części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Brak mocy po wciśnięciu gazu do spodu

MKF
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 09 lut 2013, 10:02
Lokalizacja: Rzeszów

[D2 00 3.3TDI ] Brak mocy po wciśnięciu gazu do spodu

Post autor: MKF » 15 cze 2013, 16:22

Witam,
Audi A8 3.3 TDI 2000r. Mam następujący problem w moim Audi. Otóż jak wciskam leciutko pedał gazu auto przyspiesza wg mnie bardzo dobrze. Co prawda nie od samego dołu wciska w fotel ale jedzie w miarę równomiernie. Problem pojawia się po wciśnięciu gazu do spodu. Wtedy auto zamula, nie przekracza 3 tys. obrotów i nie jedzie powyżej 100 km/h.
Po jakimś czasie i dodaniu znowu lekko gazu jedzie elegancko. Tak samo po zatrzymaniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Zdarza się też, że po wciśnięciu do spodu jedzie tak sobie, ale nie zamula. Czy wiecie może co może być tego przyczyną?

Gość

Post autor: Gość » 15 cze 2013, 17:16

Podłacz kompa i jesli będą jakies błedy to zapewne bedzie tam wskazówka :)

pinio1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 21 lip 2011, 19:07
Lokalizacja: Dębica

Post autor: pinio1983 » 03 wrz 2013, 20:46

Witam Mam podobne zamulnie z autem jak kolega to opisał wyżej tylko pokazuje mi błąd przepływomierza nr 2. Co o tym myslicie czy takie zamulenie może być spowodowane przez awarie przepływomierza. I drugie pytanie jak wymontować przepływomierze z auta bo sa one umieszczone przy grodzi.
Hey

Patry
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2013, 23:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Patry » 05 lis 2013, 10:16

Masz problem z ciśnieniem doładowania, pewnie jak niekręci się powyżej 3000rpm to mryga kontrolka świec żarowych ? :roll:

U mnie to była jakaś głupota z którymś podciśnieniem a objawy miałem identyczne

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 05 lis 2013, 12:25

pinio1983 pisze:I drugie pytanie jak wymontować przepływomierze z auta bo sa one umieszczone przy grodzi.
Powodzenia, bo miejsca to tam praktycznie nie ma;/
http://imageshack.us/f/41/yg06.png/
http://img27.imageshack.us/img27/4189/qmvn.png
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
-V-I-R-U-S-
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 151
Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
Lokalizacja: warm-maz

Post autor: -V-I-R-U-S- » 07 lis 2013, 18:57

gtfan pisze:Powodzenia, bo miejsca to tam praktycznie nie ma;/
Już kolego nie przesadzaj :) Z Twoją pomocą przerabiałem ten temat :)

Czas wymontowania przepływek to ok 30min gorzej z zamontowaniem i odkręceniem śrub mocujących skrzynię od spodu. Jeżeli ktoś je przytarł na progach zwalniające (u mnie nie wiem kto bo ja chyba nie) może być ciekawie, ale bez problemu można je wymienić.
Zgodnie z opisem od kolegi gtfan bez ruszenia silnika się nie obejdzie. Ja wymieniałem kolanko gumowe które wychodzi z przepływki wiec jestem głębiej wtajemniczony. Co do podanego opisu to jeszcze można dodać pierścienie uszczelniające przepływomierze i podkładki zawory EGR.

15 - 057129636 - potrzeba 1szt
17 - N90939402 (oring wymiar 69x4) - potrzeba 1szt/stronę
25 - 046131547 - potrzeba 2szt/stronę

W moim przypadku uszczelka 15 i uszczelki 17 nie były uszkodzone ale kupiłem wcześniej nowe wiec wymieniłem, co do podkładek pod EGR to radziłbym wymianę.

musisz uzbroić się w cierpliwość podczas montowania tylnej prowadnicy w przepływomierze bo można się zdenerwować.

ps. co do objawów (brak mocy, i nie chce jechać powyżej 100) ja podczas montażu zapomniałem podpiąć jeden przewód od podciśnienia i obiawy takie same plus kontrolka świec ale błąd dotyczył doładowania.
Kudłaty

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl