![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 ] Popękana odma
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 lip 2013, 10:20
- Lokalizacja: Wrocław
Witajcie,
Co prawda mam 3.7 96 rok ale mam olej pod atutem.... olej kapie raczej po stronie kierowcy i zaczynam szukać źródła wycieku.... najchętniej zacząłbym od odmy... wiem, ze w 3.7 jest jedna z tyłu - jak "bezinwazyjnie" ocenić jej stan ? Tutaj widzę koledzy sciągają kolektor... ? Można to inaczej zrobić... ? Bo wymianę (jeżeli odma niesprawna) i tak zlecę jakiemuś warsztatowi... ehhh
Co prawda mam 3.7 96 rok ale mam olej pod atutem.... olej kapie raczej po stronie kierowcy i zaczynam szukać źródła wycieku.... najchętniej zacząłbym od odmy... wiem, ze w 3.7 jest jedna z tyłu - jak "bezinwazyjnie" ocenić jej stan ? Tutaj widzę koledzy sciągają kolektor... ? Można to inaczej zrobić... ? Bo wymianę (jeżeli odma niesprawna) i tak zlecę jakiemuś warsztatowi... ehhh
Ohne Audi Keine Gaudi
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Zagadka: https://allegro.pl/oferta/odmy-odma-aud ... 8927846840 z czego to jest docinane?
EDIT
Tak teraz myślę, czy to nie zwykły szlauch z metra plus wkręcona sprężyna do LPG i całość w koszcie psi *uj z marżą milion za przebiegły pomysł
EDIT
Tak teraz myślę, czy to nie zwykły szlauch z metra plus wkręcona sprężyna do LPG i całość w koszcie psi *uj z marżą milion za przebiegły pomysł

Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Że semperit to doczytałem, miałem na myśli czy to nie jest pocięty wąż z czegoś innego. Co do zaginania to https://allegro.pl/oferta/sprezyna-anty ... 7532157665 coś takiego przypuszczam.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Dokładnie. Zamiast bawić się w jakieś czary, od strony kierowcy pasuje przewód odmy 036103493BB / 036103493EB / 036103493N, który jest dostępny chyba w każdym kiosku ruchu. Wymiana oryginału na ten wiąże się jedynie z odcięciem części z fajką 45 stopni. Jest na tyle sztywny, że poza osłonami silnika nic nie trzeba demontować do jego montażu (całość zajmuje dosłownie 15 minut, chyba że trzeba umyć ulany od oleju blok to trochę dłużej
). Od strony pasażera mam jakieś 75% pewności że też spasuje. A z przodu to dwa takie i łącznik 18mm. Jak mi się trafi kolejna robota to cyknę fotki na dowód.
[ Dodano: 2024-11-01, 18:16 ]
Informacyjnie, od strony pasażera po przycięciu też pasuje.

[ Dodano: 2024-11-01, 18:16 ]
Informacyjnie, od strony pasażera po przycięciu też pasuje.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.