Tak sie składa że jakiś czas temu zakupiłem takie BBS RS 18 używane (wkońcu nie produkują ich już pare dobrych lat) i za cene używanych rs mógłbym mieć 4 komplety nowych dare ale było by mi wstyd lansować sie na podróbce którą od oryginału idzie odróżnić z odległości 10 metrów (proporcje rotora do rantu sa całkowicie inne w oryginale !!)Tajco pisze:NIe moge powiedziec te DARE mi sie podobaja. Najlepsze byly by BBS, ale to w wiekszosci juz uzywane i gdzies w polsce. A nie jestem zwolennikiem uzywanych felg... Wole DARE nowe. Co do rantu to za szeroki to tez przegiecie. Takie jak mi podeslaliscie sa ok.
HURAAAA w koncu jest - Moj 560 SEC AMG
A8- nie dla idiotów !!
czekalem na ten post ;D
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
wartosc kol = wartosc seca 8-)
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
Powiem tak...sprawa felg to teraz dla mnie sprawa drugorzedna. Najpierw trzeba aby auto bylo w idealnym stanie technicznym i wizualnym. Felga to juz walor estetyczny. Ale zgodze sie z Wami ze idealne byly by oryginalne BBS. Jednak znalezienie oryginalnych w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym to sprawa bardzo trudna.
Tylko dlatego zdecydowal bym sie na nowe DARE, bo nie mam czasu jezdzic po polsce za felgani - a nie kupie uzywanych nie widzac i nie sprawdzajac. Ale jak juz powiedzial to temat na pozniej.
Z reszta tak jak obszycie deski skora...Gosc od skory z ktorym teraz rozmawialem twierdzi ze jak obszyje NAPPA to nie da gwarancji ze bedzie dobrze to lezec po jakims czasie. Twierdzi ze konsola nie jest idealnie rowna a skora lubi sie sciagnac i pomarszczyc od slonca...
Zaproponowal mi alcantare...ale nie mam przekonania bo w aucie nie ma nic z alcantary. A Wy jak uwarzacie?
Pszendza zapytanie do Ciebie...Koledzy mowia ze masz ogromne doswiadczenie w temacie kol, felg i opon. A czy moglbym prosic Cie o rade...
Jak juz wspominalem w poprzednich postach, zamierzam sprzedac felgi ktore nabylem z mysla o swoim SEC`u i zakupic inne - jakie nie wiem...
A pytanie jest nastepujace...:
Mam na nie klienta ktory ma Mercedesa CL500 z 2002roku ala nie wiem czy one tam podejda, a z info ktore mam nie podchodza. Za tem czy jest jakas mozliwosc aby je tam zalozyc??
Tylko dlatego zdecydowal bym sie na nowe DARE, bo nie mam czasu jezdzic po polsce za felgani - a nie kupie uzywanych nie widzac i nie sprawdzajac. Ale jak juz powiedzial to temat na pozniej.
Z reszta tak jak obszycie deski skora...Gosc od skory z ktorym teraz rozmawialem twierdzi ze jak obszyje NAPPA to nie da gwarancji ze bedzie dobrze to lezec po jakims czasie. Twierdzi ze konsola nie jest idealnie rowna a skora lubi sie sciagnac i pomarszczyc od slonca...
Zaproponowal mi alcantare...ale nie mam przekonania bo w aucie nie ma nic z alcantary. A Wy jak uwarzacie?
Pszendza zapytanie do Ciebie...Koledzy mowia ze masz ogromne doswiadczenie w temacie kol, felg i opon. A czy moglbym prosic Cie o rade...
Jak juz wspominalem w poprzednich postach, zamierzam sprzedac felgi ktore nabylem z mysla o swoim SEC`u i zakupic inne - jakie nie wiem...
A pytanie jest nastepujace...:
Mam na nie klienta ktory ma Mercedesa CL500 z 2002roku ala nie wiem czy one tam podejda, a z info ktore mam nie podchodza. Za tem czy jest jakas mozliwosc aby je tam zalozyc??
BORN FROM JETS
Stawiam dobrą flachę jak znajdziesz jeden komplet oryginalnych rs 18" 5x112 do sprzedania w PL.Tajco pisze: Tylko dlatego zdecydowal bym sie na nowe DARE, bo nie mam czasu jezdzic po polsce za felgani - a nie kupie uzywanych nie widzac i nie sprawdzajac. Ale jak juz powiedzial to temat na pozniej.
Co do twoich kół to bez przymiarki nikt nie powie czy to wejdzie czy nie.
A8- nie dla idiotów !!
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
Jak obiecalem wrzucam kilka fotek. Auto wlasnie poszlo do malowania. Zostanie zmieniony kolor na czarny z takiego ciemnego grafitu. Jednak pomimo duzych nakladow finansowych i ciezkiej pracy nie udalo sie do konca sprostac wszystkim wymaganiom jakie sobie postawilem na poczatku. A wiec....Auto bylo w pakiecie AMG jednak przyjechalo bez przedniego zderzaka i brakiem lewego progu oraz niestety dosc znacznie uszkodzonym tylnym zderzakiem . Pomimo "zachodu" trudą i wielu proba nie do konca udalo sie znalesc idealne czesci. Po wysilkach udalo sie dokupic przednia nakladke zderzaka i tylna pod wersje AMG oraz progi - jednak te niestety nie oryginalne, a pozal sie Boze fatalne zamienniki:(
I tu nastapilo ogromne rozczarowanie....Posiadam wersje US i okazalo sie sluchajcie ze w USA zderzaki sie nieco bardziej wysuniete do przodu oraz maja nieco inny profil - ( jakby abrdziej w trojkat) a pakiet, te AMG ktore kupilem to od wersji EU, czyli jakby krotsze. Problem jest chyba w tym ze roznica w dlugosci wynika ze sposobu mocowanie belek...w US sa jakby bardziej wysunieje - jakby odboje/strefy zgnioty byly dluzsze o okolo 2-3cm - zatem zderzakow nie udalo sie zamontowac Pomijajac juz nieco inny profil. Takze doszedlem do wniosku ze chyba tzreba najprosciej zrobic auto w oryginale. Kupilem zderzaki zwykle od wersji US i te pasuje jak ta lala. No nic robie na oryginal.
A TU Z NIEPASUJACYM TYLNYM ZDERZAKIEM AMG
I tu nastapilo ogromne rozczarowanie....Posiadam wersje US i okazalo sie sluchajcie ze w USA zderzaki sie nieco bardziej wysuniete do przodu oraz maja nieco inny profil - ( jakby abrdziej w trojkat) a pakiet, te AMG ktore kupilem to od wersji EU, czyli jakby krotsze. Problem jest chyba w tym ze roznica w dlugosci wynika ze sposobu mocowanie belek...w US sa jakby bardziej wysunieje - jakby odboje/strefy zgnioty byly dluzsze o okolo 2-3cm - zatem zderzakow nie udalo sie zamontowac Pomijajac juz nieco inny profil. Takze doszedlem do wniosku ze chyba tzreba najprosciej zrobic auto w oryginale. Kupilem zderzaki zwykle od wersji US i te pasuje jak ta lala. No nic robie na oryginal.
A TU Z NIEPASUJACYM TYLNYM ZDERZAKIEM AMG
BORN FROM JETS