/ustawienia przełączania, to bym jeszcze jakiś czas na tym jeździł, ale generalnie montaż jest dramatyczny- pełno makaronu pod maską, zamiast połapać np sygnały wtrysku w skrzynce z ECU na podszybiu, to dali go obok lampy i wszystkie kable pd maską...
auto gaśnie przy każdym przełączaniu realizowanym na wolnych obrotach...
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?
masz na 99% słabo sparowane wtryskiwacze
każdy soft miał zwłokę
można było wybrać co prawda np 0 wtedy wiadomo jak
a może wtryski masz zaklejone i dlatego tak jest
jak masz taki
http://gazeo.pl/lpg/nowe-produkty/Agis- ... l,279.html
to masz nowy w miarę i możesz wgrać co tylko chcesz był jeden soft uszkodzony
ale ten obecny jest ok
i ma sygnał obrotów z wtryskiwaczy :-D
a jak masz taki
http://gazeo.pl/lpg/nowe-produkty/Acon- ... l,141.html
to może nie każdy być dobry ale ja mam taki i jest ok
[ Dodano: 2013-08-23, 20:45 ]
zawsze sterownik można przenieść koło ecu
kable i tak są tam potrzebne krótkie
jakby co jakbyś miał problemy to zadzwoń
do piotra z aconu on bardzo pomocny ;-)
lub do mnie
bo agis jest bardzo dobrym sterownikiem
tylko pewnie coś u ciebie skopane jest
można z palca wypinać cylindry wtedy wychodzi czy jest nie pomylone
każdy soft miał zwłokę
można było wybrać co prawda np 0 wtedy wiadomo jak
a może wtryski masz zaklejone i dlatego tak jest
jak masz taki
http://gazeo.pl/lpg/nowe-produkty/Agis- ... l,279.html
to masz nowy w miarę i możesz wgrać co tylko chcesz był jeden soft uszkodzony
ale ten obecny jest ok
i ma sygnał obrotów z wtryskiwaczy :-D
a jak masz taki
http://gazeo.pl/lpg/nowe-produkty/Acon- ... l,141.html
to może nie każdy być dobry ale ja mam taki i jest ok
[ Dodano: 2013-08-23, 20:45 ]
zawsze sterownik można przenieść koło ecu
kable i tak są tam potrzebne krótkie
jakby co jakbyś miał problemy to zadzwoń
do piotra z aconu on bardzo pomocny ;-)
lub do mnie
bo agis jest bardzo dobrym sterownikiem
tylko pewnie coś u ciebie skopane jest
można z palca wypinać cylindry wtedy wychodzi czy jest nie pomylone
mam ten drugi, tez się obawiam pomylonej sekwencji, przed urlopem zacząłem to rozbierać, ale wiązki są sztukowane kablami innego koloru i bez schematu mając mało czasu się poddałem!
jeśli Agis miałby zostać, to trzeba go dać obok ECU, wypiąć całą pajęczynę i zrobić te wiązki od nowa
tak, ma zwłokę, ale testowałem różne ej ustawienia i żadne nie daje rezultatu w postaci przełączenia na LPG na idle bez zgaśnięcia silnika, co ciekawe jak przełączam w programie benzyna/gaz, to w zasadzie przełącza się bez problemu, tak jakby realizował to jakimś innym algorytmem
mam z nim inny problem: wyłącznik w kabinie pokazuje tryb pracy i poziom LPG, ale nie działa, nie da się nim włączyć, wyłączyć w razie potrzeby, podobno poprzednik go wymieniał, muszę też sprawdzić komunikację przełącznika ze sterownikiem
słowem- zachęcasz mnie to odbudowy tego Agisa???
jeśli Agis miałby zostać, to trzeba go dać obok ECU, wypiąć całą pajęczynę i zrobić te wiązki od nowa
tak, ma zwłokę, ale testowałem różne ej ustawienia i żadne nie daje rezultatu w postaci przełączenia na LPG na idle bez zgaśnięcia silnika, co ciekawe jak przełączam w programie benzyna/gaz, to w zasadzie przełącza się bez problemu, tak jakby realizował to jakimś innym algorytmem
mam z nim inny problem: wyłącznik w kabinie pokazuje tryb pracy i poziom LPG, ale nie działa, nie da się nim włączyć, wyłączyć w razie potrzeby, podobno poprzednik go wymieniał, muszę też sprawdzić komunikację przełącznika ze sterownikiem
słowem- zachęcasz mnie to odbudowy tego Agisa???
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?
zdecydowanie
on jest sporo lepszy od stag :-P
zaraz posypią się gromy na moją głowę
ale komp to nie wszystko
ważne co jest jeszcze dalej
Agis po zwykłej kalibracji na postoju śmiga ok
sprawdzone nie raz :mrgreen:
Ludziom się wydaje że komp załatwi sprawę a tak nie jest
no może brc jest dla idiotów montażystów
zostaw tego agisa popraw co trzeba poprawić
bo nic lepszego nie kupisz a jeśli nawet to się nie opłaca
za kasę wymień wtryski bo pewnie masz byle jakie
on jest sporo lepszy od stag :-P
zaraz posypią się gromy na moją głowę
ale komp to nie wszystko
ważne co jest jeszcze dalej
Agis po zwykłej kalibracji na postoju śmiga ok
sprawdzone nie raz :mrgreen:
Ludziom się wydaje że komp załatwi sprawę a tak nie jest
no może brc jest dla idiotów montażystów
zostaw tego agisa popraw co trzeba poprawić
bo nic lepszego nie kupisz a jeśli nawet to się nie opłaca
za kasę wymień wtryski bo pewnie masz byle jakie
heh, sam montuję Staga i jeśli chodzi o sposób kalibracji i cały interfejs programu to jest bardzo przyjazny dla użytkownika, czyli montera, sensownie podzielone zakładki, możliwość testowania pojedynczych wtryskiwaczy, czytelne ustawienia, w których wiadomo o co chodzi itp., możliwość łączenia się blutooth-em- podczas kalibracji drogowych nie muszę jeździć z kablem i wiele wiele innych zalet, a miałem już do czynienia z większością dostępnych sterowników
i jakby z definicji reszta to chłam, ale nie dyskryminuję żadnych mądrych rozwiązań konkurencji
a co myślisz o problemie tego przełącznika? uszkodzony przełącznik/wiązka, czy nie czasem sterownik????
i jakby z definicji reszta to chłam, ale nie dyskryminuję żadnych mądrych rozwiązań konkurencji
a co myślisz o problemie tego przełącznika? uszkodzony przełącznik/wiązka, czy nie czasem sterownik????
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?
sterownik raczej nie
ty ale agis w obsłudze jest sporo prostszy od stag
i bardziej czytelny
tylko ja wyrosłem na agisie to mi jest łatwiej
Nie wiem jak to jest ale w porównaniu do stag 300 to agis całkiem inaczej czyta czasy
i mniej pali
po zmianie sterownika auto zeszło ze spalaniem 2-5 litrów
jechało lepiej
ale wiesz to jak z autami ja wyrosłem na fordzie
i było mi z tym dobrze
a inni na audi np
[ Dodano: 2013-08-25, 10:20 ]
lub renulat czego już nie rozumiem moim zdaniem to jest naj..
ty ale agis w obsłudze jest sporo prostszy od stag
i bardziej czytelny
tylko ja wyrosłem na agisie to mi jest łatwiej
Nie wiem jak to jest ale w porównaniu do stag 300 to agis całkiem inaczej czyta czasy
i mniej pali
po zmianie sterownika auto zeszło ze spalaniem 2-5 litrów
jechało lepiej
ale wiesz to jak z autami ja wyrosłem na fordzie
i było mi z tym dobrze
a inni na audi np
[ Dodano: 2013-08-25, 10:20 ]
lub renulat czego już nie rozumiem moim zdaniem to jest naj..